شناسه خبر : 63220
پنجشنبه 27 دي 1397 , 13:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز مسابقات قرآن خانواده شهدای خراسان رضوی

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت قرآنی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در پنج رشته تفسیر، حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و مفاهیم طی امروز و فردا ادامه دارد.
سیدمجید حسینی افزود: از میان هزار و 700 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران استان که در مرحله شهرستانی شرکت کرده اند 643 نفر به مرحله استانی راه یافتند و در مجتمع فرهنگی امام رضا( ع) مشهد به رقابت می پردازند تا منتخبان خراسان رضوی برای اعزام به مسابقات قرآن کریم خانواده شهدا و ایثارگر کشور مشخص شوند.

مسابقات قرآن خانواده شهدای خراسان رضوی آغاز شد
وی گفت: خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و همسران و فرزندان آنان در سه رده سنی 12 تا 16، 16 تا 23 و بالای 23 سال در این مسابقه رقابت می کنند. خردسالترین و مسن ترین فرد شرکت کننده در این رقابتها فرزند جانباز با 12 سال سن و مادر شهید با 69 سال سن هستند.
بنیاد شهید خراسان رضوی 308 هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان را زیر پوشش دارد. این استان 17 هزار و 139 شهید، 48 هزار و 671 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi