شناسه خبر : 62909
دوشنبه 10 دي 1397 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید فرزانه اسوه صبر و استقامت بود

فرمانده لشکرعملیاتی ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) سردار شهید مدافع حرم رضا فرزانه را اسوه صبر, استقامت و بزرگواری خواند.

شهید فرزانه اسوه صبر و استقامت بود

همزمان با  سالروز گرامیداشت حماسه نهم دی سرهنگ سید علی بنایی فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) با حضور در منزل سردار جاویدالاثر مدافع حرم رضا فرزانه فرمانده سابق لشکر27 حضرت محمد رسول الله(ص) از نزدیک با خانواده شهید دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ بنایی با بیان اینکه شهادت شامل حال هر کسی نمی‌شود و شهید فرزانه دعوت شده از سوی خدا بود, گفت: خوشا به حال شهید فرزانه که این راه را انتخاب کرد، دوستی و رفاقت بنده با او به اوائل سال 70 برمی گردد  و در طول این سالهای متمادی از این شهید بزرگوار درس گرفتم و ایشان اسوه استقامت، صبر و بزرگواری را آموخته ام.

بنایی ادامه داد: هستند کسانی که در عملیات ها و ماموریت های بسیاری زیادی شرکت کردند اما توفیق شهادت شامل حالشان نشد اما این سردار جاویدالاثر در دل پاسداران و بسیجیان جای دارد و خوشا به حال او که با شهادت از این دنیا رفت و عزت و سربلندی و افتخار کشور ما امروز مدیون سردار فرزانه و دیگر شهداست.

فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) بیان کرد: وظیفه همه ما این است که راه و یاد و نام این شهدا را در همیشه ایام سال زنده و پویا نگه داریم، شهید فرزانه آن قدر قلب مهربانی داشت که در اعزام اول در سوریه به شهادت رسید و در دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب (س) مفقودالاثر شد.

همسر سردار شهید حاج رضا فرزانه نیز با تشکر از فرمانده لشکر27 به جهت حضور در منزل شهید گفت: حاج رضا بعد از بازنشستگی به شدت ناراحت و غمگین بود و وقتی از او سوال کردم به من گفت که من دوست داشتم که در لباس مقدس سپاه ودر لشکر27  به شهادت برسم و وقتی با رفتن او  به سوریه موافقت کردند در پوست خود نمی گنجید و با افتخار همان وصیتی که داشت انجام شد و در لباس سپاه و در لشکر27 محمد رسول الله(ص) به شهادت رسید و آسمانی شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi