شناسه خبر : 63206
چهارشنبه 26 دي 1397 , 13:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل همسران شهدای مدافع حرم از همسر یک جانباز

همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار همسر شهیدان داریوش درستی, حسین رضایی, قدیر سرلک, نوید صفری و محمد حسین مرادی از شهدای مدافع حرم در اقدامی به دیدار همسر جانباز مدافع حرم رضا سلمانی رفته و از مجاهدت ها و جان‌فشانی‌های او در این مسیر پر افتخار تجلیل کردند.

زهرا امامی همسر شهید مدافع حرم «محمد حسین مرادی» و مدیر عامل موسسه فرهنگی رباب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا از برگزاری مراسم تقدیر از همسران جانبازان مدافع حرم خبر داده و گفته بود: طرح تقدیر از زحمات و فداکاری های همسران جانبازان مدافع حرم به مناسب میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار توسط همسران شهدای مدافع حرم سال گذشته در 4 استان کشور انجام شد.

او در ادامه سخنانش گفته بود که در این طرح تعدادی از همسران شهدای مدافع حرم به نمایندگی از همسران شهدای مدافع حرم و مؤسسه رباب به دیدار همسر جانباز مدافع حرم رفته و با اهدای هدایا و لوح تقدیری از مجاهدت های آنان تقدیر می‌کنند. امسال همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار  این طرح به صورت همزمان در 6 استان  تهران، قم، اصفهان، فارس، خوزستان و مازندران انجام شده است.

در ادامه این گزارش ویدئویی را ببینید:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi