شناسه خبر : 63094
پنجشنبه 20 دي 1397 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم شب خاطره عملیات کربلای ۵ در برج آزادی

مراسم شب خاطره عملیات کربلای ۵ توسط ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصار الرسول لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) با حضور رزمندگان و ایثارگران عملیات کربلای ۵ و خادمان ایستگاه صلواتی گردان انصار بهشت زهرا برگزار شد.

فاش نیوز- مراسم شب خاطره عملیات کربلای 5 دیشب 19 دی ماه ، توسط رزمندگان گردان انصار الرسول لشکر 27 محمد رسول الله (ص) با حضور رزمندگان و ایثارگران عملیات کربلای 5 و خادمان ایستگاه صلواتی گردان انصار بهشت زهرا در مجتمع فرهنگی هنری برج آزادی تهران برگزار شد.

این مراسم باشکوه و صمیمی که به مناسبت سالروز آغاز عملیات کربلای5  با حضور گرم اهالی ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول برگزار شد، به همت مسئول این ایستگاه صلواتی آقای حاج محمد کشوری ترتیب داده شد و میزبان حضور قهرمانان آن روزهای عملیات کربلای 5 ازجمله حاج آقا محتشم و همرزمان دیگر ایشان بود.

مراسم با تلاوت قرآن کریم در ساعت 5 و نیم بعدازظهر آغاز شد و بسیاری از نقش آفرینان قهرمان این عملیات به نوبت به بیان خاطرات شنیدنی و ناشنیده آن روزها پرداختند. در میانه برنامه نیز گروه نوجوانان، سرودهای زیبایی را در وصف اهل بیت اجرا کردند.

همچنین یکی از مدعوین خاص برنامه همسر شهید منصور حاج امینی بود که چگونگی سپری شدن ایام شهادت این قهرمان بزرگ و نحوه شهادتش را به تصویر کشید و اشک بسیاری از شرکت کنندگان را جاری نمود.

به همین صورت در خاطراتی که قهرمانان پرخاطره آن روزها تعریف می نمودند، یاد شهیدانی همچون شهید پوراحمد، شهید میرآبی و شهید امیر حاج امینی با آن عکس معروفش در مجلس جاری بود.

از حاشیه های زیبای این مراسم و برنامه حضور ایثارگران فعال در ایستگاه های صلواتی روزهای پنج شنبه بهشت زهرا ازجمله جانبازان شیمیایی، قطع عضو و نخاعی همچون جانباز ابوالفضل پناه و جانباز بهروز ساقی و همسر مکرم جانباز شهید مهران عبدالمناف بود.

پس از اینکه نقش آفرینان عملیات کربلای 5 خاطرات زیبای خود را بیان نمودند، کلیپی از صحنه ها و عکس ها و فیلم های عملیات کربلای 5 پخش شد که با نوای مداح دفاع مقدس، آقای آهنگران مزین شده بود و چشمان همه حضار را بارانی نمود.

 در پایان نیز، مراسم با مداحی زیبایی در مدح امام حسین و با نزدیک شدن به ایام فاطمیه در وصف مادر شهیدان حضرت فاطمه (س) به اتمام رسید و مدعوین با پذیرایی شام مراسم را ترک نمودند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi