شناسه خبر : 62875
یکشنبه 09 دي 1397 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح نمایشگاه هنر و صنایع دستی ایران با حضور هنرمندان ایثارگر در بیروت

نمایشگاه هنر و صنایع دستی ایران در بیروت با حضور هنرمندان تجسمی شاهد و ایثارگر افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه هنر و صنایع دستی ایران با حضور هنرمندان ایثارگر در بیروت

نمایشگاه بزرگ هنرها و صنایع دستی ایران با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت، وزیر گردشگری لبنان، شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و فرهنگی لبنان و به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در بیروت آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه چهار هنرمند نخبه شاهد و ایثارگر به دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حضور دارند و «رضا منجزی» در رشته گرافیک، «رشید کارگر» در رشته کاریکاتور، «محمدحسن طاهری» در رشته مجسمه‌سازی و «محمدقاسم بخشی» در رشته نقاشی‌خط آثار خود را ارائه کرده‌اند.
همچنین کارگاه‌های آموزشی مختلفی در طول برگزاری جشنواره در رشته‌های تخصصی پیش بینی شده است و هنرمندان نخبه شاهد و ایثارگر نیز در این رشته‌های تخصصی تدریس خواهند کرد.
گفتنی است این نمایشگاه با استقبال خوب علاقه‌مندان و مردم بیروت روبرو شده و تا 14 دی‌ماه از ساعت 10 صبح تا 8 شب برای بازدیدکنندگان برپا خواهد بود.
انتهای پیام/

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi