شناسه خبر : 62899
یکشنبه 09 دي 1397 , 14:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای ایثارگران بودجه از خود بنیاد بیرون بکشید!

الف-ب - بنیاد اگر بخواهد رضایت ایثارگران را کسب کند باید ده ها کار انقلابی را در اسرع وقت  انجام دهد.
    اول باید همه ایثارگران را از ایثارگرنماها تفکیک و حقوق ایثارگر نماها را با قاطعیت قطع کند تا بودجه کافی برای اصلاح داشته باشد
    دوم باید کمیسیون تعیین درصد را منحل و کلا" امور کمیسیون را به ارتش بسپارد.
    سوم باید برای ماده 38 قانون جامع، آیین نامه درست و عادلانه ای بنویسید و عدالت را در توزیع منابع ایثارگران بین همه واجدین شرایط  از 5تا 70% و به تناسب ایثارگرشان در نظر بگیرد و اینطور نباشد که گروهی از چند حقوق و چند پاداش و چند مرخصی بهره مند باشند و گروهی دیگر هیچ!
  چهارم باید همه تسهیلات جانباز 25% را به جانباز زیر25% تسری بدهد.
  پنجم باید آیین نامه 5% حانبازی رزمندگان فاقد مدارک بالینی را با دقت و درست و بدون بهانه تراشی کند.
  ششم باید همه مدیران بالای سی سال خدمت بنیاد را که تجربه ناموفق دارند، بازنشسته کند و از متخصصین لایق در رشته های مدیریت و حقوق دعوت به همکاری کند.
بنیاد نیاز به حرکت های انقلابی بیشتری دارد.
 ایثارگرانی که در جبهه ها حضور مستقیم داشته اند یعنی رزمندگان و جانبازان زیر25% را که همان شهدای زنده هستند، چرا 30 سال است فراموش کرده اید ؟

 آیا اطلاع دارید رزمنده وطن با سالها حضور در جبهه فاقد شغل و درآمد، هنوز یک دفترچه درمان ندارد؟!
  آیا اطلاع دارید جانبازان واقعی هیچ کدام از کمیسیون های شما راضی نیستند؟
   چرا بیش از نیمی از جانبازان هنوز زیر25% نگه داشته شده اند، در حالیکه هم مجروحیت بالا و  هم کهولت سن دارند؟
و کلام آخر اینکه اگر با یک حرکت انقلابی و مدیریت جهادی، به همان 30 هزار صفحه تخلفات بنیاد رسیدگی شود، خواهید دید بودجه برای اجرا و توزیع عادلانه امکانات و تسهیلات کافی است.
از تبدیل بنیاد، به وزارت ایثارگران استقبال کنید تا شاید روزی شاهد پویایی و شکوفایی بنیاد شویم
همت مضاعف کنید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برای ایثارگران، بودجه از خود بنیاد بیرون بکشید.
کاملا درست است .
و این همان مفهوم بهره وری است .
براستی طرح تبدیل بنیاد به وزارت ایثارگران به کجا رسید ؟
من منظورم از جانباز های دروغین همین قانون مجلس بود که گفته بود باید 5 درصد به کسانی که درصد سپاه و ارتش دارند اما بنیاد ندارند بدهند و براش مثال هم اورده بودم اما سانسور کرده بود ... کمیسیون های اینها کاملا بی اعتبار هستند و بنیاد گفته بود به همه ی اونها بی قید و شرط 5 درصد میدم من گفتم این کارت ظلمه وقتی طرف توی سوراخ های جنگ قایم شده بودند هم پاش به جبهه نرسیده چرا باید بهش درصد بدهند اقای مجتهد هم اگر ارشیو مشرق را نگاه کنید چقدر موضع گیری سفت و سختی در برابر جانباز های دروغین دارند و میگند اون زمانی که ما توی بنیاد بودیم برخی اومدند هر جوری شده 5 درصد به ناحق از ما بگیرند ندادیم اما بعدش ما رفتیم اومدند 5 درصد را گرفتند.
فاش نیوز مردی چاپ کن.
موضوع 5% جانبازی رزمنده های فاقد مدارک بالینی خودش دستورالعمل دارد و کمیسیون ارتش و سپاه بسیار قوی تر از بنیاد است
رضایت ایثارگران از کمیسیون ارتش بسیار بالاتر است ولی بنیاد حق واقعی جانبازان را نمی دهد
خود اقای مجتهد میگند که به هیچ وجه به کسی که صورت سانحه نداشت درصد ندادیم این کار درسته و مجلس بخواهد بی قانونی راه بیاندازد اصلا قابل قبول نیست پدر منم شیمیایی هست رفت کمیسیون بنیاد گفتند بله شما شیمیایی هستی ولی بهش درصد نداده بودند گفته بودند برو صورت سانحه بیار برای گرفتن صورت سانحه فقط باید بلند شد رفت تا کرمانشاه که هنوز وقت نکردیم و این کار درسته ولی اینکه بیان بزنند زیرش با قانون و فلان اصلا قابل قبول نیست و جانباز های دروغین صد درصد درست می شوند.
حرف شما کاملا درست است و بنیاد باید وسواس زیادی به خرج دهد.
اقای مجتهد انسان بسیار شریفی هستند ولی ایشان هم متاسفانه به عنوان یک مسئول ، فقط از یک گروه خاص دفاع می کنند .
و هرگز پاسخ نداده اند که چرا اکثریت ایثارگران ( رزمندگان و جانبازان زیر25% ) باید این همه سال ضعیف و فقیر نگهداشته شوند ؟!
چرا در کمیسیون های تعیین درصد عدالت دیده نمی شود و رزمنده درد مند باید 5سال برای اثبات جانبازی دوندگی کند؟ و آخرش هم هیچ
و واژه "عدالت" همیشه مظلوم می ماند .
بیش از نیمی از جانبازان با جراحت های بسیار بالا زیر25% و هزاران رزمنده جانباز بی درصد و ضعیف نگه داشته شده اند،
در حالیکه گروهی دیگر با انواع و اقسام ماده های قانونی با سلامت بیشتر از دهها تسهیلات بهره مند هستند .
بنیاد باید درست تحقیق کند چطور یک نفر جانباز با از کار افتادگی و تایید کمیسیون می تواند چند جای دیگر مدیر و مسئول باشد ؟!
رزمندگانی هستند با 6سال حضور در جبهه ، فقط به دلیل نداشتن صورت سانحه و مدارک بالینی مغفول واقع شده اند و هم اکنون با سختی و بیماری زندگی می کنند و همه انها هم دسترسی به نماینده و .... ندارند به داد انها برسید .
آیا این عدالت است ؟
حتما این بنده خداهم شکمش از همان منابع پرشده لق ولوق میکنه..ایشاالله قیامت یه میخ میکوبند خالی میشه آخه م ا مگه رزمنده که 30 ماه جبهه بوده حداقل اعصاب روان نیست
یکی بگه آقا قانون را مجلس تصویب میکنه وعدم اجراش بی قانونیه تو از اینهمه نماینده فهیمترشدی
باسلام ببیینید عزیزان اول باید اون بالا ریشه دورس بشه تا پاین دورس بشه من چند بار نوشتم ما در روستا زندگی میکنیم من 36 ماه جبهه دارم دریق از یک دفترچه درمان ولی آقایان 70 درصد جانبازی میگیرند میخورند وبه ریش من وتو میخندن خیلی را حت میشه دروغ این آدمها را دراورد بیان روستا چند نفر خانواده شهید داریم بپرسن آنها بدون یک کلمه دروغ همه را میگویند ولی بنیاد از بالا خراب است باید دیوار کج خراب بشه من چند بار گفتم چرا آقایان نظرسنجی نمیکنند میرند با جانبازان عکس میگیرند فکر کردن بااین کار مشگل حل میشه نه حاج اقا با عکس مشگل حل نمیشه بیاید ببیندد اول کی جانباز است کی سال سال در جبهه بوده منکه 36 ماه جبهه دارم آیا من سالم هستم حالا باید پسر من بره کارگری کند غروب پول داروی مرا بدهد وهزار بار بسرم بکوبد که این از 8سال دفاع مقدستان این شده عدالت مملکت ما یا عدالت بنیاد ما علان هم مینویسم اشتبا میکنم چون کی به کیه ول کنید مگر چند سال دیگر زنده هستیم همانها الباقی راهم بخورند ریسها افتخار کنند که به جانباز کمک میکنند دریق از یک دفترچه داریم خودمان را ناراحت میکنیم ول کنید واسلام
سلام
باورکنيد اين برادر درست فرمودندکه اگر اين 10 قانون اجرايي شود تمام مشکلات اين چهل سال جانبازان و رزمندگان حل خواهد شد . بنياد نياز به يک انقلاب و خانه تکاني دارد و مادامي که اين کار انجام نشود اب در هاون کوبيدن است .
پرسنلي که در کمسيون پزشکي هستند تمام تلاش خود را انجام داده اند ديگر بيشتر از اينها از عهده اشان بر نمي ايد واقعا بنياد نياز به يک نيروي جوان و دلسوز دارد که فکرهاي جديدي را در جهت احقاق حق ايثارگران دارد . بنياد نياز به علوم نوين برگرفته از کشورهاي پيشرفته دارد .
چرا از مديران جوان با انرزي ما بهره نميگيريم تا مشکلاتي که در طول چهل سال لاينحل مانده را به سرانجامي برسانند اين عزيزان که در راس مديريت کمسيون قرار دارند به يک بن بست فکري رسيده اند و قادر نيستند خانواده معظم شهدا و جانبازان گرامي و ازادگان سرافراز و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را بطوري چينش کنند که هر کدام از عزيزان خيلي از اينها بيشتر تحت پوشش و رسيدگي قرار بگيرند بطوريکه اصلا نياز نباشد که چرا درصد بالا اينطوري هستند يا درصد پايين انطوري هستند.
بله درست است که به هر عزيز ايثارگري بايد به نسبت که مشکلاتش بيشتر است نگاه وسيع تري بشود اما در مملکت اسلامي درست نيست ارزش ايثار و از جان گذشتگي با درصد قياس شود . اين کلمه زشت درصد اصلا با فرهنگ و فلسفه ايثارگري که در دين ما هست هيچ سنخيتي ندارد . ايا تقوا را ميتوان با درصد قياس کرد خوب ايثار و ازجان گذشتگي براي دين و کشور و انقلاب هم نوعي تقواست .
اميدوارم مسئولين دلسوز مملکت با بهره گيري از نظريات ايثارگران به يک جمع بندي خوب برسند تا الگويي باشيم براي ساير ممالک ....
با سلام لطفا از مسئولین بنیاد سئوال کنید چرا برای جانبازان که شرایط لازم را دارند پرونده برای کمک معیشت تشکیل داده نمی شود تا بروند و استعلام های لازم را بگیرند ؟
چرا قانون و ایین نامه ها اجرا نمی شود ؟
پس چرابه کسیکه نه تنها صورت سانحه آورده نامه بیمارستان مبنی بر مجروحیت هم آورده درصدنزده..
سلام . نمی شود کسی که عضوی از بدنش قطع شده یا ولچر نشین هست را باکسی که سالم هست یکی کنند ودر مورد ماده 38 برای افرادی ایست که عضوی از بدن شان را از دست دادن هست که کمک حالی شود به درمانشان وبابت ماده 38 کسی جند حقوق نمی گیرد اگر مدارک داری مثال بزن
اکثر آزاده ها وظیفه بگیر ارتش هستند و در جای دولتی دیگر هم مشغول بکار . اگر بخواهید از نظر مجروحیت یک جانباز زیر25% با 25 ماه حضور در جبهه را با یک ازاده 25ماه اسارت مقایسه کنید خواهید دید که چقدر در حق جانبازان و رزمنده ها بی انصافی شده است .
ازاده ها وکیل داشته اند و حق اصلی خودشان را گرفتند .
رزمنده های به دلیل اسیب های بالا توان پیگیری نداشتند .
نماینده ها و مسئولین هم عادل نبودند
و این یک واقعیت است
فاش نیوزی ها.......!!!!!؟؟؟؟؟
چرا وبه چه دلیل دربرابر این پیش نویس لایحه تضییع حقوق وظیفه بگیران ساتا(سربازان وبسیجیان و....) سکوت کردین؟؟؟؟
آقا اگر موافق تضییع حقوق ایثارگران در این لایحه هستین هیچ اشکالی نداره...
فقط وفقط لطف کنید با ذکر دلایل بگید چرا موافقین...که ماهم راحت شیم؟؟!!
اگر موافق نیستین پس چرا دوهفته س ایثارگران دارند داد می زنند وبه هرکجا که ممکنه دادخواهی وتظلم خواهی می کنند ولی شما دریغ از یک کلمه...!!!!!!؟؟؟؟؟
لایحه دیده نشده
ایا اعتراض دارد ؟
شاید به نفع همه ایثارگران باشد !
باسلام دوستان واقعایک رزمنده جبهه جنگ که اصل فیلم رااجرای کرده یایک اسیردربنده دشمن سالهادراسارت زیرشکنجه واقعی زندگی کرده یایک جانبلزه قطع نخاع سالهافقط سقف خانه یابیمارستان یاآسایشگاه راتماشاکرده به اندازه یک بازیگرسینماکه فیلم اخراجی هایایک رزمنده درجبهه بدون ترس ودلهره ودربهترین امکانات فقط نمایش بلزیگران اصلی راداده نبایدحق وحقوق بگیردیک رزمنده وجانبازه وازاده جنگ قبلاباکلی ترس وسختی وشکنجه نقش اصلی رابازی نمیکردامروزه کارگردان ده نمکی هاوازیگران میلیاردی سینماکجابودنندآیافقط درحرف وسخن وشعاروتعریف وتمجیدازرزمندگان درب مغازه بقالی وکرایه خانه وپول دارودرمان جاگزین میشودیک بازیگرنقش رزمنده جنگ دستنزدوحقوق عالی داردحداقل نصف آن رابدهیدبه اجراءکنندگان اصلی حادثه جالب هست اقایان مطرب مدعی هستتدسخترین شغل بازیگرفیلم وسینماهست پس بایدگفت برده رنج گنج میسرنمیشوددرحکومت اسلامی ایران هرکس کمترکارکردوکمترمالیات داده وهیچ کمکی نکرده بهترین حقوق ومزدراخواهدگرفت ایکاش بجای انتقادازهمدیگربفکراصل مشکلات واختلاف هابودیم آزاده جانبلزه بسیجی
کمک به جانبازان دفاع مقدس جز اعمال روز قیامت شماست بیاید به جانبازان واقعی کمک کنید
چند روز پیش پیامک برای اجرای ماده 24 سنوات ارفاقی همسران جانبازان بالای 50و ... امد .
ولی برای خود جانباز بی حقوق و بی دارمد زیر25% هیچ پیامک امید بخشی تا بحال نیامده ؟!
چرا در ایین نامه ای تعیین درصد، از دست دادن دست و پا در موشک باران اسیب شناخته می شود ، ولی از دست دادن سلول های مغزی و مبارزه با دشمن در کنار توپ و تانک درصد ندارد ؟!
با سلام چرا کموسیون کسانیکه مدارک بالینی انه توسط سپاه تاید شده است

چرا قانون برنامه ششم کسانیکه مجروحیت انها تاید شده است 5/ به انها تعلق نمیگیرد.
باسلام،فاش نیوز عزیز لطفاً وخواهشاً پیگیرمشگلات جانبازان باشین. درخصوص درمان جانبازان واقعی کاری انجام دهیدالبته درکوتاهترین زمان وخواهش دیگرم اینکه حداقل پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی جانبازان70%راهرچه زودترپرداخت کنندشماهاخودشاهدید و روزی نیست که درهمین سایت فاش نیوزتیترنزده شودکه جانباز70%به یاران شهیدش پیوست باورکنیدخیلی دستمان خالیه لطفاًوخواهشاًپیگیرباشیدوهمچنین درخصوص خودروکه هر10سال یک دستگاه خودروبه جانبازان70%داده شودوالبته همه خواسته های راکه مطرح نموده قانونی است ومصوبه مجلس شورای اسلامی وجناب پرزیدنت فریدون هم که دشمنی خاصی باجانبازان دارندوتاکنون به هیچیک ازقوانین مربوط به جانبازان اعتنائی نداشته وبه مرّقانون عمل ننموده اندوفقط به فکرخودوفرزندان وبستگانشان میباشندیکی نیست به جناب پرزیدنت بگویدازصدقه سری همین جانبازان ،شهداءی گرانقدرمان که امیدوارم بزودی خونشون ودردهای جانبازان گریبانگیرش شده وامیدوارم مجلس راًی بهدعدم کفایت ایشان راصادرکندچراکه ایثارگران،خانواده شهداءی معزز،آزادگان سرفرازوجانبازان فداکارودردورنج کشیده را خار وباخاک کوچه یکسانمان کرده که امیدوارم خودوفرزندان وبستگانش به زودی به روزمادچارشوندمجدداًتاًکیدمیکنم وازمجلس شورای اسلامی خواستارم که حکم به عدم کفایت ایشان را بدهند،باورکنیددرحال نوشتن هم بغضم ترکیده واشگم سرازیرکه البته بایستی گفت این حال وروزهمه جانبازان واقعی میباشد،باتشکر جانباز دفاع مقدس
سلام متاسفانه جانباز معنی و مفهوم خود را از دست داده وگرنه مگر میشه این همه ادم مدعی دین و دیانت دنبال کار خودشون باشن و جانباز .........
بایادخدا/عرض ادب واحترام هست رزمنده بسیجی دفاع مقدس نیروی عملیاتی 3مرحله ای بیکاروبی درامددارای تمامی مدارک درخواستی که سالیان سال است همچنان بدنبال احقاق حق بلاتکیلف وسرگردان درسرگردانی بسرمیبرند/پناه برخدا استان لرستان لطفادرحق ایثارگران جبهه وجنگ ناحقی نکنید/ماناباشیدوپایدار
با سلام واحترام خدمت تمام زحمت کشان پایگاه اطلاع رسانی فاش نیوز
خیلی ها از ایثارگران از شما سپاسگزارند بابت اینکه این جا محلی برای درد دل وهمینطور پیگیری مشکلاتشان شده است.
خدای بزرگ اجروپاداش اخروی ودنیوی به شما عنایت فرماید
الان که در آستانه بررسی لایحه بودجه سال98هستیم جا دارد شما عزیزان هم اطلاع رسانی کنید که طلب ایثارگران در بودجه سال آینده دیده شود وآنهم با ضرورت به این دلایل:
1- ایثارگران حق برگردن جامعه ونظام دارند که حداقل بموقع حقشان پرداخت گردد.
2- ایثارگران عموما" سنشان بالای 55تا 60سال وهرروز شاهد فوت این عزیزان به دلایل سنی وجراحت جسمی وروحیشان هستیم.پس نگذاریم تضییع حقوق شوند وبه سرای آخرت سفر کنند.
3- چند صباحی که از عمر شریفشان باقی مانده حق قانونی آنها را بپردازند.
4- برخی ایثارگران بیش از 35 سال از مجروحیت آنها می گذرد ولی وفق قانون هنوز بازنشست نشده ومزایای خودرا دریافت نکرده اند.(0حالت اشتغالی ها)
5- وظیفه بگیران سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح – ساتا- (سربازان وبسیجیانجانباز-آزاده ) بیش از هرقشر ایثارگری تضییح حقوق شده اند؟به این دلیل که وفق قانون نیروهای مسلح(ارتش) بایداز زمان مجروحیت وجانبازی حقوق وظیفه شان برقرار گردید در حالیکه برای این عزیزان در ارتش اقدام ولی در سپاه با تاخیر چندین ساله ودرنهایت در انتهای سال91برقرار وآن هم بتدریج وبه شکلی که هنوز تعدادی ازاین عزیزان حقوق وظیفه شان برقرار نگردیده است!!! این خود نوعی دوگانگی در اجرای قانون در خصوص این عزیزان است که سربازان ارتش از همان ابتدا دریافت ولی مابقی هنوز درپیچ اجرا مانده اند!!
6- حالا به هردلیل برقراری حقوق وظیفه(ماده 38 وتبصره آن در قانون خدمت رسانی به ایثارگران) دیر اجرا شده وهنوز هم کامل نشده جای خودش؛ اما آیا حق این عزیزان نیست که خیلی خیلی دیر حقوقشان برقرار شده لااقل معوقات آن براساس قانون مصوب مجلس به موقع پرداخت گردد؟؟
7- عرضمان این است: برقراری حقوق وظیفه بسیار دیر انجام شد (انتهای سال 1391) وجانباز وآزاده مشمول ماده 38 وتبصره ی آن می بایست از زمان دفاع مقدس اینرا دریافت می کردند که به هردلیل این تاخیر چندین ساله از دست رفت حالا : لااقل معوقه این مدت کوتاه (سال 1391 تا زمان برقراری حقوق وظیفه در سالهای بعد از 91) را در بودجه سال آینده آورده شود که گوشه ای از حق این قشر معزز در این سالهای پیری جبران شود.
از فاش نیوز خواهش داریم در این خصوص مثل همیشه پیگیر حقوق ایثارگران باشد
آموزش و پرورش بیشتر بنده های قانون جامع را یا بطور کل نادیده می گیرد و یا اینکه با یک تبصره آنرا ملغی می کند.چطور ممکن است یک قانون در دو دستگاه دولتی به اشکال متفاوت اجرا شود؟
پایان این قانون گریزی های آموزش و پرورش در مورد جانبازان در هنگام بازنشستگی اتفاق می افتد چگونه؟ ۱- شرط سنی پنجاه سال جهت استفاده از سنوات ارفاقی۲-تعلق نگرفتن پاداش به سنوات ارفاقی۳- محاسبه میانیگن دو سال آخر در حقوق بر خلاف بند دو قانون جامع و اصلاحیه آن...جالبتر اینکه برای احقاق مورد سوم باید شکایت کنی و در مورد افراد مختلف رای های مختلف صادر می شود.آقایان اگر این مورد که جانباز باید با آخرین حقوق بازنشسته شود قانون است چرا اجرا نمی کنید؟اگر غیر قانونی است چرا با شکایت در ماده ۱۶ و دیوان مجبور به اجرای آن می شوید..
احسنت
واقعا چرا جانبازان برای احقاق حق خود باید هم شکایت کنند
چرا طرح تکریم ایثارگران اجرا نمی شود
در صورت اجرا کمیسیون ماده 16 تعطیل میشه و هزینه ها کاهش می یابد .
من فرزندرزمنده هستم چرا ب رزمندگان معسر بيمه نميديد؟حتي يه دفترچه نداريم بريم دکتر.چرا فکري به حال مانميکنيد؟.فکري ب حال ماکنيدبخداقسم ماحتي توان خريد چيزهاي ساده وضروري زندگي رونداريم پولي نداريم که باآن امرارمعاش کنيم. پتو و قالي هايمان کلا پاره هستنديک گازدست دوم و يک يخچال قديمي دست دوم داريم که هردوخرابن. لباسي به تن نداريم ولباس کهنه هاي مردم رو ميپوشيم.خانه اي که درآن زندگي ميکنيم اجاره اي وسقف ان چکه ميکند. چندين سال است آرزوي خريدن يک کيلويانيم کيلو گوشت گوسفندبه دل خودم وخانواده ام مونده. دندان هايمان خراب شدن پول نداريم درستشون کنيم وقتي مريض ميشيم نميتونيم دکتربريم بخاطربي پولي.ازاقاي روحاني خواهش ميکنم خودش بيايد وازنزديک وضع مارانظاره کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi