شناسه خبر : 63135
شنبه 22 دي 1397 , 15:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست مشترک شهیدی، رئیس بیمه مرکزی و مدیرعامل بیمه دی

این نشست با حضور حجت‌الاسلام‌ شهیدی، نماینده، ولی فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس‌کل بیمه مرکزی و مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با موضوع بررسی طرح بیمه تکمیلی خانواده معظم شهدا و ایثارگران در محل دفتر ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

فاش نیوز - این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی و مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با موضوع بررسی طرح بیمه تکمیلی خانواده معظم شهدا و ایثارگران در محل دفتر ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ضمن ابراز رضایت از عملکرد بیمه دی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، لازم است مسائل موجود در قرارداد طرح جبران را مدیریت کنیم تا ان شاء اله گشایش به وجود آید. ضمن این که بنیاد شهید با تمام ظرفیت خود از اجرای بهینه این قرارداد حمایت می نماید.
رئیس کل بیمه مرکزی عملکرد بیمه دی در اجرای این قرارداد را مثبت توصیف کرد و افزود: این طرح، پروژه ای ارزشی و ملی به حساب می آید و از همین رو برای نظام از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می رود در تمامی حوزه ها به صورت نظام مند این خدمت محقق شود.
همچنین مدیرعامل بیمه دی نیز ضمن تشکر از نگاه مثبت مجموعه بنیاد شهید و بیمه مرکزی به بیمه دی عنوان کرد: رویکرد شرکت بیمه دی این است که با ایجاد تعامل با بیمه مرکزی و جامعه سهامداری تلاش کند تا ضوابط اجرا شود و رضایت مندی در جامعه هدف محقق گردد.
مهندس کشاورز بیان داشت: از حجت الاسلام شهیدی سپاسگزاریم که با توجه به حساسیت این پروژه، از نزدیک آن را رصد می نمایند.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمه دی اظهار داشت: این قرارداد به موجب قانون ایثارگری (مصوبه مجلس) منعقد شده است و بر طبق بند الف ماده ۱۳ قانون مذکور، دولت به عنوان ضلع اصلی از سه ضلع این قانون، مکلف به تأمین اعتبار است. ضلع بعدی آن بنیاد شهید است که به عنوان بیمه گذار وظیفه تعیین شرح خدمات در قالب قرارداد و انعقاد آن با شرکت بیمه است و ضلع سوم آن نیز شرکت بیمه دی به عنوان بیمه گر این قرارداد است که افتخار دارد طی دو سال متوالی خدمات خود را به این قشر معظم ارائه نماید.

محمدرضا کشاورز در ادامه اظهار امیدواری کرد که این دیدار پیامدهای مؤثری داشته باشد ضمن اینکه از بیمه مرکزی تقاضا داریم با نگاهی غیر تجاری این قرارداد را یاری نماید.

در پایان این نشست کشاورز با ارائه گزاشی از فعالیت های بیمه دی تصریح کرد: شرکت بیمه دی در همه رشته های بیمه ای در حال فعالیت است و شاخص های آماری نشان دهنده عملکرد مثبت این مجموعه در سال های اخیر است. بیمه دی خود را متعلق به جامعه معزز ایثارگری می داند و به همین جهت تمام تلاش خود را برای حضور مؤثر در صنعت بیمه می نماید.

به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل

اینستاگرام
من امروز 97/10/22 رفتم به یکی از درمانگاه های طرف قرارداد بیمه دی ویزیت دکتر را بیمه حساب کردند ولی داروها را آزاد-- علت را پرسیدم گفتند بیمه دی به ما بدهکار است --- این چه بیمه ای است که در یک مکان دکتر با بیمه !!! ولی دارو آزاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیمه تکمیلی ایثارگران باید از بیمه دی خلع ید شود بیمه دی صلاحیت خدمات رسانی به ایثارگران را ندارد این تجربه جامعه هدف است که باید مد نظر باشد نه تجربه مدیریت بیمه دی و بنیتد شهید .اعلام رضایت از خدمات حق ایثارگران است سایر اشخاص و سایر اضلاع این خدمات درمانی تکمیلی باید پیرو محوریت ایثارگران باشد. در حال حاضر برخی مراکز درمانی و داروخانه در تبریز علی الخصوص داروخانه طرف قرارداد در جنب کلینیک درمانی فجر تبریز وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات به ایثارگران را متوقف کرده است شنیده شده است که قریب به یکسال است به داروخانه مذکور هیچ تعهدی از بذهیها پرداخت نشده است .
سلام به عزیزان زحمت کش وصدا و سنگ صبور.جانباز و رزمنده ...اقای ساقی شما که همرزم همدرد و.ما هستید میدانید چه می کشیم شکر خدا کار میکنید ما که با یارانه و حق پرستاری زندگی میکنیم از تیر تا الان بیمه دی هزینه درمان داروها واریزنشده بخدا رویمان نمیشود قرص کنیم دیگر بخدا به پیغمبر 10000تومان ندارم تا کپسول اکسیژن رو پر کنم از رو فرزندم شرمنده ام برای اسکن میگویند باید واریز کنید اقای عباسپور شما چرا،؟شما که هرروز با بیمه و بنیاد فارس در تماس هستید اقای ..بنیاد میگوید دولت پول نداره و نداده برای همه جور دزدی پرکردن جیبشان دارند برای.جانباز که زن و فرزند را رها.کرد غیرتش بجوش آمد.با جانش بازی کرد و شما پشت میز خدمت خدا کند خیانت نباشد نشستی چرا حق جانباز را ادا نمیکنی مگر هزینه دارو درمان برایشما مبلغی استخدا از این بیعدالتی و ظلم میگذره چطور سر شب روی بالین می گذاری ست می گذاری اقای عباسپور ترا خدا فکری بکنید میگویند اسکن هفتهای یکروز وبک نفر پذیرش داریم چندبار نوشتم ولی چون نداشتم موفق نشدم استثنا ویژه واریزی داشته باشند
بقول معروف خود گویی و خود خندی، به به چه هنرمندی
رییس بنیاد از بیمه دی تعریف میکنه ، رییس بیمه از خود راضیه
ایثارگران همه راضی از خدمات ارائه شده
مشکلی نیس جز دوری شما !!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi