شناسه خبر : 63100
شنبه 22 دي 1397 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۵۰درصد فومنی به یاران شهیدش پیوست

حبیب بربری جانباز ۵۰ درصد فومنی در استان گیلان به همرزمان شهیدش پیوست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فومن گفت: این جانباز سرافراز در سال ۶۶ در عملیات نصر ۴ در منطقه ماووت عراق به درجه جانبازی نایل آمد.

بهروز محمدی افزود: حبیب بربری دیروز پس از ۳۱ سال تحمل مشقت دوران جانبازی به لقاء الله پیوست.

وی گفت: پیکر این شهید والامقام پس از تشییع در گلزار شهدای روستای شکالگوراب بالای فومن در جوار شهدا به خاک سپرده شد.

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در پیامی درگذشت همکار گرامی و جانباز معظم ۵۰ درصد، حبیب بربری را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی همه عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری ها، فداکاری ها و ایثارگری های بزرگ مردانی است که در پیروی از اهل بیت پیامبر(ص) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تفسیرگر واقعی واژه ایثار شده اند.

حبیب بربری عزیز مصداق مومنی بود که بر عهد خود وفادار ماند و سالها رنج جانبازی را به جان خرید.

سرافرازی آن بزرگ مردی که سالیان سال مشقت های به یادگار مانده از جبهه و جنگ را با جان و دل پذیرفت و عاشقانه و بی ریا برای پیشبرد اهداف نظام همت و تلاش نمود و امروز با عروج ملکوتی خود و کسب فیض درجه رفیع ایثار، نوای عشق و بندگی را زمزمه ای دیگر نمود.

بدون تردید حماسه فداکاری ها و از خودگذشتگی های جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.

عروج آسمانی این پرنده سبکبال را خدمت مردم شهیدپرور استان گیلان و خانواده و بازماندگان آن عزیز تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدواریم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیا و شهیدان و صالحان والامقام میهمانشان گرداند. ان شاءالله

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi