شناسه خبر : 63189
چهارشنبه 26 دي 1397 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی شهدای نهضت انقلاب اسلامی در جهان

«توحید صدرمحمدی» رئیس ستاد یادواره شهدای مهاجر در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از برگزاری دومین نشست این یادواره اظهار داشت: دومین نشست یادواره شهدای مهاجر با حضور فعالان فرهنگی افغانستان در دانشکده مطالعات جهان برگزار شد.

رئیس ستاد یادواره شهدای مهاجر با اشاره به هدف از برگزاری این رویداد گفت: تبیین جایگاه و شناساندن شهدای نهضت جهانی انقلاب اسلامی هدف اصلی ماست و امیدواریم بتوانیم اطلاعات به دست آمده از یادواره را در کشورهای مقصد نشر داده و بین مخاطبان خارج از کشور توزیع کنیم.

وی افزود: اولین نشست مربوط به شهدای ترکیه ای در زمان دفاع مقدس بود که ماه گذشته با حضور مهمانانی از این کشور برگزار شد. در دوران دفاع مقدس 2 رزمنده ترکیه ای در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسیدند.

محمدی تصریح کرد: قرار است این نشست ها در رابطه با کشورهایی که شهیدی در دفاع مقدس داشتند ادامه یابد و سپس دایره نشست ها را با پرداختن به کشورهای محور مقاومت و عدالت طلبی گسترش پیدا کند. هرکس قیامی در برابر ظلم داشته است محور این نشست ها قرار خواهد گرفت، شاید جالب باشد بدانید ما شهید آمریکایی داریم که در دوران مشروطه به شهادت رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست سوم افزود: نشست سوم در ارتباط با کشور فرانسه و شهدایی این کشور در دفاع مقدس است. در نشست آتی به موازات برنامه ای که برای شهدای هر کشور برگزار می کنیم نشست هایی هم در کشورهای مقصد برگزار می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi