شناسه خبر : 62907
دوشنبه 10 دي 1397 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دستگاه‌های اجرایی از تقبل هزینه‌های درمانی جانبازان خودداری می‌کنند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: براساس تصمیمات جدید، جانبازان باید هزینه‌های درمانی خود را از دستگاه‌ها بگیرند، این در حالی است که دستگاه‌ها می‌گویند "ما در هزینه‌های خود نیز مانده‌ایم".

سردار مجتبی شیروانیان  با بیان اینکه نقش اصفهان در دوران دفاع مقدس ارزنده بود، اظهار داشت: این نقش، مسئولیت رسانه‌های انقلابی را سنگین‌تر می‌کند.

وی با ابراز اینکه رسانه‌های انقلابی باید زبان جامعه ایثارگری باشند، افزود: در استان همدان 12 سال پیش موزه دفاع مقدس افتتاح شد، ما در استان اصفهان که با 2 لشکر و 30 الی 40 یگان مختلف در جنگ حضور داشت، 23 هزار شهید تقدیم کرد و 300 هزار رزمنده داشت، 20 سال است که در پیچ‌وخم فاز نخست موزه دفاع مقدس هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: پدران و مادران شهدا هر روز در حال رفتن هستند و دست ما در احصای گنجینه مرتبط با شهدا در حال خالی شدن است که لازم است این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: براساس تصمیمات جدید، جانبازان باید هزینه‌های درمانی خود را از دستگاه‌ها بگیرند، این در حالی است که دستگاه‌ها می‌گویند "ما در هزینه‌های خود نیز مانده‌ایم" و این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/*

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi