شناسه خبر : 63202
چهارشنبه 26 دي 1397 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هدیه ازدواج یا متصدی دوبه هم زنی؟!

جواد اسکندری- به استحضارمی رسانم که بنده هم جانبازهم فرزند شهیدهستم. چندتا سوال داشتم که امیدوارم لاقل یکی از مسئولان جوابگو باشند و جواب بدهند. سوال اولم، مسئولین و ریاست محترم کل چرا اون چیزی که به نفع ایثارگران و خانواده های شهدا ازطرف مجلس محترم و دولت محترم به تصویب می رسد اجرا نمی شود؟ و اجرا نمی کنند؟

بنده که خودم هم جانباز هم فرزند شهید هستم. از هدیه ازدواج چیزی ندیدیم و ندادند! الان که باید به فرزندانمان بدهند و از طرف به تصویب رسیده است، باید به فرزندان جانبازان هدیه ازدواج داده شود. چرا نمی دهند؟ سه تا ازفرزندانم ازدواج کرده اند. به هیچ کدام  از فرزندانم هدیه ازدواج نداده اند ازطرف بنیاد شهید!

 لااقل شماها را قسم میدم ما را پیش فرزندانمان دروغگو جلوه ندهید. چون که فرزندانمان فکر می کنند که از طرف بنیاد شهید داده اند ولی ما پدران به ایشان دروغ می گوییم. آیا فکر کردین که این موضوع چقدر میتواند در خانواده اختلاف ایجاد کند؟ مثلا یکی از فرزندان خود بنده که ازدواج کرده است و خودش مدارک را تحویل بنیاد شهید داده است. چند بار ازم پرسید و من هم گفتم هنوزخبری نیست. با گفتن من فرزندم که حرفی گفت اون یکی فرزندم دعوا کرد و گفت یعنی پدرمون دروغ می گوید؟ حتما ندادند که پدرمان میگه! حالا بگذریم کمی نمونده بود شدیدا" اختلاف شود.

 مسئولین و ریاست محترم آیا واقعا" خود شماها هم مثل ماایثارگران هستین و اینقدر تحمل دارین لااقل چیزی را نمی دهید، اینقدر در برنامه هایتان اعلام نکنید و ما را پیش خانواده هامون دروغگو جلوه ندهید. اگر واقعا" چنین موردی هست، پس چرا نمی دهید؟ هدیه ازدواج را اگر هم نیست چرا در تمام برنامه هایتان چنین موضوع مهمی را اعلام می کنید و می گویید به فرزندان جانبازان هدیه ازدواج تعلق خواهد گرفت درحالیکه خبری نیست! وکسی هم نیست جوابگوی این موضوع باشد.

 پس شماها را قسم میدم یا اون چه که اعلام می کنید یا عمل کنید یا اعلام نکنید شدیدا" درخانواده خود بنده به خاطر همین هدیه ازدواج اختلاف افتاده است و بنده را دروغگو می دانند. ازتاریخ ازدواجشان فرزند اولم در تاریخ ۸۲/۳/۲۴ ازدواج کرده است. فرزنده دوم بنده در سال 9۱/۵/۷ ازدواج کرده است. فرزند سوم بنده سه سال قبل ازدواج کرده است.

 حالا خود شماها را به این ازدواج فرزندانم از طرف دیگه درطول این مدت هدیه ازدواج ازطرف بنیادشهید داده نشده است را در اختیارتان می گذارم قضاوت کنید و به خود بنده هم اصلا" ندادند. پس مسئولین و ریاست محترم ما هم زندگیم داریم و انسان هستیم خودمان راکه به کلی از یاد بردین، لااقل بذارین باخانواده هامون زندگی کنیم و اون احترامی که درمیان خانواده داریم توسط شماها از بین نره. فقط و فقط همین!

 از مسئول همین رسانه هم خواهش می کنم که این نامه یا درخواست بنده را طوری بذارند تا به چشم مسئولین بیفته و امیدوارم که از طرف مسئولین هم جوابی یا پیگیری شود. قبلا از تمام کسانی که در راه حق و مظلومین قدم خیر برمی دارند تقدیر و تشکر می کنم و آروزی سلامتی ازدرگاه خدواند را دارم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام اگر جانباز زیر25% هستید فقط به فرزند اخر هدیه ازدواج تعلق می گیرد یعنی از تارخ تصویب قانون جامع .
کمک هزینه های ضروری به هر حال جزء دیون است و باید پرداخت گردد
معمولا اگر پایان سال یعنی بهمن واسفند پیگیری کنید
نتیجه بهتری حاصل می شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi