شناسه خبر : 62887
یکشنبه 09 دي 1397 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زنجیره‌ای ها سرشکستگی آمریکا را سانسور کردند

روزنامه‌های زنجیره‌ای که همواره اقدام به بزرگ‌نمایی تهدیدهای آمریکا می‌کنند، سفر دزدکی ترامپ به عراق و اعترافات توأم با سرشکستگی‌ وی را سانسور کردند.

ترامپ در سفر مخفیانه به پایگاه نظامیان آمریکایی در الاسد، حتی نتوانست موافقت نخست‌وزیر عراق برای دیدار و ملاقات را جلب کند. او در گزارش این سفر تصریح کرد: «خیلی غم‌انگیز است. 7 تریلیون (هفت هزار میلیارد) دلار در خاورمیانه هزینه کردیم اما متأسفانه ناچارم کاملا مخفیانه به آنجا سفر کنم. دوبار قرار بود به عراق سفر  کنم اما خبر آن درز کرد و سفر لغو شد.
همزمان با این سفر، سفارت آمریکا در بغداد هدف حمله موشکی قرار گرفت. گروه‌های مردمی عراق نظیر النجباء نیز اعلام کردند دولت آمریکا تروریست است و از تروریست‌ها حمایت می‌کند و اگر خود عراق را ترک نکند، او را به اجبار از عراق بیرون خواهیم کرد.
اما این خبرها به ویژه اظهارات ترامپ، در تیترهای روزنامه‌هایی مانند اعتماد، سازندگی، آفتاب یزد، شرق، ایران، همشهری، هفت صبح و... سانسور شد. برخی در همین روزنامه‌ها زلزله در کابینه عربستان و برکناری عادل الجبیر وزیر خارجه شدید آمریکایی و ضد ایرانی این رژیم را هم سانسور کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi