شناسه خبر : 62790
یکشنبه 02 دي 1397 , 15:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نحوه انتقال دستیاران پزشکی گروه شاهد و ایثارگر مشخص شد

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی طی نامه ای به دانشگاه های علوم پزشکی فرآیند انتقال در مقطع دستیاری را برای دانشجویان شاهد و ایثارگر مشخص کرد.

براساس این نامه تمامی فرایند نقل و انتقال از طریق دانشگاه های علوم پزشکی مبدأ و مقصد انجام می شود و صرفا متقاضیان انتقال به دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی باید از طریق دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی انجام شود.
در این نامه که از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی ابلاغ شده است؛ تاکید شده به منظور حفظ کیفیت و استانداردهای آموزشی و جلوگیری از اختلال و بی نظمی در امور، تاکید بر تحصیل دستیار در دانشگاه محل قبولی و عدم نقل و انتقال و میهمانی خارج از ضوابط و در موارد غیر ضروری است.

همچنین در این نامه آمده است: انتقال دستیاران واجد شرایط با توافق دانشگاه های مبدأ و مقصد و صرفا از طریق سامانه انتقال صورت پذیرد.

در این نامه با اشاره به قانون ایثارگران مجددا به پیوست رای صادره در هشتاد و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی مورخ ۲۵ خرداد ۹۴ در خصوص بند ۲-۱۰ قانون ایثارگران و نیز صورتجلسه نشست ۷۲ شورای آموزش پزشکی مورخ ۲۸ آذر ۸۸ موضوع ۴ مصوبات شصت و نهمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی (درخصوص قبولی همزمان همسر)، جهت بهره برداری ارسال شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi