شناسه خبر : 62992
شنبه 15 دي 1397 , 08:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این گدایی نیست!

خداداد سید روحی - احتراماً معروض می دارد اینجانب برابر صورت سانحه موجود بر اثر اصابت ترکش به مچ و کف پای چپ و احراز آن، جانباز 20% شناخته شدم که با پوشیدن کفش طبی، تا حدودی نقیصهِ کوتاهیِ پا و بی تحرکی مچ پا رفع شده است.

سال 85 به علت عفونت ریه دربیمارستان بقیه الله بستری شدم، بعد از پیگیری های فراوان و آزمایشات اسپیرومتری و ام آر آی و سی تی اسکن مشخص شد به خاطر عوامل شیمیایی که در کربلای 5 در شلمچه در معرض آن قرار داشته ام بر من تاثیر گذار بوده و شیمیایی هم شده ام. صورت سانحه تهیه شد و پس از تایید پزشکان معتمد بنیاد، دکتر قانعی و تنی چند از دیگر پزشکان و همچنین کمیسیون عالی پزشکی سپاه و بیمارستان بقیه الله، میزان از کار افتادگی مشخص گردید و در کمیسیون احراز نیز آن را تایید نمودند.

ولی متاسفانه تاکنون از سوی بنیاد مورد تایید قرار نگرفته و بالطبع درصد جانبازی هم مشخص نشده است.

 اکنون با 53 سال سن، مدت هفت سال است که بیکارم و با مشکلات عدیده ای مواجه می باشم و از نظر معیشتی وضع اسفباری دارم! نه چیزی دریافت کرده‌ام و نه چیزی خواسته ام، اما الان واقعا" درمانده ام.

گدایی نمی کنم، ولی درخواست رسیدگی دارم. در این روزهای زندگی نگذارید نزد زن و بچه هایم شرمنده شوم.

به فرمایش امام راحل که فرمودند: "نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت درپیچ و خم زندگی خود روزمره خود به فراموشی سپرده شوند" لطفا کمکم کنید و نگذارید این سید، جانباز و اولاد پیامبر درمانده بماند.

خدا و پیامبر خدا از شما راضی باشد. ان شاءالله (کد ملی 0030789095) با تشکر و قدردانی و سپاسگزاری فراوان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
طبق گفته ی مسئولان بنیاد برای شیمیایی باید از یک حدی بالاتر باشد تا درصد بدهند با توجه به اینکه صورت سانحه داشتید و فقط یک بار با شیمیایی تماس داشتید به حد معین ان ها نرسیده اید.
باسلام خدا به ابن بنیادیها شفا بده چون اونها هستن که موج گرفته نه شما اونها هستن که بیمار هستن نه شما اونها باید درمان بشن نه شما اونها باید صورت سانحه بیارند در پبش خدا نه شما امیدوارم بنیاد ونیروهاش از جانبازان حلالیت بخواهند چون باید با روی سیاه در پیش خداوند بزوگ حاضر باشند متسفم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi