شناسه خبر : 63180
سه شنبه 25 دي 1397 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احمدی نژاد کجا را نشانه گرفته است!

نامه جدید احمدی‌نژاد به حاج قاسم/ از واسطه گری برای آزادی برادر جهانگیری تا ظلم به بقایی/ حمله رئیس‌جمهور سابق به فرمانده سپاه قدس تصادفی است؟

نمی‌دانم که دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا بعضی‌ها بیدار شوند و به مسیر ارزش‌های الهی، صیانت از آزادی، اجرای عدالت، دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم بازگردند.
نامه جدید احمدی‌نژاد به حاج قاسم/ از واسطه گری برای آزادی برادر جهانگیری تا ظلم به بقایی/ حمله رئیس‌جمهور سابق به فرمانده سپاه قدس تصادفی است؟

محمود احمدی نژاد، طی نامه ای خطاب به فرمانده سپاه قدس، ضمن ادعای پادرمیانی سردار سلیمانی برای آزادی مهدی جهانگیری، از شهادت ندادن وی به بی گناهی بقایی اعتراض کرد! پیش تر هم احمدی نژاد پیرامون پرونده قضایی بقایی، خطاب به فرمانده سپاه قدس دست به قلم شده بود.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی
فرمانده محترم سپاه قدس

سلام علیکم

گفته می‌شود که جنابعالی در ماجرای دستگیری برادر آقای جهانگیری، معاون اول رییس جمهور از سهامداران اصلی بانک گردشگری، پادرمیانی کرده و با توصیه به مقامات مربوطه موجبات آزادی ایشان را فراهم کرده‌اید.

در همین حال با اتهام کذب تحویل مبالغی توسط شما به آقای بقایی، ظلم بزرگی به این برادر مؤمن، پاک، خادم و انقلابی روا داشته شد.

متأسفانه حضرتعالی در این موضوع کاملاً آشکار حاضر به ادای شهادت نشدید و به مکاتبات متعدد و درخواست‌های مکرر بی توجه ماندید.

در اثر این کوتاهی یک فرد بی‌گناه مورد سنگین‌ترین مجازات‌های ظالمانه قرار گرفت و اینک ماه‌ها است که در زندان انفرادی و تحت نظر پزشکان در اسارت به سر می‌برد.

نمی‌دانم که دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا بعضی‌ها بیدار شوند و به مسیر ارزش‌های الهی، صیانت از آزادی، اجرای عدالت، دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم بازگردند.

از خداوند متعال رفع ظلم و استقرار عدالت و عزت و آزادی را مسئلت دارم.

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد


حمله احمدی‌نژاد به حاج قاسم تصادفی است؟
مهدی محمدی، کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به همزمانی حملات علیه سردار قاسم سلیمانی خبر از اجرای یک پروژه واحد داد. محمدی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت:

من فعلا مایل نیستم به جزئیات بپردازم یا موضوع را زیاده از حد بال و پر بدهم. بسیار کوتاه و ساده اما فکر می کنم همه باید به این نکته توجه کنند که حمله های عجولانه و اتهام زنی ها و رجزخوانی های اخیر علیه سردار قاسم سلیمانی که برخی در روزهای گذشته علنی شده و برخی دیگر هنوز در پرده و لفافه مانده، همه اجزاء یک پروژه واحد است. به هم مرتبط کردن این پدیده ها اصلا سخت نیست.

رییس جمهور سابق به یکباره یاد آن می افتد که یک بار دیگر بابت جرائم دوستان نزدیکش حاج قاسم را متهم کند، رییس ستاد ارتش اسراییل تلاش می کند بگوید اجازه نداده سردار سلیمانی در سوریه یک لبنان دوم بسازد، نتانیاهو برای اولین بار موشک باران سوله های خالی در فرودگاه دمشق را علنی می کند و صفحات روزنامه ها و کانال های تلگرامی اصلاح طلب در ایران هم آرام آرام از ضرورت مذاکره با اسراییل حرف می زنند. همه اینها در حالی است که اسراییل محاصره شده، سعودی در یمن و سوریه شکست فاجعه باری خورده، امریکا از سوریه خارج شده و اسراییل نمی تواند بیش از دو روز با حماس بجنگد. واقعا چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ اجازه بدهید بعدا درباره جزئیات حرف بزنیم اما یک نکته کاملا روشن است: در این سطح، هیچ چیز تصادفی رخ نمی دهد.

اینستاگرام
احمدی نژاد فرد با شرف است وبا اینگونه تحلیل ها وحرفهای رایگان ملت دست از او ویارانش بر نمیدارند ایشان فرزند صدیق ایران است وتنها جرمش مبارزه با فساد ورانت است ومردم این را بخوبی میدانند.
#ما_حوزه_علمیه_را_برای_چه_میخواهیم؟
.
✅ در اردیبهشت ۱۳۴۸ در زمانیکه امام به عراق تبعید شده بودند ، بخاطر روابط سرد دیپلماتیک عراق و ایران ، دولت عراق ایرانی ها را با وضع اسفناکی از عراق اخراج میکرد.
امام به شدت به این کار اعتراض کردند!

✅ برخی به امام گفتند: اعتراض نکنید تا حوزه آسیب نبیند. اما امام در پاسخ گفتند: مگر ما حوزه علمیه را برای چه میخواهیم؟ آیا جز این است که حوزه برای حفظ شئون اسلام و مصالح مسلمین است؟ وقتی دولت عراق با مسلمانان این گونه رفتار میکند، بود و نبود این حوزه یکسان است.
(خاطرات عروس امام، اقلیم خاطرات ص۱۷۱)
.....
حالا سوال دکتر احمدی نژاد از قاسم سلیمانی فقط یک سوال است و ایشان باید جواب دهند.
چون هر مسئولی باید طبق فرمایش امام پاسخگو باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi