شناسه خبر : 62947
پنجشنبه 13 دي 1397 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار گروه پیگیری جانبازان نخاعی خوزستان با نماینده ولی فقیه این استان

گروه پیگیری جانبازان نخاعی خوزستان که متولی و برگزارکننده کنگره جانبازان شهید نخاعی خوزستان هستند، با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و با ایشان به تبادل نظر کردند.

فاش نیوز -  گروه پیگیری جانبازان نخاعی خوزستان که متولی و برگزارکننده کنگره جانبازان شهید نخاعی خوزستان هستند، با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و با ایشان به تبادل نظر کردند.

به گزارش همکار ما، آیت الله «سیدمحمدعلی موسوی جزایری» نماینده ولی فقی در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در دیدار با جانبازان نخاعی بیان کرد: افتخار می کنم در محضر شما هستم و خدا را بابت دیدار با شما شاکرم.  

موسوی جزایری افزود: تصمیم برگزاری کنگره و یادواره شهدا و جانبازان نخاعی تصمیمی مبارک است. چنین برنامه هایی در راستای اهداف و اقدامات فرهنگی است و باید بدانیم چقدر جامعه و به ویژه نسل جوان ما به این اقدامات نیاز دارد.

نماینده رهبر انقلاب در استان خوزستان همچنین تأکید کرد که این کنگره چه به صورت استانی یا کشوری یا بین المللی برگزار شود ما آن را حمایت خواهیم کرد.
 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باعرض سلام . درحال حاضر براساس مجوز رسمی ازسوی وزرات کشور استان کردستان دارای تشکل جمعیت شاهد وایثارگران میباشد . که اعضای هیات مدیره ومدیرعامل آن با نظارت نماینده استانداری در محمع عمومی انتخاب شده است . بهتر است به جهت تمرکز و عدم دسته دسته شدنهای خرد . وتاثیر گزاری بیشتر . دراستان کردستان ونهادهای مسئول در حمایت از ایثارگران بصورت مجموعه واحد درآمده وتفاهمی بدست آید که از این پتانسیل قانونی در استان استفاده شود . بااحترام فراوان محمدرضاحفصی کردستانی جانباز45%دوران دفاع مقدس وباسابقه47ماه رزمندگی درجنوب وغرب کشور . مدیرعامل جمعیت شاهد وایثارگران استان کردستان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi