شناسه خبر : 62863
شنبه 08 دي 1397 , 14:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکیل جنبش مقاومت علیه صهیونیسم در مصر

سیزده تشکل سیاسی و مردمی و صنفی در مصر برای مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، "جنبش مقاومت در برابر صهیونیسم ــ مصر" تشکیل دادند.

تشکیل جنبش مقاومت در برابر صهیونیسم در مصر

به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، سیزده تشکل سیاسی و مردمی و صنفی در مصر برای مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، "جنبش مقاومت در برابر صهیونیسم ــ مصر" تشکیل دادند.

این جنبش در بیانیه خود با اشاره به حماسه‌سازی و مقاومت ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه و داخل اراضی اشغالی 1948 میلادی آورده است: ملت فلسطین فقط برای فلسطین مبارزه نمی‌کند بلکه از ما نیز دفاع می‌کند و جلوی توسعه‌طلبی و تعدی صهیونیستی به‌سمت سرزمین‌های اسلامی و در صدر آن مصر را گرفته است.

این جنبش در بیانیه خود بر "رد کامل و محکوم کردن و مقاومت در برابر هرگونه اشکال عادی‌سازی روابط رژیم‌های عرب با رژیم صهیونیستی" تأکید کرد و گفت: ما اعلام می‌کنیم که رژیم‌هایی که دشمن را هم‌پیمان خود گرفته‌اند، از ما نیستند و نماینده ما به‌شمار نمی‌روند و ما از این رژیم‌ها تبری می‌جوییم.

این جنبش همچنین تأکید کرد: رژیم صهیونیستی دشمن تاریخی و راهبردی مصر است و خطری است که موجودیت همه ما را تهدید می‌کند.

جنبش مقاومت در برابر صهیونیسم خاطرنشان کرد: ملت فلسطین و برادران فلسطینی آنها هرگونه راه‌حلی براساس جدا کردن بخشی از صحرای سینای مصر یا پروژه‌های اقتصادی در آن یا اسکان فلسطینیان و کوچاندن آنها به این صحرا را رد می‌کنند و نمی‌پذیرند. ما با استناد به آنچه در بالا ذکر شد، تأسیس جنبش مقاومت در برابر صهیونیسم ــ مصر را اعلام می‌کنیم و درهای این جنبش برای عضویت در آن به‌روی هیئت‌ها، کمیته‌ها و احزاب و شخصیت‌ها باز است.

بیانیه در پایان با اشاره به رویکردهای اجرایی خود برای مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی افزود: ما همچنین از برادران در همه کشورهای اسلامی می‌خواهیم که کمیته‌های مشابهی را تشکیل داده و همه ما با هم هماهنگ شویم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi