شناسه خبر : 63187
چهارشنبه 26 دي 1397 , 08:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شما جواب پریسا خانم رو بدید!

پریسا  -   تمام سهمیه ها باید حذف بشه،علم چیزی نیست که بشه با پارتی بازی به دستش آورد. تقصیر همین سهمیه هاست که یه مشت بی سواد تحویل جامعه دادن، دارن با سلامتو روحو جسم مردم بازی میکنن.

همه تو زندگیشون مشکل دارن بدبختی دارن؛ فقط خانواده شهدا و جانبازا نیستن که.

قبول دارم جنگیدن از جون مایه گذاشتنه باید بهشون رسیدگی بشه از لحاظ رفاهی و مالی؛ اما نه اینکه بچه هاشون بیخود بدون هیچ دانشی برن بهترین دانشگاها.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
اگه حرفی ام داری من آدرس بدم با تمام فامیلات بیا پیشم ببینیم چند چندیم .
حرف حساب هيج جوابي نداره
حد اقل در رشته هاي پزشكي كه با سلامت جامعه سر و كار داره سهميه
لحاظ نشود تا باسوادان به جايگاه علمي خود برسند
بعنوان يك جانباز مخالف دادن امتياز به فرزندان شهدا و جانباز بيسوادم هرچه تسهيلات بدهند خوبه ولي نه در حوضه درمان و سلامت مردم
دوستی که اسمت جانبازهست ،مطمئنن جانباز واقعی وبادرصد بالانیستی چون اگر بودی هیچ وقت این حرف رو نمی زدی
سلام به پریسا خانم
19 تا سهمیه داریم فرزندان هیئت علمی ، فرزندان مدیران ارشد آموزش و پرورش ، فرزندان نمایندگان مجلس در هردوره ، بگیر برو تا آخر - اون وقت این وسط فقط فرزندان شهید و ایثار گر بولد میشن ... عمق فاجعه جای دیگه ای هست دختر جون ... اگه خوب بشینی فکر کنی اون امنیتی که الان داری و میتونی بشینی با خیال راحت درس بخونی و رقابت داشته باشی و تفریح کنی و خیلی چیزای دیگه مدیون پدرهای این بچه ها هستی ... چه میدونی بچه ای که از پدر داشتن فقط یک عکس رو دیده ضمن اینکه اینطور نیست که با سهمیه برن بالا باید تو بین حداقل و حداکثر رتبه رو بیارن مثلا پزشکی زابل قبول بشه اون وقت میتونه با توجه به داشتن سهیمه به دانشگاه مد نظرش انتقال پیدا کنه .... حرف آخر فقط اینها نیستن که وقتی از دانشگاه میان بیرون بیسوادن همه دانشجوها با این مدل مقاله های خریدنی و اینترنتی تقریبا 90 درصد دانش آموختگان ما بی سواد فارغ التحصیل میشن .... همه چی رو با هم با یک اره سر نبریم ... یک کم منصف باشیم
صداي طبل از دور خوش است من هم ميتوانم عرض كنم سه تا فرزند ليسانس وارشد دارم كه در پيام نور وازاد ودولتي دانش اموخته اند با معدل هاي بسيار بالا بدون سهميه اما الان بيكار ند فقط تبليقات از بيرون است كه مردم فكر ميكنند همه چيز را دادن رزمندگان در حالي كه عملا خبري نيست
باسلام خانم پریسا جنابعالی اول برید مطالعه کنید ازقوانین هم یکم سر دربیارید بعد اظهارنظربفرمایید شماحتی نمیدونیدکه باید سهمیه ایثارگران مخصوصا رشته های پزشکی که شما اشاره به سلامتی کردید حداقل باید80درصد نمره تراز علمی رو تو کنکوربیاریدتاپذیرفته بشین کی به شماگفته که هر ایثارگری کنکوربده قبوله اگراینجوری که شما میگید باید 90درصدپزشک های ما ایثارگرباشند ازاین به بعدهرکجا رفتیددکتر سوال کنیدببینید دکترایثارگره یا اگه شما یاازخانواده در دانشگاها درس میخونند ازشون سوال کنید ببیند چند نفر تو کلاس ایثارگر هستند شما ازقبولی 80درصدتراز علمی کنکور پزشکی خبر ندارید که اینقدر توپتون پره بعدشم الان راه سوریه وعراق بازه ازنزدیکانتون بخاین برن جنگ شاید شماهم ازاین سهمیه ها استفاده کنین اینکه خیلی سخت نیست اگه جرات دارین بعدشم 19 مدل سهمیه هست شماچسبیدین به ایثارگران خدایش همین الان به شما بگن بیا یک چشم ویک دست برادر یا پدر راقطع کنیم میفرستیمد پزشکی دانشگاه تهران راضی میشد اینقدرهم که شما ساده برخورد میکنیدنیست تاحالا باجانباز روحی روانی یاشیمشایی برخورد داشتید تاازهرچی پزشکی پشیمون بشیددر همین کشورهای اسیای میانه مثل ارمنستان ترکمنستان کسانی که درجنگ کشته یامجروح بشن فرزندان انها بدون کنکورمیرن دانشگاه میرن حتماتوی اینترنت بگردید ببینیدکشورهای دیگه برای ایثارگرانشون چکارمیکنند درهمین کشور امریکا خط تلفن مخصوص درکاخ سفیدبرای کهنه سربازان هست و....
اگر دانشجوی سهمیه ای سواد نداشته باشه مگه میتونه مثلا از دانشگاه تهران فارغ التحصیل بشه نمی دانم یه عده چرا اینقدر کوتاه فکر هستند
آخ که نذاشتی فاشششششش ... نذاشتی فاَششششش سششش
جنگ که شروع شد باباشو باید پشت نسوان خونش پیدا میکردی ، به هر دری میزدن که نرن جنگ فاش فاش فاش
جنگ که شروع شد اینا روشنفکر بودند طرفدار لیبرال دمکرات صدری بودند ...
جنگ که شروع شد اینا بزرگترین ماشه ایی که دستشون بهش رسید دسته آفتابه بود .
وقتی بی پا و بی دست و ری چشم قطع نخاع بر میگشتیم هماینا میگفتن چشمشون کور مگه ما گفتیم چرا گفتن ؟؟؟؟ آخ که فاش ... چون پای منبر امثال سید خندان اشک می ریختن .
جنگ که به وسطاش رسید اینا کوچ کردن واسه تحصیل علم اونور آب .. .
ما می جنگیدیم می جنگیدیم اینا میرفتن دبی و کانادا و ..... تا علم واسه ما بیاران
ما صدتا صدتا توکانالا زنده زنده دفن میشدیم اینا به ما میگفتن امل .
ما از تشنگی ساعت دو بعداز ظهر تویه بیت المقدس هفت دلشتیم جون می دادیم
ایند تو پارک آبی دبی واسه دلفنیا پفک میریختن ...
فاش دل مارو نشکون . آره بابا من یه همه فن حریفم .
ولی ما همسنگرای باقری و چمران و همت و کاظمی و سلیمانی بودیم ...چطور میتونستینم
خاک وطنو ول کنیم بریم آب بازی اونور آب .
حالا این فینگیلی بچه پیداش شده میگه از لحاظ مالی و رفاهی بهشون برسید ولی
اینا بی سوادن .
اون زمان که تو خیابون لاله زار سال 45 ما پول واسه تفریحمون خرج میکردیم
بابا بزرگت در حال دوشیدن بزش تو آغل عمه بلقیستو صدا میزد های بلقیس های بلقیس میکرد . بچه .
با اینکه متنت جالب بود ولی اصلا نزاکت ادبی و پاسخگویی به فرد رعایت نشده ...الان دید همه جامعه به سهمیه ایثارگر همینه اونم بالایه۲۵ درصد اینک میگن ۷۰ درصد نفر اخر درسته ولی از رتبه ۱۰۰۰ به بالای ۲۵ انصافا وضعیتشون خیلی خراب میشه از نظر درصد راحتم قبول میشن رشته خوب ..من خودم کارنامه ۹۷ قبولی هایه ۲۵ درصدو دیدم تو گزینه ۲ و هم قبولی ۵ درصد زمین تا اسمون تفاوته بینشون ولی خب الحمدالله ک هست چی باید بگ ادم
سلام شما اگه یه مقدار تحقیق کنی متوجه میشی که فقط 5 در صد ظرفیت دانشگاه ها مربوط به سهمیه هستن
کل کنکور باعث فساد و بدبختی جوانان است و باید حذف شود
بخاطر سلامتی جسم و جان بچه ها
سلام واقعا سطح سواد نویسنده این پیام آنقدر پایین احساس میشود که نیاز به پاسخ ندارد زیرا غرض ورزی کاملا پیداست. اما آزمون و سهمیه توسط مجری دانشگاه و کاملا براساس قانون برگزار شده از سوی دیگر بجز سهمیه ایثارگران سهمیه های دیگری در کنکور وجود دارد که چنانچه فردی دلسوز کشور باشد بایستی به آن سهمیه ها اعتراض کند که آن سهمیه ها مثال سهمیه مناطق محروم کاملا بعلت سطح پایین آموزش است یا سایر سهمیه های ارگانها که بطور خاص برای ارگان خاص وجود دارد.
بنده و تعدادی از ایثارگران تا اکنون از هیچگونه سهمیه برای فرزندان استفاده نکردیم و بطور آزاد در کنکور قبول شدند. علی ایحال اکثریت دانشجویان ایثارگر دارای معدلهای بسیار بالاتر و دارای انگیزه معنوی تحصیلی نسبت به سایر دانشجویان سهمیه آزاد هستند از سوی دیگر دانشجویانی که در دانشگاه محل زندگی مهمان شدند میبایست حداقل معدل 15 داشته باشند تا مهمانی تمدید شود یعنی سه نمره معدل بیشتر از معدل دانشجویان سهمیه آزاد در شرایط مساوی و در یک کلاس کسب میکنند که بسیار مشکل و سخت است. آیا نمره درس هم سهمیه دارد؟ در حالیکه سهمیه کنکور ایثارگران در رشته پزشکی 80 درصد و گاهی بیشتر محاسبه میشود که از بسیاری سهمیه های آبکی کمتر است چرا کسی به سایر سهمیه های آبکی اعتراض نکرده است؟
بنابراین نوعی شانتاژ سیاسی بر علیه ایثارگران ایجاد شده که از سوی ضد انقلاب و مخالفان نظام اسلامی با سوء استفاده از آزادیهای بی قید و بند برای افرادی بی قید و بند شکل گرفته است لذا چنانچه فردی وطن پرست نسبت به سهمیه ایثارگران اعتراض داشته باشد باید بگوییم به سایر کشورهای جهان مراجعه کند که سهمیه و امتیازات بسیار چشمگیری در اختیار سربازان قرار دارد اما هیچیک از هموطنان آن سربازان اینگونه ناجوانمردانه اعتراض نکرده است.
اینگونه اعتراض به سهمیه ایثارگران که ضامن امنیت ایشان و سایر هموطنان است نشان از بی اهمیتی و مخالفت با امنیت پایدار کشور است که میتوان نتیجه گرفت این اعتراض از حلقوم خیانتکاران به کشور و ملت یا بهتر بگوییم از حلقوم دشمنان نظام اسلامی با نیت ضدیت با نیروهای انقلابی خارج میشود.
دختر خانم برو اگر از فامیلهایت کسی در جبهه بوده بپرس ببین اینهای که شهید شدن یا در جبهه بودن چکسانی بودن شما اگر برادر یا پدر خود را بفرس یک دست یا یک چشم خود را به یکی ببخشد یا کلیه اونوقت هرچه میخوای ما میدیم از سواری گرفته تا خانه وپول اگر قبول کردی شماره بده به فاش نیوز ما آماده هستیم به هرکجا که بخوای بفرسیم یا علی منتظرم
سلام پریسا
مطلب شما اگر هم بدون غرض نوشته باشی بسیار ساده انگارانه است که اولا" سهمیه ایثارگران رو مانع قبولی خودت و امثال خودت میدونی و درواقع شما هم ناتوانی خودتو پشت این حرف که مد شده که بالاخره یک عده به این بهانه به ایثارگران و فرزندانشون زخم زباون بزنن و عقده گشایی کنند، درحالی که سهمیه اینطور نیست که هرکس داشت بتونه راحت وارد بشه و راحت هم خارج بشه ، خصوصا" که دانشگاه بویژه در رشته هایی مثل پزشکی و رشته های فنی که خیلی هم طرفدار دارن ورود خیلی راحت تره تا ادامه و فارغ التحصیل شدن.
در ثانی اونایی که با ضرب و زور پول و راحتی های حاصل از خانواده مرفه و ترفند ها و فوت و فن های کلاس های کنکور و تست زنی و خرخوانی های مرهون خیال راحت و خاطر آسوده متکی به پول و امکانات باد آورده قبول میشن و با همین موارد و پایان نامه های پولی فارغ التحصیل میشن و با زور پول و پارتی میشن آقا و خانم دکتر ، همین هایی هستن که الان برای پول حاضرن از سقط جنین و عمل های الکی و سرقت اعضای بدن و پول های زیر میزی و اینها رو مرتکب بشن و خدمت به خلق اللهی که پولداری بابا هاشون مرهون بی پولی و فقر اونهاست رو به هر قیمتی رها کنن و به عمل دماغ و زیبایی در بالا شهر و .... دست بزنن.
اینها آدم های یک بعدی و مادی هستند مه زمانی باباهاشون از جنگ و فداکاری برای مردم و مملکت فرار کردن و شدن دکتر های بی عاطفه ای که اینجا پول درمیارن و در اروپا خرج می کنن و حالا فرزندانشون میشن پزشک و متخصصی که جز پول و کلاس و اینها چیزی رو نمیشناسن. اینها اگر درست نگاه کنیم استعدادشون هم دوپینگی و پولکیه و خیلی از خاصیت ها و چیزهایی که لازمه یک پزشکه که یکیش درک درد مرض و همدردی با اونه ندارن.
اما همین بچه شهید و جانبازایی که با دغدغه ها و نگرانی های مقدسشون و مشکلات عدیده خودشون مشکلات یتیمی ، کمبودهای عاطفی و اضطراب و استرس ها و مسایل گفتنی و نگفتنی فرزندان جانبازان شیمیایی و اعصاب روان، تنها لطفی که بهشون شده چند درصد سهمیه ایه که اونم یک عده آدم مریض و بیدرد و مغرض که مشکلشون با اصل وجود و حضور اینهاست هر روز نمک نشناسانه به سرشون می کوبن و اذیت و آزارشون میدن و عوضش رو و چند برابرش رو از جونشون درمیارن. اینها که با این همه اذیت و آزار و موانع درسشونو میخونن و مدرک میگیرن بدون شک بسیار با استعدادتر از خیلی ها هستن و برای جامعه هم خیلی مفیدترند.
انصافا" اگر اینها رو در دو کف ترازو قرار بدیم و حواشیشون رو هم در نظر بگیریم، گذشته از زحمت و ایثاری که برای این کشور کشیدن و حقی که به گردن همه این کشور دارن کهحق حیات است رو هم در نظر نگیریم کدام مستحق کمک و کسب مهارت و سپردن امور آینده مملکت هستند و کدام یک فدا روز به درد این کشور و مردمش خواهند خورد؟! دسته اول هم یقینا" هرچه دارند مرهون این فرزندان راستین ملک و ملتند.
سلام فاش نیوز عزیز با توجه به بحث موجود سوالی دارم که تقاضا میشود از مسئولان دانشگاه و کشور سوال بفرمایید.
دخترم با معدل 19/75 دیپلم گرفت و با رتبه 430 کنکور سراسری در دانشگاه بجنورد قبول شد در حالیکه دانشگاه فردوسی مشهد تا رتبه 600 در رشته دخترم پذیرش کرده است. با تلاش فراوان توانستیم دخترم را در دانشگاه فردوسی مهمان کنیم اما شرط معدل 15 برای ایشان قرار دادند که چنانچه نتواند معدل 15 کسب کند مهمانی تمدید نخواهد شد.
سوال اینست که علیرغم رتبه در کنکور سراسری و استعداد بی نظیر دخترم که از دانشگاه پایین تر به دانشگاه بالاتر مهمان شده آیا انصاف است با سه نمره معدل بالاتر از دانشجویانی قرار گیرد که در دانشگاه فردوسی تحصیل میکنند و با معدل 12 قبول میشوند اما دخترم مجبور است در شرایط مساوی هر ترم معدل 15 کسب کند؟ چرا بایستی دخترم سه نمره معدل بیشتر از دانشجویان همکلاس در دانشگاه فردوسی کسب کند؟ البته معدل دخترم در ترم قبل نزدیک 17 بود و در رتبه بندی دروس جزو نفرات اول تا سوم قرار داشته است. این شرط غیر منطقی و نامعقول از کجا و به چه دلیل ایجاد شده است؟
اگر فرض کنیم که واقعا ایثارگران بدون آزمون هم وارد دانشگاه بشن در دانشگاه هم مثل مدرسه امتحان دار و نمره قبولی و مشروطی هم دارند و اساتید دانشگاه مثل پریسا خانم مخالف ایثارگرانند و سعی در مشروط کردن و اخراج ایثارگران را دارند . و اگر تمام دانشجو ها چه ایثار گر و غیر ایثارگر نتوانند نمره مورد نظر را کسب کنند مردود و ... دوما پریسا خانم و ... بدانیم اگه واقعا فارغ التحصیلان دانشگاه ما بیسوادند و وارد بازار کار می شوند به این دلیل است که نخبگان ما به دلایل مختلف مثل آرزو تحصیل کار و زندگی در آمریکا و کشور های دیگر از کشور خارج می شوند اما نخبگان ایثار گر به دلیل اینکه عزیزشان به خاطر خاک این مملکت جنگیدن با دشمنان و جان عزیزشان را فدا کردن (حتی شهدایی داریم که دانشجوی پزشکی بودن ولی بخاطر خاک عزیزمان رفتند جنگ و شهید شدند ) و در خاک وطن آرامیدن حاظر نیستن به خاطر دل خودشان از مملکت برن و یک وابستگی دارند به کشور و وفادار هستند به آرمانهای امام و شهدا سوما ما نخبگان زیادی داریم که در این کشور دنیا آمدند از تحصیل، بهداشت و ... برخوردار بودن در دانشگاه شریف و تهران و امیر کبیر و ... فارغ التحصیل شدند حتی در المپیاد جهانی و... مقام آوردند اما بعد آن از کشور خارج شدند و بخاطر آرزوی زندگی در اروپا دیگر به ایران عزیزمان بر نگشتند برای خدمت به کشور برای آموزش جوانان
آنهای که با پول بیت المال در بهترین دانشگاههای کشور رایگان درس خونند و برای داشتن زندگی بهتر از کشور رفتند اما شهدای ما رفتند که ماها در امنیت و آسایش درس بخوانیم برای سربلندی کشور خون و جان و سلامتی و جوانی و عمرشان را فدای دیگران کردند ولی خیلی از ما خودخواهان به خاطر زندگی در اروپا از کشور رفتیم و در بهترین دانشگاها ی اروپایی استاد شدیم ، بهترین مهندس و دکتر و... شدیم برای آموزش جوانان دیگر کشور ها حتی کشورهای دشمن مان می دانیند برای چی بخاطر درامد بیشتر رفاه بیشتر فقط فقط بخاطر خودمان.
پریسا خانم ۹۵ درصد قبولی تمام رشته ها ایثار گر نیستند و فقط ۵ درصد آنها ایثارگرند و اگر فرض کنیم باز میگویم اگر فرض کنیم واقعا این ۵ درصد ایثارگران بی سوادند در عوض ۹۵ درصد نخبه، دانشگاهها تحویل کشور میدهد پس چرا مملکت پیشرفت نمی کند و باز جهان سومی هستیم ؟علت را از خود پرسیدیم ؟ چرا کم کاری خودمان را به پای ایثارگران می گزاریم ؟ چرا واقعا چرا؟؟؟؟
پريسا جون دخترم در عوض امثال پدر شما در زمان جنگ فرصت پيدا كردند تا درس بخونن حال حول كنند ثروت كسب كنند والان سلامتي كه بزرگترين نعمت هست را دارند
الان تو بابا داري بعضي ها ندارند
الان بابات تورا به گردش وپارك و،،،، ميبردند بعضي ها حسرت يك بار با پدر بودن دارند
شما اگر فرزند يك جانباز اعصاب روان بوديد وشب تا صبح بيدار واسترس وبارها تلويزيون تان مادرتان كتك ميخورد انجا تمام دنيا را به شما ميدادند باز هم راضي نميشدي
عشق پدران شما اين بود كه پهلوان زنده خوش است اما ماها اين شعار فداي ملت ايران كرديم
اگر ما نبوديم شايد الان والده محترمتان مجبور بودند عربي حرف بزنند
پريسا جون دختر كلم اگر كمي همت ميكردي الان بهترين پزشك بوديد همچنان كه خيلي ها شدند
به نظر عقب افتادن شما ناشي از بازي گوشي ويا تنبلي ويا ،،،،،بوده حالا سعي ميكنيد خودت را راضي كني وهمه را به گردن فرزندان شهدا وجانبازان بندازيد
در بايان ارزوي موفقيت را برايشما دارم
خدمت دختر عزیزم پریسا خانم سلام میکنم وامیدوارم که از گفته به حق دوستان نرنجیده باشید وبلکه به اشتباه قضاوت خود نیز پی برده باشید لذا به این نتیجه رسیدم که شما فکر میکنید به رزمندگان وجانبازان و...........همه چیز داده شده ودر این بین سهمیه را سزوار آنها نمی دیدید ولی این را بدانید تمام قوانین ومصوبات مجلس برایه یکی مثل من کاغذ پاره وبی ارزشی بیش نبوده وبرایه منه نوعی که سالها در جبهه بعنوان رزمنده بودم خدای متعال شاهد است که باتوجه به اینکه نیاز هم داشته ام ولی فقط وفقط همین سهمیه 5درصد برایه فرزندم طی این 30 سال بوده وسر سوزنی بغیر از این مورد به امثال بنده تعلق نگرفته ولی مسولین مملکت طوری عنوان میکنند که مردم فکر میکنند به ما همه چی داده اند مانند وام مسکن ویا معافیت شهریه ومعافیت انشعابات آب وبرق و...........که همه اینها فقط حرف رایگان بوده لذا شما بدون شک بدانید که فقط بدنامی برایه ما مانده وما از آنها میخواهیم که دست از این بازیهای نخ نما شده بردارند وملت را به جان یکدیگر نیندازند ما که از آنها در این 30 سال چیزی نخواسته ایم ونخواهیم خواست وفقط دست از دروغگویی وشعار بردارند برایه ما کافیست چون با این جوی که ایجاد کرده اند در دانشگاهها نسبت به اینگونه بچه ها بدبینی بدی صورت میگیرد وفکر میکنند که اینها کل مملکت را خورده اند وحق آنان را ضایع کرده اند ودر پایان از مسولین رسانه ها میخواهیم که واقعیت را به جامعه انعکاس دهند واین سوءتفاهمات را برطرف نمایند
سلام ، امروز سخنرانی سردار جعفری در افتتاح 5400 پروژه را مطالعه کردم و هنگامی که به مطلبی رسیدم که بیان داشتند بجای توسعه پایدار باید بگوییم پیشرفت اسلامی آه از نهادم برآمد و فکر کردم ایشان چقدر از امیر کبیر بزرگتر و آگاه تر و عاشقتر نسبت به دین و میهن هستند.
فقط خداوند میداند هنگامیکه در امتحان اکولوژی شهری دانشگاه بجای پیشرفت اسلامی یا معماری اسلامی نوشتم توسعه پایدار و گذار از سنت به مدرنیته و زندگی روستایی به شهری چقدر آشفته و نگران بودم که غربیها معماری اسلامی و با شکوه ما را دزدیدند و بجایش معماری مدرنتیه غربی که باعث هرج و مرج و آلودگی خودرویی در شهرها و مشکلات روانی مردم بعد از جنگ جهانی دوم بوده به خورد ملت دادند و نامش را معماری پهلوی اول و دوم گذاشتند.
هنوز در جوامع اندیشمندان معماری جهان میدان نقش جهان اصفهان کاملترین فضای شهری در جهان از لحاظ کلیه استانداردهای شهرسازی علمی و پیشرفته محسوب میگردد و بعنوان مهمترین شاخصهای معماری در شهرسازی و فضاهای شهرها استفاده میکنند در حالیکه هرج و مرج معماری پهلوی اول و دوم موجی از ساختمانها و فضاهای شهری فرسوده و ناکارآمد و ناسازگار و نامطلوب را روی دست مسئولان گذاشته و درمانده شدند.
سالها قبل پس از فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص اسلامی شدن دروس دانشگاهها هنوز پس از چهل سال از گذشت انقلاب اسلامی مبانی و اصول دروس دانشگاهی بر مبنای دور ریز علوم کهنه و مندرس غربی استوار است که مغز و اندیشه جوانان و دانش پژوهان را مخدوش و مرتجع کرده است.
زنده باد ایران اسلامی و پاینده باد پاسدارانی که نقش مهر و محبت ایرانی و اسلامی را بر قلوب مردم ساکن در مناطق محروم نقش میکنند تا نقشینه عطوفت اسلامی بر قلوب ایرانیان تا ابد زنده و جاودان بماند.
جنگ چون نعره کشید‍‍‍‍ پنجره هارابستند/به غنائم که رسیدیم به ما پیوستن/ ای آب ندیده آبی شدها /بی جبهه وجنگ انقلابی شدها/ مدیون شب حمله ی جانبازانید/ای برسرسفره آفتابی شدها/ عرض احترام خدمت پریساخانمها به خداماازهمه چیزمان درنوجوانی وجوانی بدون کوچکترین چشمداشتی ونگاه به آینده خالصانه ومخلصانه گذشتیم نیروی عملیاتی باکلی آسیبهای روحی روانی وجسمی والانه هم بدون هیچگونه امتیازی مابقی عمرمی گذرانیم امافراموش نشودکشوروامنیت کشورمدیون ایثارایثارگرانی است که بااهدا جان خودامروزهارابرای ماآسایش آفریدند/ادب تاجی است ازنورالهی/بنه برسربروهرجاکه خواهی /ممنونم ممنون ازفاش نیوز
حالا با این نظرات داده شده آیا پریسا خانم نظرشان تغییر می کند ویا نه همچنان اعتقاد دارند فرزندان ایثارگران به ناحق امتیاز گرفتند؟ اگر قانع شدند که هیچ ولی اگر نه باز هم هیچ! چون کار نمی شود کرد؛ این ذهنیت را دولتیان در طی سال های متمادی برای پله کردن خانواده های شهدا وایثارگران بارها وبارها تکرار کردند.

فقط یک سىوال دارم از پریسا خانم، لطفا بفرمایند مدافعان حرم اگر در این سال ها نبودند که جلوی وحشی گری داعش و وهابی های کثیف را بگیرند سرنوشت دختران وزنان این کشور بهتر از عراق وسوریه می شد؟ کمی تحقیق کنند واز دختران ایزدی وبازار برده جنسی اطلاع پیدا کنند. بخدا غذای شبتان را هم به رزمندگان مدافع حرم می دادید.

تبلیغات مفت بدخواهان را توجه نکنید پریسا جان، دختر گلم! شماها وسایر دختران این کشور ناموس وطن بوده وهستید. آیا برادر ویا پدر شما لحظه ای احساس نا امنی کردند؟ آیا خواستند روزی برای دفاع از ناموس شما به مدافعان حرم بپیوندند؟ هشت سال دفاع مقدس گذشت ودیگر آن فرصت های طلایی که وظیفه جهاد ودفاع را ما انجام دادیم، پدرتان یا کوچک بودند ویا بی تفاوت. حالا که درب شهادت وشهامت باز شده ودشمن قصد نفوذ به کشور کرده، تا بیست کیلومتری مرزها آمد، وظیفه امثال پدر وبرادرهای شما نبود انجام وظیفه شرعی بکنند وجزو ایثارگران باشند وشما هم عملا می دانستید چه خبری در این جامعه بزرگ ایثارگریست.

ولی حرف آخر، بدانید همین تفکر ناجوانمردانه در مسئىولین دولتی هم جاری وساریست، بدون توجه به واقعیت ها بیمه های تکمیلی که برای جبران قسمتی از هزینه های مداوای جراحت های جنگ است، امروز توسط تیم نوبخت مختل شده. لطفا کمی در گوگل سرچ کنید تا ببینید سایر کشورها برای آسیب دیدگان جنگ های خود چه می کنند. آنجاست که به مظلومیت جانبازان و خانواده های محترم شهدا پی خواهید برد. فقط تهمت هایی که به خانواده های شهدای مدافع حرم می زنند حتما شنیدید که می گویند برای پول رفتند؛ حالا اگر یک میلیارد به خانواده شما بدهند مادرتان راضی می شود یک پا ویا دست برادر بیست ساله شما را قطع کنند. شهید مظلوم حججی را دیدید چگونه مظلومانه سر از تنش جدا کردند؟! اگر خانواده آن شهید هدفمند نبود وبرای رضای خدا ودر راه وطن وناموس ایران نبود، الان چه حالی داشتند؟! لطفا انصاف را از یاد نبرید.

برای شادی روح شهدای بزرگوار صلوات بر محمد ص آلش
سلام .
به هرحال ک باید امتیاز داشته باشن چه خودشون و چه بچه هاشون ولی واقعا درصد دهی ها براساس معیار درستی نبوده دست و پایه کنده شده و از نخاع فلج و شیمیاییه بسیار شدید درسته فهمیده میشه ولی مشکلات اعصاب و روان و شیمیایی بودن درجه متوسط دقیق درصد ندادن هرسال هم وضعیت پدرهامون بدتر میشه ..بیشتر این افرادم زیر ۲۵ درصدن و باید یه فکری بکنه مجلس برایه جانباز اعصاب و روان باهردرصدی واقعا سخته زندگی باهاشون و بچه هاشونم بیمار میکنن . ما ک امتیازی نداشتیم ک استفاده کنیم و همه ی اطرافیامونم بالایه ۲۵ درصد بودن بچه هاشونم استفاده کردن
به برکت مسئولین فقط افسردگی و ناراحتی و تنفر از جنگ نصیب ما شده
ضمن تعظیم به ساحت مقدس شهداء و احترام تمام قد به جانبازان عزیز و زجر کشیده هشت سال جنگ تحمیلی و قبول این موضوع که میبایست امکانات مالی و تحصیلی ممتازی برای فرزندان این عزیزان در نظر گرفته بشه و اجازه بدن در یک رقابت سالم وارد کارزار کنکور و کسب علم ودانش بشن تا هم باعث صف کشی بین ملت نشیم و هم جایگاه رفیع این عزیزان در بین سایر مردم دچار خدشه نشه .
بنده یک ایثارگرم که بارها از طرف دختر دانشجوی رشته پزشکی ( بدون کسب سهمیه ) مورد شماتت قرارگرفتم که چطور انواع و اقسام افراد سهمیه ای اعم از سهمیه هیئت علمی ، فروختن صندلی و البته متاسفانه بیسوادی بعضی از سهمیه های شاهد و جانبازان باعث کاهش روحیه دانشجویان فاقد این امتیازات شدن .
و کلام آخر اینکه : گیرم که پدر تو بود فاضل --- از فضل پدر تو را چه حاصل ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi