شناسه خبر : 62918
دوشنبه 10 دي 1397 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«اصل نظام نشانه است» سران فتنه را سزاوار لعنت مردم کرد


علی مطهری می‌گوید نباید از 9 دی بهره‌برداری سیاسی شود.
وی در آستانه این حماسه دشمن‌شکن و فتنه‌سوز نوشت: «نهم دی سال 1388، روزی بود که مردم قطع نظر از خطاهای دو طرف انتخابات ریاست جمهوری، برای حفظ اساس انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به میدان آمدند. از این روز به عنوان ابزاری برای ایجاد تفرقه در جامعه بهره‌برداری سیاسی نکنیم. خصوصا سازمان صدا و سیما با توجه به کارنامه‌ سال‌های گذشته‌اش توجه بیشتری به شرایط امروز و ضرورت اتحاد و اتفاق ملت داشته باشد.»
درباره این موضع‌گیری باید خاطرنشان کرد که حماسه بی‌سابقه 9 دی، حاصل صبر توام با انزجار ملت (از همه سوابق) دربرابر آشوب‌افکنی و حرمت‌شکنی فتنه‌گران بود و نه مراسم آشتی‌کنان با فتنه‌گران! در این روز ملت ایران به مزدوران نیابتی آمریکا و اسرائیل و انگلیس تودهنی زدند؛ همان که کف خیابان با حمایت سران فتنه، ماهیت خود را لو داده و شعار داده بودند «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است». مردم از ائتلاف نفاق جدید با منافقین و محاربین (‌سلطنت‌طلبان، سازمان منافقین و ...) اعلام بیزاری کردند، چراکه روی جمهوری اسلامی خط کشیدند و شعار وزارت خارجه اسرائیل (نه غزه نه لبنان) را تکرار کردند، به ساحت امام خمینی(ره) اهانت کردند و مرگ بر اصل ولایت فقیه گفتند و در سرانجام رذالت به ساحت امام حسین علیه‌السلام هتاکی کردند. مردم به همین خاطر در حماسه 9 دی فریاد می‌زدند «لعن علی عدوک یا حسین - خاتمی و کروبی و میرحسین».
اعتراض آن روز مردم به اعتبار اینکه عملکرد فتنه‌گران از بهانه انتخابات عبور کرده و نقشه نیابتی کودتای مخملین را به اجرا گذاشته بود، ربطی به موضوع انتخابات و به قول مطهری خطاهای دو طرف انتخابات نداشت، بلکه پای امام حسین(ع) و اصل نظام آمده بودند. بنابراین برعهده صداوسیماست تا عین این واقعه مهم را بازتاب دهد. بله البته فتنه‌گران و حامیان آنها، چنین روزی روز عزا و خشم‌شان است؛ به تعبیر قرآن: قل موتوا بغیظکم.
و بالاخره باید پرسید مگر فتنه‌گران و حامیان آنها کدام خبط و خیانت بزرگ را مرتکب شده‌اند که مرور و بازگویی حماسه 9 دی، علیه آنها و موجب نگرانی‌شان می‌شود؟

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi