شناسه خبر : 62820
چهارشنبه 05 دي 1397 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز قطع نخاع کشورمان، به کاروان شهیدان ملحق شد

جانباز قطع نخاع ۷۰% امیرمسعود شایسته طهرانی که به علت بیماری و عوارض ناشی از جنگ و جانبازی در بیمارستان بستری و تحت درمان بود، سرانجام خلعت زیبای شهادت را به تن کرد و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - " امیرمسعود شایسته ظهرانی" یکی دیگر از قهرمانان صبور و رزمنده خستگی ناپذیر دوران دفاع مقدس پس از سالها مجاهدت و ایثار روز گذشته به مقام شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرنگار ما جانباز قطع نخاع 70% ، امیرمسعود شایسته طهرانی که به علت بیماری و عوارض ناشی از جنگ و جانبازی در بیمارستان بستری و تحت درمان بود، سرانجام خلعت زیبای شهادت را به تن کرد و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر جانباز شهید شایسته طهرانی صبح امروز ۵ دی ماه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسمی تشییع و در جوار همرزمانش در قطعه ۲۸ گلزار شهدای بهشت زهرا تهران به خاک سپرده خواهد شد.

شهید والامقام امیرمسعود شایسته طهرانی در سال ۱۳۶۰ در اثر موج انفجار در منطقه عملیاتی بازی دراز به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود.

قابل ذکر است که این جانباز شهید، از زمره نویسندگان دفاع مقدس بود که زندگی ایثارگران را به صورت داستان کوتاه و بلند تقریر می کرد و برای این قشر عاشقانه قلم میزد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
سلام .باعرض تسلیت انشاءالله با حضرت امام حسین ع محشورشود.خدای متعال صبروسلامتی به بازماندگان محترمشان اعطا فرماید. پیشنهاد به عزیزانم در فاش نیوز :مطلب بیشتری در باره شهیدمعظم بنویسید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi