شناسه خبر : 63197
چهارشنبه 26 دي 1397 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توصیه شهدا به حجاب برای نسل آینده بود

سردار محمد زارعی معاون نیروی انسانی ناجا در نشست «سرو قامتان صبور» با اشاره به مطالعه وصیت نامه شهدا، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند: امام خمینی (ره) توصیه کردند که «مروری بر وصیت‌نامه شهدا داشته باشید.» در اندیشه شهدا چه بود که امام چنین توصیه‌ای می‌کنند؟ این سفارش برای تمام قرون و اعصار است این فرمایش گهربار مسیر را برای ما مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: اگر وصیت نامه شهدا را تجزیه و تحلیل کنیم و به طور دقیق مطالعه کنیم همه آنها دربردارنده چند محور اساسی است که در همه شهدا مشترک بوده است؛ توصیه به رعایت حجاب و حمایت از ولایت و پیروی از این خط ارزشمند و نجات بخش از جمله محورهای مشترک در وصیت نامه شهدا است.

معاون نیروی انسانی ناجا با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ما مشکل حجاب و ولایت را نداشت و تاکید شهدا بر این دو اصل نشان دهنده افق وسیع و جهان شمول شهدا به بایدها و نبایدها بوده است، خاطرنشان کرد: بنابراین لازم است ما به عنوان میراث داران شهدا، خواسته آن‌ها را مدنظر قرار دهیم و در جامعه نشر دهیم.

سردار زارعی عنوان کرد: رسالت همسران شهدا یک رسالت زینبی است، پس لازم است در هر محفلی خواسته شهدا تبیین و تبلیغ شود و بهترین سند را عمل کردن به وصیت نامه شهدا قرار دهیم.

وی بیان داشت: در مسیر چهل ساله انقلاب هزینه‌ها و شهدایی که برای آن دادیم مختصر به انقلاب و دفاع مقدس نیست و ریشه هزار و 400 ساله دارد و  و برای تشکیل حکومت شیعه و اجرای احکام الهی، اسلامی ده‌ها هزار نهضت و قیام صورت گرفته تا به انقلاب ما رسیده است و در این خصوص مقام معظم رهبری فرموده‌اند شهدای زیادی برای حفظ انقلاب داده‌ایم و در ازای آن نعمت بزرگ حکومت اسلامی را به دست آوردیم.

سردار زارعی در پایان گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب سنگ اندازی کردند و با دسیسه چینی می‌خواستند مانع تحقق آن شوند که موفق نبودند و در دفاع مقدس مقابله رو در رو را در پیش گرفتند که نظام مقدس جمهوری اسلامی در این برحه نیز سربلند از  دسیسه‌ها و مقابله‌های دشمن بیرون آمدند بنابراین امروزه دشمنان درصددند با تفرقه افکنی و ایجاد روحیه یاس در جامعه به هدف خود برسند. با این حال با رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای عزیز و با همدلی مردم پروژه ناامید سازی دشمن با شکست روبرو خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi