شناسه خبر : 63125
سه شنبه 25 دي 1397 , 16:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرانجام پس از مدت ها کشمکش و پیگیری مستمر ایثارگران تحقق یافت؛

مشروح مصوبه مجلس برای بازگشت بیمه تکمیلی به بنیاد

نمایندگان ملت در نشست علنی روز ۱۹ دی مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح اصلاح ماده ۱۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، با ۱۷۳ رأی موافق، ۱۴ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۶ نماینده حاضر در صحن با کلیات این طرح موافقت کردند.

فاش نیوز - نمایندگان ملت در نشست علنی روز 19 دی مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح اصلاح ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، با 173 رأی موافق، 14 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر در صحن با کلیات این طرح موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، نمایندگان مجلس با بررسی ماده واحده این طرح و بند (الف) ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که برای تصویب به بیش از دو سوم رأی نمایندگان نیاز داشت، آن را به رای گذاشتند که با 165 رأی موافق، 9 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 213 نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید.

براساس بند الف اصلاح شده ماده 13 قانون مذکور؛ بعد از عبارت «هر ساله»، عبارت «براساس تعداد و سرانه» و بعد از عبارت «بودجه سنواتی»، عبارت «به صورت صد درصد تخصیص یافته» اضافه و تبصره های 1 تا 4 آن حذف شد.

در ادامه نمایندگان به بررسی بند (ب) ماده واحده این طرح پرداختند و آن را با 160 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 210 نماینده حاضر در صحن به تصویب رساندند.

در بند (ب) اصلاح شده ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نیز آمده است: با اجرای حکم این ماده، خدمات بهداشتی و بیمه درمانی مکمل آزادگان، جانبازان، ایثارگران شاغل و غیر شاغل، بازنشسته و والدین، همسران و فرزندان شهدا و افراد تحت تکفل آنان، برعهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

- تعهدات دستگاه های اجرایی و بیمه های ذی ربط در این خصوص، از تاریخ 1 آبان 97 تا زمان تصویب این قانون و تا پایان سال 97 به بنیاد شهید و امور ایثارگران منتقل می شود.

- اجرای احکام این ماده مانع ارائه خدمات بیمه درمانی تکمیلی توسط دستگاه های اجرایی ذی ربط، به کارکنان شاغل موضوع این ماده نیست. این قانون از تاریخ تصویب لازم الاجرا می باشد.

 

طرح دو فوریتی اصلاح تبصره 1 و حذف تبصره های 2 تا 4 بند الف و اصلاح بند ب ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران

جلیل مختار به عنوان سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با ارائه گزارشی از بررسی این طرح اظهار داشت: طرح دو فوریتی اصلاح تبصره 1 و حذف تبصره های 2 تا 4 بند الف و اصلاح بند ب ماده 13 قانون خدمات جامع خدمات رسانی به ایثارگران که به عنوان کمیسیون اصلی ارجاع گردیده بود با حضور طراحان، نماینده سازمان اداری و استخدامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در جلسه مورخ 18/10/1397 با اصلاحاتی به شرح زیر به تصویب رسید.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات عدیده ای که در خصوص درمان ایثارگران و خانواده های آنها به وجود آمده است نیاز فوری وجود داشت تا سریعا مشکل بررسی و حل گردد. بنا بر این با توجه به ضرورت حل فوری آن و وجود اولویت نسبت به موضوعات مطروحه در مجلس و ضرورت بازدارندگی و جلوگیری از تضییق حقوق و بروز خسارت های جبران ناپذیر به ایثارگران و خانواده های آنها، این طرح به قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردید.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بنا بر این، اصلاح ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، ماده واحده، بند "الف" و "ب" ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به این شرح اصلاح گردید.

1- در بند الف، بعد از عبارت "هر ساله" عبارت "بر اساس تعداد و سرانه" و بعد از عبارت "بودجه سنواتی" عبارت به صورت صد در صد تخصیص یافته اضافه ی شود و تصره های 1 تا 4 حذف می گردد.یعنی ماده 13 به این صورت اصلاح می گردد: "تامین صد در صد هزینه بهداشتی و درمانی به صورت بیمه سلامت، بیمه همگانی، بیمه مکمل و بیمه خاص یا خدماتی که مشمول قوانین بیمه همگانی و تطبیقی نمی گردد خانواده شاهد، جانباز، آزادگان و افراد تحت تکفل آنها به عهده دولت بوده و اعتبارات آن هر ساله بر اساس تعداد و سرانه در قوانین بودجه سنواتی به صورت صد در صد تخصیص یافته منظور می گردد.

2- بر مبنای اجرای حکم این ماده، خدمات بهداشتی و درمانی و بیمه مکمل آزادگان جانبازان و ایثارگران شاغل و غیرشاغل بازنشسته و افراد تحت تکفل ان و والدین، هسران و فرزندان شهدا بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد. در این زمینه تعهدات دستگاه های اجرایی و بیمه های ذیربط از تاریخ 1/8/ 1397 تا زمان تصویب این قانون و تا پایان سال 1397 به بنیاد شهید و امور ایثارگران منتقل می شود. اجرای احکام این ماده مانع از خدمات بیمه و خدمات درمانی و تکمیلی برای کارکنان شاغل ایثارگر در دستگاه های اجرایی ذیربط  نیست. این قانون از تاریخ تصویب لارم الاجرا می باشد.

 

موضع دولت پیرامون طرح اصلاح ماده (13) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران

در ادامه محمدباقر نوبخت در تشریح موضع دولت پیرامون طرح اصلاح ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اظهار داشت: من از نمایندگان محترم و شریف مردم، به ویژه عزیزانی که جایگاه ایثارگران را تقدیس می کنند استدعا می کنم به بحث بسیار مهمی که  مطرح است و نیازمند مشاورت فکری و رای شما در اجرا است توجه کنند. ابتدا تقدیر می کنم از اینکه این طرح  آورده شد. قطعا هدف از ارائه این طرح، رفع مشکلی است که برای بیمه تکیلی خانواده بزرگ ایثارگران بوجود آمده است. اما اگر رفع این مشکل با همین یکی دو تا اصلاحی که فرمودید شدنی است ما تبصره 1 ماده 13 قانون جامع ایثارگران را حذف بکنیم و سالانه را به ماهانه تبدیل کنیم، این ها اگر بود چقدر خوب بود. چقدر خود دولت احساس ارامش می کرد که مشکل این عزیزان حل شده است.

وی گفت: اجازه بفرمایید بنده به عنوان کسی که مثل شما (البته شاید در این حد نتوانم به جرات بگویم) ولی به عنوان یک فرد ایرانی که خودم را مسئول و مدیون در برابر خون شهدا می دانم و متواضع در برابر ایثارگران هستم عرض کنم. حال شاید درست نباشد این را بگویم که در ایامی که خود بنده نماینده بودم برای نخستین بار تغییراتی را که برای مستمری خانواده های معظم شهدا بود را از همین تریبون چه پیشنهادی ارائه شد. الان به عنوان مسئول سازمان برنامه و بودجه که موظف است نسبت به رفع مشکل این خانواده ها عمل کنم و در مورد بیمه درمانی خدمت شما عرض و استدعا می کنم به عرایض بنده توجه داشته باشید.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: الان آنچه که برای بیمه تکمیلی خانواده بزرگ ایثارگران به صورت قانون است، در قانون جامع تصویب شده است. حتما التفات دارید؛ بنا بر این من ماده 13 را قرائت می کنم" تامین صد در صد هرینه بهداشتی درمانی به صورت بیمه سلامت، بیمه همگانی، مکمل و بیمه خاص، خانواده شاهد، جانبازان، آزادگان و افراد تحت تکفل آنها بر عهده دولت می باشد و اعتبارات آنها هر ساله در قوانین بودجه سنوانی منظور می گردد.

نوبخت یادآور شد: تبصره یک را استدعا می کنم مجددا التفات داشته باشید که قانونگذار اینطور برای رفع مشکل بیان کرده است که کلیه دستگاه های اجرایی موظفند از محل اعتبارات مصوب و در قالب تخصیص اعتباری نسبت به تامین و پرداخت کسورات بیمه درمانی و مکمل اقدام کنند. پس شما نمایندگان محترم برای اینکه مشکل حل شود به هر دستگاهی گفتید: "شما موظفید همانطوری که به همه سرویس و حقوق آنها (جانبازان و ایثارگران عزیزی که در حوزه دستگاه شما هستند) را از محل اعتبارات آنها  باید تحت پوشش قرار بدهید.

معاون رییس جمهور ادامه داد: این کار در حال انجام بود، قطعا به قصد خیر؛ چون یکی از برادران ایثارگر مجلس پیشنهادی را در سال 93 ارائه کرد که به جای اینکه تک تک دستگاه ها این کار را انجام دهند و هر کدام یک تعداد معدودی بودند و به نحو شایسته آنها را انجام می دادند؛ آنها را در بنیاد شهید تمرکز بدهند و بنیاد شهید همه را انجام دهد. مثل این می ماند که ما یک یا دو نفر را می گوییم ازاین ها پذیرایی کنید، در حالی که  به راحتی در سفره ما با یک خورده افزایش می توانیم این پذیرایی را انجام دهیم. اما اگر قرار باشد که همه بگوییم که شما این همه جمعیت را یک نفر بیاید پذیرایی کند حتما باید آذوقه کافی داشته باشد و برای او امکانات فراتری دیده شود.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه متذکر شد: واقعیت امر این است که مبلغ اعتبار 142میلیارد تومان امروز به دو هزار و 570 میلیارد تومان رسیده است و بنیاد شهید قادر به انجام این کار نیست. ضمن اینکه سازمان برنامه و بودجه برای اینکه بتواند این مشکل را حل کند مبلغ 1800میلیارد تومان در این رابطه دیده است و 1250میلیارد تومان هم قبلا پرداخت کرده است.

نوبخت در ادامه استدلال خود تصریح کرد: الان بنیاد شهید از ما در هر سال تخصیص دارد اما قادر به این کار نیست. بنا بر این ما برای اینکه حرمت این خانواده را حفظ کنیم و وظیفه مان را انجام دهیم، همه دستگاه های دولتی را به خط و بسیج کردیم که شما باید پشتیبانی بکنید و در کنار بنیاد شهید باشید و بر این اساس اعتباراتی که دارید هر کدام از شما (دستگاه ها)جزئی از اعتبارات را بدهید تا مشکل بنیاد شهید حل  شود تا ما بتوانیم  بیمه تکمیلی را که الان از طرف بیمه دی در حال اجرا و انجام است انجام دهیم. منتهی  خواهش من این است که اصلا نباید ایثارگران عزیز نسبت به این مسئله مشکل داشته باشند، مشکل در درون خانواده دولت است که آیا با بیمه دی فقط بنیاد شهید باید برود تسویه کند یا همه دستگاه ها به نسبت آن تعدادی که ایثار گردارند و سرانه شان محدود است، آنها نیز مشارکت داشته باشند. استدعای من این است که ما الان داریم موضوع را مدیریت می کنیم و خود سازمان برنامه و بودجه نیزموظف شده است که از این دستگاه ها آن مقدار تخصیصات را بردارد و در این رایطه اعمال کنند و برای سال آینده هم التفات داشته باشید.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اهمیت موضوع بیمه مکمل و نشست مشترک با اعضای فراکسیون ایثارگران تاکید کرد: من از ساعت 6/5 صبح در خدمت اعضای محترم فراکسیون بودم و جلسه در ساعت 7 تشکیل شد که مقرر شد در بودجه سال 98 (که تقدیم کمیسیون تلفیق شده است) برای هر دستگاهی یک برنامه ای لحاظ شود و اعتباراتی  برای آن تعداد، هم از محل اعتبارات  ایثارگران آنها که از سر جمع اعتبارات دستگاه ها است لحاظ کنیم.

معاون رییس جمهور در پایان متذکر شد: بنا بر این با توجه به محدودیت اعتبارات، مقرر شد خود سازمان برنامه و بودجه نیز در تخصیص ها این کار را مدیریت کند، استدعای من این است، اگر چه خود ما هم علاقمند هستیم که مشکل بیمه ایثارگران حل و فصل شود، اما واقعیت امر این است که اگر چه این تبصره را حذف  و یا جمله ای از آن را کم  و یا زیاد کنیم مشکل ایثارگران عزیز حل خواهد شد، در این مورد اجازه بدهید که ما به همین ترتیبی که عرض کردم ( موضوع) را مدیریت کنیم.

 

بیانیه 150 نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس جمهور برای تمرکز خدمات درمانی ایثارگران در بنیاد شهید

علی اصغر یوسف نژاد در نشست روز چهار‌شنبه (19دی ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 150 نماینده خطاب به رئیس جمهور در مورد تمرکز خدمات درمانی ایثارگران در بنیاد شهید را به شرح زیر قرائت کرد:

بسمه تعالی

از آنجایی که خدمات درمانی ایثارگران امری تخصصی است، انتظار می رود به دلیل زیر، دولت خدمات درمانی جانبازان و ایثارگران را به صورت متمرکز در بنیاد شهید انجام دهد.

- دولت در حالی به استناد ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از ابتدای آبان 97 رویه منظم بیمه تکمیلی را به دستگاه های اجرایی محول نمود که زیرساخت های آن تعبیه نشده است. این موضوع موجب از بین رفتن آرامش روحی و روانی ایثارگران و بازنشستگان این حوزه شده است، همچنین سبب تبعض در درمان ایثارگران  و جانبازان در مراکز درمانی شده است.

با توجه به سردرگمی برای جانبازان و ایثارگران بازنشسته و وضعیت خاص صندوق های بازنشستگی و به جهت شأن و مقام بالای ایثارگران دستور فرمایید تا خدمات درمانی جانبازان و ایثارگران، در بنیاد شهید متمرکز شود و آنچه از بودجه که قرار است از هر منبعی در اختیار  وزارتخانه ها قرار گیرد به بنیاد شهید داده شود تا سردرگمی و دغدغه ها مرتفع گردد.

*معرفی

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
سلام جناب نوبخت عزیز آیا می دانید که جانبازان بازنشسته آموزش وپرورش که بنده حقیر یکی ازاین جانبازان می باشم تا این تاریخ که شما درکمیسیون تشریف داشتید هیچ خبری از بیمه تکمیلی ازطرف سازمان بازنشستگی نیست وادعان می داشتند که بیمه جانبازان بازنشسته با ما نیست؟؟؟؟!!! آموزش وپرورش هم تا همان تاریخ می گفت با ما نیست ؟؟؟؟!!!شما چگونه می فرمایید که بیمه جانبازان به دستگاهشان منتقل شده؟؟؟!!78روز تا تاریخ این مصوبه فوق گذشت اگر نمایندگان محترم این قانون را که بازگشت بیمه تکمیلی جانبازان شاغل وبازنشسته به بنیاد را تصویب نمی کردند خدا می داند که 78 روز که هیچی 1000تا 78 روز هم چنان ما سر در گم می شدیم که درد های ناشی از جانبازی را فراموش می کردیم ودردهای جدید مارا هلاک می کردمثل نداشتن هزینه دکتر وداروووووووووووو..........وقتی خود دستگاهها پول ندارند وخود می دانیدازکجا هزینه بیمه تکمیلی جانبازان ارجاع داده شده را بیاورند نتیجه ،پاس دادن ما ازاین دستگاه به بنیاد شهید به بیمه دی به بازنشستگی وو...؟؟؟؟!!!آیا حدا راضی است؟؟؟؟؟
متأسفانه آقای نوبخت یا خوابه یا خودش را یه خواب زده!!! چی را می خوای مدیریت کنی؟!!!! تو دستگاههای زیر نظر خودت هم حرفت را قبول ندارند!! مگر صندوق بازنشستگی ویا آموزش وپرورش زیر بار رفتند و مسئولیت بیمه جانبازان بارنشسته فرهنگی را پذیرفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اموزش وپرورش گفت به ما ربطی نداره!!! و صندوق بازنشستگی هم گفت به عهده دستگاه خودشونه!!! حداکثر ما میتونیم مثل سایر بازنشسته ها جانبازان را بیمه کنیم و مبلغ بیمه را هم از حقوقشان کم کنیم که البته دارو و آزمایش و لوازم پزشکی هم جزو آن بیمه نیست !!!یعنی به درد جانباز نمی خوره پس ابتدایی ترین مرحله این طرح از طرف دستگاههای خودتون هم پذیرفته نشد و شما دم برنیاوردید!!!! ثانیاًاگه دستگاهها پول بده باشند که بنیاد شهید بهتر می تونه از اونها بگیره و اگر هم نیستند که وافعا اکثراً نیستند جانباز نه سالمه ونه در شأنش است که با افراد قانون گریز کل کل کنه.
نمیدانم چرا مغز این نوبجت ( بدبخت ) مشکل دارد !!! اگر قرار بر این باشه که بودجه دولت بین مثلا 50 دستگاه تقسیم بشه و شاید در این بین کم و زیاد بشه و وقت ها و جلسات زیادی بگیره و یا بین دستگاه ها به ایثارگران تبعیض قائل نشوند -- و شاید با تقسیم بودجه بین دستکاه ها کاسه ای زیر نیم کاسه باشه ---- پس عقل سالم در این است دولت بودجه مکمل ایثارگران را ( یکجا ) به حساب بنیاد شهید واریز کند و اگر مشکلی هم باشد فقط یک دستگاه ( بنیاد ) جواب دهد .
سلام - حرف های نوبخت بدون کارشناسی است -- بودجه مکمل ایثارگران را دولت به دستگاه ها واریز میکند پس بجای اینکه به همه ادارات بدهد بهتر است فقط و فقط به بنیاد شهید واریز کند چون بنیاد به ایثارگرانش فرق نمی گذارد و کلیه ایثارگران از آن بهره میگیرند .
این نوبخت چرا میخواهد سنگ اندازی کند ؟ از یک دانش آموز پایه اولی هم بپرسی که ایثارگران زیر نظر کدام نهاد هستند می گویند ( بنیاد شهید و ایثارگران ) از همکاران فاش نیوز هم تشکر میکنم که نقش مهمی درباره بازگشت بیمه به روال قبلی و خبر رساندن بموقع داشتند .
بنام خدا
با سلام وعرض ادب واحترام
عزیزان درسته مسئله درمان ما جانبازان خیلی ضروریست .. یعنی مسئله رفاهی معیشتی ما ضرورت ندارد . مگر مجلس محترم تصویب نکرده که در 2 سال اول برنامه باید تمامی مطالبات جانبازان اعم از پاداش پایان خدمت . مرخصی ذخیره شده . ومعوقات . ومسئله حکمت کارت ودفترچه اتکا . ضروری نیستند تمامی کارکنان دولت ونیروهای مسلح فروشکاه دارند به غیر از جانبازان حالت اشتغال بنیاد چرا مگر ما وخانواده ما ادم نیستیم ونیازهایی نداریم . اگر کمی انصاف داشته باشین منظورم نمایندگان محترم مجلس یه کار انقلابی مانند بیمه تکمیلی شاغلین وبازنشستگان برای احقاق حقوق ما جانبازان حالت اشتغال بنیاد یه کار انقلابی کنید که ما نیز به حقوق قانونی که خود شما تصویب کردید برسیم واین آخر عمری احساس وجود کنیم نزد خانواده هایمان . اللهم اشهد انی بلغت . با به وجدان شما میسپارم .....؟
با تشکر جانباز 50 درصد بسیجی جنگ تحمیلی حالت اشتغال بنیاد
اگر نوبخت در تمام امور محوله از طرف رىيس جمهوري اينگونه عمل كند بيشك تمام مشكلات مالي دولت ناشي از تفكرات ابتداىي وضعيف ايشان است
اگر نوبخت يك كارشناس خبره بودجه اي والان در حد معاون رىيس جمهوري يك كشور ظاهر شده ما بايد بدجوري تاسف بخوريم چرا كه سرنوشت هشتاد ميليون انسان شريف در دست فردي هست كه هنوز با چرتكه حساب ميكند
قبوله هرچه تعداد افراد كمتر باشد رسيدگي راحت تر است ومهماني كه ايشان مثال زدند راحتره اين در شرايطي است كه بودجه لازم داده شود در رديف جداگانه مختص بيمه نه از سرجمع اعتبارات دستگاه وبا مديران نجومي كه هرچه پول باشد بيشتر حقوق ميگيرند
جناب نوبخت بايد خيلي اشكارا بفرمايند هدفش علاف كردن جانبازان وسردرگم كردن است واگر اين هدفش نباشد جدا اينكاره نيست بايد استعفا بدهند
مردم جه گناهي كردند افرادي غير متخصص سكاندار بودجه كشوري شود كه هزاران مشكل از تحريم تا ،،،،،،،، دارد
قطع رجال نيست ما بهترين اقتصادانهاي قابلي داريم كه در دنيا حرف براي گفتن دارند
يك بار هم در يك دستگاه تخصصي فراجناحي عمل شود چه اشكالي دارد توبخت معاون بماند اما در جاي ديگر
بخدا فكر نوبخت دانشجوي رشته امار واقتصاد بخواند خنده اش ميگيرد
اگر قرار باشذ هر نهادی هزینه درمان ایثار گران راخو د تقبل کند انگاه خبر بعدی این خواهد بود که تمامی نهاد ها باید خود در صد جانبازان را تعیین کنند وچون مثلا اموزش و پرورش دکتر پزشک ندارد در این صورت باید دکتر ریاضی وبا دکتر شیمی در صد جانبازی زا تعیین کند من سه ماه تمام است که هزینه ی ذرمان خود وخانواد ه ام قرض کرده ام وپرداخته ام دولت تدبیر وامید باید خسران مرا پرداخت کند وبدانید که ا مثال من هیچ فاکتری را دریافت نکرذه ایم لطفا پول این سه ماه که مبلغ ان5040000000000 تومان می شود مباید بین جانبازان عزیز بطور مساوی تقسیم شود ما خودمان علم ریاضی را می دانیم واین مبلغ بایک تناسب ساده به دست امدهاست
با سلام...
یا کار نمی دانند و یا راه نمی خوانند...
متاسفانه مجلسیان هنوز نمی دانند که عیب کار کجاست و نمی خواهند هم بدانند...اگر امورات ایثارگران از عهده دستگاه ها خارج شود آنوقت دستگاه ها وظایف دیگرشان را هم نمی خواهند انجام دهند و تمام مشکلات بر سر بنیاد خالی می شود...
هر اداره و نهادی باید ایثارگران خود را پوشش دهد تا بنیاد هم بتواند به امورات دیگر ایثارگران برسد...این تجمیع از اول اشتباه بود و حال هم اشتباه است...
در ضمن اینقدر در مواقع بودجه بندی سر مجلسیان را گرم نکنید تا آنها و بخصوص بنیاد و دولت از امورات دیگر بودجه در مورد ایثارگران فرار کنند...
آقایان محترم همه میدانیم این نوبخت باحاشیه پردازیهای خودحضرتعباسی ضدایثارگراست باباقحط الرجال نیست. آقای رییس جمهور.نمایندگان محترم مردم درمجلس این فردکینه توزرا اخراج کنید.فقط باآماروارقام کذایی همه راسردرگم می کند.درودبرنمایندگان دلسوزمجلس.
سلام صبح بخیر. با تشکر از نمایندگان مدافع ایثارگران مظلوم. من امروز به معاونت بهداشت بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 10 و 11 تهران مراجعه کردم .ابه خاطر نیاز های درمانی و دارویی از آنها سوال کردم آیا بیمه تکمیلی ما که قطع شده بود برقرار شده است یا نه؟ معاون بهداشت و درمان به من پاسخ داد کی گفته که برقرار شده؟ تازه فقط نمایندگان تصویب کردند که برقرار شود، ولی دولت باید تصمیم بگیرد و به ما ابلاغ کند. خیلی زمان می برد.
من نیز سرم را به پایین انداختم و اتاق آن معاون را ترک کردم و با دلی غمزده به خانه برگشتنم . لطفا راهنمایی کنید . اگر تعدادی ایثارگر در جلو پاستور جمع می شد شاید می توانستیم صدایمان را به گوش رئیس جمهور و آقای جهانگیری برسانیم چون تا آن بخشنامه کذایی کن لم یکن تلقی نشود کارها بر وفق مراد نخواهد بود.
خرید زمان و گفتار درمانی یعنی همین کاری که با ایثارگران می کنند
رئیس‌جمهور قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را ابلاغ کرد.97/10/29

«قانون اصلاح ماده (۱۳) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران» را جهت اجرا به بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ کرد.
مهم اجرا هستش كه خبري نيست اقايان برادران ودوستان مطمىن باشيد تا اهدافي كه دولت دارد براورده نشود بيمه اي در كارنيست
البته هدف انها نارضايتي اجتماعي در بدنه جامعه ايثارگريست
از روز اول هم معلوم بود دستهاي در كار است اين مشكل را ايجادكنند
نوبخت مسىولزسلامتي جانبازان وتهيه بودجه باشد بهتر از اين نميشود
حاجي شهيدي از خودش اراده اي ندارد تمامالف با از بالا تجويز وايشان مجريند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi