شناسه خبر : 63140
یکشنبه 23 دي 1397 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدافعان حرم چشم فتنه منطقه را کور کردند

سومین یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین شب گذشته به همت هیئت رزمندگان مدافع حرم و با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در امامزاده حسن (ع) برگزار شد.

در این مراسم همچنین پیکر شهید گمنامی از دوران دفاع مقدس تشییع شد.

سردار علیرضا افشار فرمانده سابق بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار داشت: جنگ همچنان ادامه دارد، آنچه که از دشمنی‌های آمریکا می بینیم این است که همواره در این 40 سال در جنگ بودیم، ما مرد جنگیم و در صحنه می مانیم چرا که با امام حسین (ع) پیمان بستیم که راه او را ادامه دهیم.

وی افزود: امروز جنگ ما بسیار پیچیده تر از دفاع مقدس است. مدافعین حرم که با حضور خودشان در صحنه عملیات چشم فتنه جهان اسلام را کور کردند اگر نبودند داعش در بغداد و شام پیروز می‌شد چه بر سر مسلمانان که نمی‌آمد.

افشار تصریح کرد: نقشه فتنه وهابیت از قبل برنامه ریزی شده بود. هفت هزار میلیارد دلار هزینه کردند اما در منطقه چیزی نصیبشان نشد.

وی تصریح کرد: لیبرال‌های غرب‎گرا و نفوذی دشمن چقدر حقیرند که می‌گویند چرا ایران در سوریه و عراق هزینه می‌کند. شرمتان باد. با عقل متوسط و عادی هم می‎توان فهمید هزینه ای که ما در مقابل هزینه دشمنان کردیم قابل مقایسه نیست.

فرمانده سابق بسیج مستضعفین با بیان اینکه مدافعان حرم افتخار آفرین هستند، افزود: آن‌ها هدف رزمندگان دفاع مقدس را دنبال کردند. در زمان دفاع مقدس بعد از آتش‎بس نیروهایی از لبنان به ایران آمدند تا بسیج ما که پدیده‏‎ای نوین در دنیا بود را مشاهده کرده و از آن‌ها ایده بگیرند.

وی گفت: در کشورهای سوسیالیستی مردم اجبارا در ارتش هستند. در کشورهای غربی افراد مزدور هستند و در ازای پول می‎جنگند اما در بسیج  گاه بسیجیان خود هزینه می کنند.

سردار افشار خاطرنشان کرد: امروز باید کلمه پیروز را در کنار مقاومت بیاوریم. مقاومت پیروز منطقه که در مقابل عربستان ایستاد و نشان داد این الگو جواب می دهد.

افشار با اشاره به وضعیت کنونی کشور گفت: می دانیم تحریم و ناکارامدی برخی مسوولین وجود دارد در دوران دفاع مقدس هم بود. در آن مقطع، عده‎ای در جنگ جانشان را از دست دادند و کسانی در تهران کیسه‎های خود را پر کردند ولی باید در همه صحنه ها مقاومت کنیم. در شراط فتنه و غبارآلود ممکن است مسیر را گم کنیم، رهبری مسیر درست را نشان می‎دهد، به مسیری که او نشان می‎دهد باید توجه کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi