شناسه خبر : 63161
دوشنبه 24 دي 1397 , 14:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع ۲شهید گمنام در سایت‌ هسته‌ای فردو

پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سایت هسته‌ای شهید مسعود علیمحمدی (فردو) تشییع و خاکسپاری می‌شود. مراسم وداع و خاکسپاری این دو شهید گمنام در معراج شهدا، حرم حضرت معصومه (س) و سایت هسته‌ای فردو به همت ایثارگران سازمان انرژی اتمی برپا خواهد شد.

مراسم وداع با این شهدا در روز ۲۹ دی ماه ۹۷ از ساعت ۱۱ تا ۱۲ با حضور عموم مردم در معراج شهدای تهران واقع در ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت برگزار می‌شود. همچنین بعد از ظهر همان روز (۲۹ دی) مراسم تشییع و وداعی با پیکر این شهدا به همت تولیت استان حضرت معصومه (س) در حرم مطهر این حضرت برگزار شده و نماز بر پیکر شهیدان اقامه خواهد شد.

سپس پیکر شهید برای انجام مراسم تشییع و خاکسپاری به سایت هسته‌ای فردو منتقل می‌شود. مراسم تشییع پیکر مطهر در روز ۳۰ دی ماه ۹۷ از ساعت ۹:۳۰ در سایت هسته‌ای شهید علیمحمدی با حضور پرسنل سایت برگزار شده و شهیدان در این محیط علمی صنعت هسته‌ای کشور به خاک سپرده می‌شوند.

مرکز هسته‌ای فردو با نام رسمی"مرکز هسته‌ای شهید علی‌محمدیِ فردو"، بخشی از تاسیسات هسته‌ای ایران است که به منظور غنی‌سازی اورانیوم در مسیر قم به تهران در شرق آزادراه ساخته شده است. این تاسیسات هسته‌ای در سپتامبر سال ۲۰۰۹، به‌طور رسمی رونمایی شد. نام این مرکز در تاریخ بهمن ۱۳۹۰ به پاس خدمات شهید "مسعود علی‌محمدی"، به نام این دانشمند شهید هسته‌ای نام‌گذاری شد.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi