شناسه خبر : 63000
شنبه 15 دي 1397 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی رزمندگان نخبه در رسانه ملی

صفرعلی براتلو رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت  با اشاره به ایجاد نهضت خاطره گویی در استان های کشور گفت: تاکنون به 15 استان کشور سفر داشتیم و برنامه های سازمان به مسوولان استانی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان گفت: دیدار و سرکشی از خانواده رزمنده ها و نهضت خاطره گویی از جمله برنامه هایی است که در دست اقدام داریم و پیگیر آن هستیم.

رئیس سازمان پیشکسوتان جواد و مقاومت بیان کرد: شناسایی، دیدار و سرکشی از رزمندگانی که در کار تولید اختراعات علمی موفقیت هایی داشته اند و توانسته اند مقام های بین المللی، ملی و استانی کسب کنند از دیگر برنامه های ما است که بتوانیم آنان را همچون چهره های ماندگار کشور از طریق صدا و سیما به جامعه معرفی کنیم، لذا قرار است نشست هایی به این منظور برگزار شود.

براتلو به نهضت خاطره گویی اشاره و تصریح کرد: قرار است در همکاری با امور مساجد و مدارس نهضت خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس آغاز شود و در مناسبت ها و سالگرد عملیات های مهم رزمندگان به خاطره گویی و پرسش و پاسخ در زمینه مسائل و موضوعات دفاع مقدس بپردازند

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi