شناسه خبر : 63021
یکشنبه 16 دي 1397 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحلیل نبرد اهورایی و هیولایی، قدیسی و ابلیسی

در دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همواره حضور مردمی در عرصه های سرنوشت ساز و مهم کشور چشمگیر و اثرگذار بوده و هر زمان که لازم شده مردم حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی با صدایی رسا اعلام کرده اند.

فاش نیوز -  در دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همواره حضور مردمی در عرصه های سرنوشت ساز و مهم کشور چشمگیر و اثرگذار بوده و هر زمان که لازم شده مردم حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی با صدایی رسا اعلام کرده اند.

این حضور گسترده مردم در صحنه های حماسی نشانگر آن است که انقلاب در دل امت اسلامی ریشه ای عمیق و مستحکم دارد و دشمن نیز باید از این واقعیت آگاه شود.

اگر به انقلاب اسلامی با دقت و نگاهی ژرف نگریسته شود، ویژگی و شاخص عمده ای که دارد مکتبی و اسلامی بودن آن است. برای بررسی این شاخص باید به ریشه های عقیدتی انقلاب و ریشه های تاریخی انقلاب اسلامی توجه نمود که قیام عاشورا و عوامل زمینه ساز آن و پیوند ناگسستنی آن با انقلاب و آرمانهای آن، همچنین عوامل بقای نهضت حسینی و استمرار آن تا انقلاب اسلامی و سرانجام تکلیف و نقش ملت در تداوم انقلاب جزء لاینفک این بررسی خواهد بود.

در فراز و نشیب های انقلاب اسلامی همواره نهضت حسینی(ع) پشتیبان ملت ایران بوده است. فرهنگ عظیم عاشورا نقطه آغاز انقلاب و عامل شکل گیری نظام اسلامی و نیز عامل حفظ ارزش های اسلامی در جامعه است و این حرکت بزرگ انقلابی، پس از نزدیک به 1400 سال، همچنان پرقدرت و تأثیرگذار، الگوی کامل و بی بدیلی برای آزادیخواهان و حق طلبان جهان است.

پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در شرایطی که هنوز صندوق های رای باز و شمارش نشده بود دو تن از کاندیدای ریاست جمهوری به سخنرانی پرداختند و خود را پیروز قطعی انتخابات اعلام کردند.همین داوری کورکورانه و زودهنگام باعث شد که دشمنان قسم خورده این مملکت و دشمنان دیرینه اسلام خیابان‌های پایتخت را به صحنه درگیری تبدیل کنند و در همین بین سران فتنه نیز آشوبگران را بیش از پیش تحریک می‌کردند.

اما سرانجام اتفاقی بزرگ رخ داد؛ اتفاقی که برای همیشه جریان حق را از باطل جدا کرد و آن، شادی و کف و سوت توسط آشوبگران، آن هم نه در یک روز معمولی بلکه در روز عاشورای حسینی (ع)بود.

https://media.farsnews.com/Uploaded/Files/Images/1397/09/26/13970926000941_Test_PhotoN.jpg

 

دشمنان نفوذی در قالب رنگ مقدس«سبز» وارد صحنه و میدان شدند و در جریان یک رقابت انتخاباتی برای رئیس جمهوری این کشور طرح ریزی کردند که مجموعه رسانه های استکباری و صهیونسیتی با همراهی ایادی داخلی و دشمنان خارجی  کار را به جایی کشاندند که برخی از افراد را که از بصیرت کمتری برخودار بودند ، دچار تغییر ناگواری در بصیرت و اندیشه آنان شده و نهایتاً در سال ۸۸ با راه اندازی فتنه بزرگ و طرح “تقلب در انتخابات “، اغتشاش به پا کردند.

در فتنه سال ۸۸ ، عوامل درونی فتنه  با تحریک جمعیت اندکی از مردم ناآگاه به خیابان ها ریختند، اغتشاش به پا کردند و با  بُلف زدن رسانه های غربی در حضور زیاد جمعیت به اصطلاح شاکی، مردم را تحریک می کردند.
روز عاشورا در حالی که میلیون ها عزادار ایرانی و عاشق حضرت اباعبدالله مشغول عزاداری بودند، تعدادی از پیاده‌نظام خیابانی جریان فتنه قبل از ظهر عاشورا بی آنکه در عزای سالار شهیدان شرکت کنند، با برگزاری تجمع‌های غیرقانونی در برخی خیابان‌های تهران که هیچ شباهتی با عزاداری اباعبدالله الحسین نداشت، به طرح شعارهای ضد انقلابی و ساختار شکنانه پرداختند که از همان موقع عزاداران حسینی به مقابله با آنها پرداختند.

حضور منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و سایر گروهک‌ها به صورت سازمان یافته در اغتشاشات روز عاشورا به گونه‌ای آشکار بود که زمینه تعرض به مقدسات اسلامی را فراهم ساخت و بعدها مشخص شد تعداد قابل توجهی از گروه‌های منحرف که ارتباطات محفلی از طریق سیستم مجازی با یکدیگر داشته اند، به همراه عناصر فرقه ضاله بهائیت که برای فتنه‌انگیزی در روز عاشورا مستقیماً به سران فرقه در اسرائیل وصل و توسط آنها هدایت می‌شدند در دسته‌جات 3 الی 4 نفره در قبل از فتنه روز عاشورا در مکان‌هایی مستقر و پلاکاردها و بنرهای اهانت‌آمیز علیه نظام و مقدسات را تهیه و به خیال باطل خود اعلام نموده بودند که باید در روزعاشورا کار نظام اسلامی یکسره شود.

حماسه ماندگار یوم الله نهم دی یکی از بی نظیرترین حرکت‌های خودجوش مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از نظام مقدس اسلامی بود که برگ زرّین دیگری از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه‌ی افتخارات تاریخ مبارزات مردم فهیم و زمان شناس ایران اسلامی رقم زد.

به سلیمان صُرد خزاعی محتاجیم که از دل تاریخ فریاد برآرد که جبهه حسین زمان ملجاء و پناهگاه مظلومان تاریخ است.

باید صف بندی جناح حق و حقیقت در برابر جنایت و رذالت بار دیگر تفسیر شود نبرد اهورایی و هیولایی و قدیسی و ابلیسی با پیچیدگی های بیشتری در عصر جدید خود نمایی می‌کند. به تعبیر شهید آوینی عاشورا به ظهر نرسیده و هر روز از رحم مادران فرزندانی زاده میشوند و به خیل عاشوراییان زمان می‌رسند.
 امروز جهانیان به خباثت های آمریکا پی برده اند و علیرغم چهره بزک کرده آمریکا، واقعیت برای مردم دنیا مشخص شده است.

آمریکا دم از حقوق بشر می‌زند ولی قتل خاشقچی در سفارت عربستان را نادیده می‌گیرد چون دارد به سعودی سلاح می‌فروشد و علناً هم این را اعلام می‌کند.

متأسفانه امروز استاد دانشگاه لیبرال ما به جای محکوم کردن و معترض شدن به خباثت های آمریکا و محاکمه کردن ترامپ، در آستانه سال تحصیلی جدید، به دنبال نا امید کردن مردم است و نامه مأیوس کننده می‌نویسد.

ما در یک منطقه ناامن قرار داریم اما عده ای می‌گویند موشک را بدهیم برود! ما اگر موشک نداشتیم معلوم نبود چه اتفاقاتی برایمان رخ می‌داد.

اگر ما در سوریه مقابل داعش نمی ایستادیم آیا مرزهای ما امروز امنیت داشت؟ این اساتید باید بابت این امنیت تشکر کنند نه اینکه سیاه‌نمایی کنند.

سوئیس سه برابر ایران بودجه نظامی دارد، عربستان هم همین طور؛ آن وقت برخی می‌گویند چرا بودجه نظامی به نیروهای مسلح تعلق می‌گیرد.

دکتر روح الله سلگی

**

گفتنی است مطلب فوق، خلاصه متن سخنرانی دکتر «روح الله سلگی»، فرزند شهید و معاون بررسی و تحلیل سیاسی بسیج اساتید تهران بزرگ در دانشکده شهید شمسی پور تهران با حضور حجت الاسلام فصیحی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، رییس دانشکده و  رییس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای،  و جمعی از کارکنان و استادان این دانشکده می باشد.

اینستاگرام
لیبرالها در امنیت کاملی که حزب الله کرده جولان میدهند و یاوه گویی میکنند بهتر است استاید لیبرال سفری به سوریه داشته باشند تا با چشمان خودشان رحم و مروت آمریکایی را به مردم سوریه ببینند معلومه یک دنیا حقوق از بیت المال میگیرند و حرف مفت میزنند و جوانان را منحرف میکنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi