شناسه خبر : 63243
شنبه 29 دي 1397 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه بنیاد شهید کرمانشاه

رنجنامه دخترشهید کرمانشاهی

آقای رییس بنیاد شهید، بخدا و به خون امام حسین قسم با مشقت زندگی می کنیم و حتی برای نان شب مان محتاجیم. حتی کارگری هم برای شوهرم نیست که کار کند و روزی حلال در بیاورد!

کلثوم پواسپر - بنده فرزند شهید و لیسانس، بیکار، بدون و درآمد ماهیانه و سالیانه می باشم. چند ساله لیسانس گرفتم و به بنیادشهید شهرستان کرمانشاه برای کار مراجعه کردم ولی هیچ جوابی به من ندادند.

شوهرم لیسانس و برادر شهید هست که او هم بیکاره!

سال ۹۰ از طریق بنباد شهید کشور نامه استخدام آوردم که توسط آقای حسن پور و خانم قاسمی مسئولان وقتِ معاونت اشتغال حقم ضایع شد. 

الان خواهان عدالتم، اگه حقم را دادند لطف کردند، وگرنه با بچه و شوهرم میایم بنیاد شهید کشور و... زمانی که پدرم شهید شد بنده فقط۴۰ روز داشتم. نه محبت پدری را لمس کردم و نه شکل پدرم را دیدم.

آیا حق فرزند شهیدی که برای این مرز و بوم و برای دفاع از ناموس هموطنان به جنگ رفت و پیرو خط امام و رهبری بود این است؟

آقای رییس بنیاد شهید، بخدا و به خون امام حسین قسم با مشقت دارم زندگی می کنیم و حتی برای نان شب مان محتاجیم. حتی کارگری هم برای شوهرم نیست که کار کند و روزی حلال در بیاورد! تقاضای همکاری دارم. لطفا رسیدگی کنید، حداقل آن بالاها که نشستید به پایین دست خودتان نگاهی بیاندازید و از خانوادهای شهیدا سرکشی و دلجویی کنید.

لگن مادرم هم که شکسته و برادر معلولی دارم که پرستاری از آنها بر گردن من هست و تا الان یک ریال حق پرستاری هم ندادند. داد و فریادمان به هیچ جا نمی رسد.

آقای رییس که در اتاق گرم و  و نرم و روی صندلی آنچنانی می نشینی و خبر از خانواده شهیدان قهرمان کشور نداری، لطفا رسیدگی کنید. ۴۰ ساله از پیروزی انقلاب میگذره ولی متاسفانه مشکلات ما بیشتر میشه!

آیا خودتان با خانوادتان با این مشکلاتی که من دارم درگیر بودید؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دردود بر شرف واستقامتت که توانستی حقیقت را بگویی
البته قانون بعد ازدواج فرزندان شهید را نمی دانم
صبور باش که خدا رزاق است
آبروی هر ایرانی باید در جامعه ایرانی حفظ شود
همه مسیولیم
ای خواهر ؛ این غم مختص شما نیست .
ماهم در استان دارالعباده یزد درد و غم مشترک داریم.
متاسفانه این تفکر سستی و رخوت نه در بنیاد بلکه در جامعه شیوع پیدا کرده است.
جوابی نسیت فقط احساس همدردی دارم.
باید حرکت کرد .
باید مطالبه جو بود.
باسلام خدمت فرزندشهیدی که ازهمسنگران ما بوده اند،،،شمابه سایت بنیادمراجعه کنیدومشکلات خودتان رامستقیأ باریاست عالی بنیاد درمیان بگذاریدکه حتمأمشکلات درچارچوب قانون ومساعدت های ایشان به حداقل میرسد.موفق باشید...
سلام برادرعزیزجانبازم عرض شود شماکه این دخترشهیدوالامقام را به ریاست عالی بنیادشهیدارجاع داده که مشگلاتش را مستقیماً با جناب حجت الاسلام حاج آقای شهیدی درمیان بگذارد ان شاءا...حل میشود بنده حقیرشایدبیش از10بارمستقیماً برای ریاست عالی بنیادشهیدحضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای شهیدی ازطریق سایت بنیادارتباط مستقیم باریاست عالی نوشته ولی دریغ از یکبارجواب ازسوی مقام عالی .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi