شناسه خبر : 62858
شنبه 08 دي 1397 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی؛

نخستین کنگره جانبازان نخاعی استان خوزستان برگزار می شود

اولین کنفرانس خبری اعلام برگزاری کنگره جانبازان نخاعی شهید استان خوزستان، پنج شنبه ششم دی در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان برگزار شد.

فاش نیوز -  اولین کنفرانس خبری اعلام برگزاری کنگره جانبازان نخاعی شهید استان خوزستان، پنج شنبه ششم دی در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان برگزار شد.

فریدون غلامی، جانباز نخاعی و دبیر اجرایی کنگره جانبازان شهید استان خوزستان در گفت و گوی تلفنی با فاش نیوز، در خصوص اهداف برپایی این کنگره گفت: کنگره جانبازان شهید استان خوزستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جانباز نخاعی استان، تجلیل از جانبازان نخاعی و همسران معزز آنان برگزار می گردد.

جانباز غلامی درباره برنامه های کنگره اظهار داشت: تلاش ما این است این کنگره در سطح بین المللی به اجرا درآید و به همین دلیل دعوت از چند جانباز نخاعی محور مقاومت را در نظر داریم. البته چندین برنامه پیش کنگره هم به اجرا درمی آید که از جمله آنها جشنواره شعر و سرود و تائتر خیابانی، مقالات علمی درباره جانبازان نخاعی، چاپ کتابی درباره زندگینامه جانبازان نخاعی شهید استان و اجرای مسابقه انشا و نقاشی با موضوع جانبازان نخاعی می باشد.

غلامی در تبین نحوه اجرای کنگره افزود: متولی و پیشنهاد دهنده کنگره خود جانبازان نخاعی بودند ولی در این راه از کمک های نهادها و مسئولین محترم استان، از جمله استاندار، رییس بنیاد شهید، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و فرماندهان نیروی مسلح و ادارات کل استان برخوردار هستیم.

دبیر اجرایی کنگره جانبازان نخاعی استان خوزستان در خصوص اهمیت برگزاری این کنگره در استان خوزستان  و زمان آن توضیح داد: کنگره همزمان با آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اجرا می شود. ما زمان آن را در اسفند ماه سال جاری در نظر گرفته ایم. امام راحل فرمودند استان خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد؛ لذا این جمله اهمیت تاریخی، سوق الجیشی و استراتژیکی منطقه خوزستان در دوران دفاع مقدس را می رساند و ما بر آنیم که با این کنگره که برای اولین بار در استان برگزار می شود، ایثار و جانفشانی های رزمندگان استان در کسوت جانباز نخاعی را برای جامعه تبین کرده و آنها را با ظرفیت وجودی و عملکردی جانبازان نخاعی به عنوان الگوهای مناسب صبر، استقامت و مدیریت زندگی آشنا کنیم.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi