شناسه خبر : 63103
پنجشنبه 20 دي 1397 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تیمار عنصر دروغگو به جای رسیدگی به کارگران


علی مطهری در حالی با کارگر مدعی شکنجه توسط وزارت اطلاعات ملاقات کرد که طی سالیان اخیر هرگز حاضر نشده به عنوان یک تکلیف پیگیر جدی مشکلات اقتصادی و معیشتی کارگران باشد و حقوق مشروع آنان را از مدیران دولتی ذی‌ربط مطالبه کند.
اخیرا اسماعیل بخشی که گفته می‌شود، عضو یک حزب کمونیستی ضدانقلاب هم می‌باشد، مدعی شد هنگام بازداشت از سوی وزارت اطلاعات شکنجه شده است. اما طی دو روز اخیر پس از بررسی‌های انجام گرفته، این ادعا از سوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، و وزیر اطلاعات تکذیب شد. با این وجود فرزانه زیلایی وکیل اسماعیل بخشی  از دیدار مطهری با بخشی خبر داده و گفته است: دعوت آقای مطهری روز سه‌شنبه 18 دی بنا به درخواست وکیل آقای مطهری، نشستی با اینجانب  و اسماعیل بخشی، درخصوص موضوع اقرارهای موکلم، فشار روحی و اذیت  و آزار بدنی در ایام بازداشت، انجام شد.
وی اضافه کرد: دعوت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از موکلم واکنش به دردنامه انتشار یافته در روزهای اخیر از جانب آقای بخشی بود.
اکنون سؤال این است که چرا مطهری حاضر است به دروغ‌پراکنی علیه وزارت اطلاعات - آن هم در حالی که رسما در لیست تحریم‌های اروپا قرار گرفته - بها بدهد اما حاضر نیست سراغ کارگران هفت‌تپه یا برخی کارخانه‌های مشابه برود، و حقوق و مطالبات همین کارگران را از وزرا و مدیران دولتی پیگیری نماید؟ چرا هرگز امثال مطهری درباره واگذاری‌های بی‌ضابطه از دولت سؤال نمی‌کنند؟ چرا این طیف هرگز یک مدیر ارشد دولتی را به خاطر سوءمدیریت اقتصادی زنجیره‌ای که موجب نابودی اندوخته‌ ارزی، و ایجاد رانت و تزریق تورم به معیشت طبقات پایین شد، به شکل جدی مؤاخذه نمی‌کنند اما وقتی چالش و التهاب ایجاد شد، کنار جریان رسانه‌های دروغ‌پراکن ضدانقلاب قرار می‌گیرند؟!

اینستاگرام
آقای مطهری لطفا به اندازه یک ضد انقلاب برای ما جمع کثیری از ایثارگران ارژ ش قائلو شو واز آقای نوبخت بپرس وسوال کن چر ا مصوبات مجلس در خصوص ایثارگران که دوسال بیشتر می باشد مصوب وبه تایید شورای محترم گهبان رسیده وبه قانون تبدیل شده را اجرا نمی کند 1- طرح ارتقاء ومزایای یک مقطع تحصیلی 2- اعطای 5درصد جانبازی به ایثارگران فا قد مجروحیت همزمان 3- تخیفیف 30 درصد شهریه ایثارگران 4- خرید خدمت فرزندان ایثار گر و....... لطفا از سردبیرمحترم تقاظا مندم به نماینده گی از طرف جمع زیادی از رزمنده گان هشت سال دفاع مقدس در صورت صلاحدید در قسمت بون ویرایش از شما چاپ کنید ممنون از شما که زبان حال گویای یاد گاران دفاع مقدس هستید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi