شناسه خبر : 62846
شنبه 08 دي 1397 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مانع بخشنامه ۲۷۲۷ وزارت نفت چیست؟

مراد قاسمی بابااحمدی- متاسفانه تا امروز هنوز که هنوز میباشد بخشنامه 2727 که مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان و تصویب هیت مدیره وزارت نفت نیز میباشد در وزارت نفت اجرایی نشده است، چه دست هایی در وزارت نفت در کار است که مانع اجرای این بخشنامه شده است؟

همان هایی که به دنبال از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم می باشند. این ها بایستی شناسایی گردند که چگونه به فرزندان این آب و خاک خیانت می کنند. لطفا" نسبت به اجرای بخشنامه 2727 در وزارت نفت اقدامات عملی و آنی صورت گیرد؟

جانباز و رزمنده
مراد قاسمی بابااحمدی (حموله)

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
احتمالا با تصویب سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان مصوبه سال 94 ، دیگر این بخشنامه معتبر نیست .ضمنا این وزیر دفاع اصلا توجهی به کار رزمندگان معسر نمی کند
دهدشتی نماینده آبادان درتاریخ 11 مرداد سال 94 در سایت خبری این طور گفته است :به موجب این ابلاغ (سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان) ،بخشنامه های پیشین اعم از 2727 لغو می شود.
سلام ..لطفا بجای دادن نمره منفی ،مستند توضیح بدهید که ما هم قانع شویم . ممنون
سند خدمات رسانی به رزمندگان اگر اجرایی بشود کامل تر وبهتر از بخشنامه 2727 است .دوستان سند را مطالعه کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi