شناسه خبر : 63124
شنبه 22 دي 1397 , 12:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از ۴۷ خانواده شهید دانش‌آموز در۴۰ سالگی انقلاب

مدیر آموزش‌وپرورش قرچک:

تجلیل از 47 خانواده شهید دانش‌آموز در چهل‌سالگی انقلاب/تکریم از خانواده شهدا در چله انقلاب به نحو احسن انجام شود

تجلیل از 47 خانواده شهید دانش‌آموز در چهل‌سالگی انقلاب/تکریم از خانواده شهدا در چله انقلاب به نحو احسن انجام شود

خبرگزاری آریا-مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک گفت: در جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی تکریم از خانواده شهدا به نحو احسن انجام شود.
 به گزارش  خبرگزاری آریا از قرچک، مهدی نیکبخت مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک به همراه کارشناس مسئول شاهد و ایثارگر، مدیر روابط عمومی و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی از خانواده معظم شهید والامقام محمدناصر رحیمی شهید دانش‌آموز و هنرمند دیدار و گفتگو کرد.
وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در ستاد برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب انجام‌شده است از 47 خانواده شهید دانش‌آموز تجلیل خواهد شد.
 نیکبخت در این خصوص افزود: جشن 40 سالگی انقلاب بلوغ سیاسی نظام و تفکرات  نظام است که به برکت خون شهیدان به اقتدار رسیده است .
این مسؤول در این دیدار گفت: صبر خانواده معظم شهدا که عزیزان خود را تقدیم نظام کردن به‌اندازه کوه ارزش دارد.
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک بیان داشت: طعم خوش این جشن‌ها را باید با خانواده شهدا تقسیم کنیم و حضور پدران و مادران شهدا در جشن چهل‌سالگی انقلاب باید چشمگیر باشد چراکه فضیلت خانواده‌های شهدا ازلحاظ عظمت پشت سر شهدا است.
 نیکبخت در ادامه با توجه به ازخودگذشتگی شهدا و خانواده شهدا اظهار داشت: این خانواده‌ها عزیزان خود را برای اعتلا و اقتدار نظام  جمهوری اسلامی تقدیم انقلاب کرده‌اند.
وی در پایان گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای خانواده معظم شهدا چشم‌وچراغ نظام و انقلاب هستند تکریم از این خانواده‌ها سعادت است و قدر این دیدارها از خانواده شهدا بدانید و مغتنم بشمارید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi