شناسه خبر : 63244
دوشنبه 01 بهمن 1397 , 12:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با اسم سهمیه، فقط آتشمان زدید!

درخصوص سهمیه ایثارگران نه تنها هیچ حقی از دیگر داوطلبان کنکور سلب نمی گردد بلکه سهمیه ایثارگران به نفع افرادی ست که با پول های بادآورده دَدِی جان هایشان وارد دانشگاه می شوند!

رزمنده دفاع مقدس جانباز 70درصد - مشکل مملکت ما پارتی و رشوه است ولی قبل از آنکه به این مقوله بپردازم اجازه دهید جواب کوتاهی درخصوص سهمیه ایثارگران ارائه بدهم. درخصوص سهمیه ایثارگران نه تنها هیچ حقی از دیگر داوطلبان کنکور سلب نمی گردد بلکه سهمیه ایثارگران به نفع افرادی ست که با پول های بادآورده دَدِی جان هایشان وارد دانشگاه می شوند! که آن دَدِی ها هم بیت المال را بیت الجیب دانسته و خوب فرزندانشان می شوند به قول خودشان همان ژن های برتر درحالیکه ژن های برتر جوانان رشیدی بودند که ازجان شیرین خود گذشتند و فداکاری نوجوانان و جوانانی که در دفاع سلامتیشان را ازدست داده و بعد از آن ژن های به واقع برتر تنها در این زمان ژن های برتر مدافعین حرم است.

  ولی برگردیم سراغ سهمیه. عرض شود بنیاد شهید در هر دانشگاهی و در هر رشته ای چند کرسی را هزینه اش را به دانشگاه پرداخت می کند و تازه اگر چنانچه فرزندان ایثارگران نمره قبولی یا همان طراز چنانچه پایین باشد نتیجه اینکه کرسی های خریداری توسط بنیاد شهید خالی مانده واینجاست که به واقع حق مسلم فرزندان ایثارگران سلب شده و دراختیار زالوصفتان قرار می گیرد! همان هائی که در زمان دفاع مقدس پشت به دفاع و به دنبال مال و ثروت آن هم نه از راه درست و حلال بلکه از راه نامشروع و دست در بیت والمال برده و حال به خاطر ثروتشان هم احترام البته ظاهری دارند و هم اینکه زندگی های بدون دغدغه که پول توجیبی هریک از فرزندانشان در روز به اندازه دریافتی ماهانه حقیر و امثالهم بوده و همان دًردانه ها بر کرسی های فرزندان ایثارگران در دانشگاه ها به لطف پول های نامشروع دَدِی هایشان تکیه می زنند!

 نتیجه اینکه فقط به نام فرزندان ایثارگران و درواقع به کام به اصطلاح ازما بهترون و در ادامه عرایضم دو مورد حقیر و جانبازان واقعی را خیلی اذیت می کند. اول اینکه متاًسفانه عده ای فرصت طلب با پیدا کردن پارتی و دادن رشوه که متاًسفانه در کشور ما این روزها به امری عادی بدل شده است برای خود پرونده جانبازی مفتوح و درصدی گرفته اند و از همین اندک حقوق و مزایایی که به جانبازان واقعی داده می شود، بهره جسته و خوب ازاین قبیل افراد در هر فامیلی پیداشده و خوب همان فامیل ها جانبازان واقعی را همچون جانباز خود دانسته و اینجاست که زخم و زبان و نیش و کنایه مردم، جانبازان واقعی و همسر و فرزندانشان را آتش می زند!

 جهت استحضارتان عرض شود طبق آخرین آماربیش از (570000) جانبازداریم از 1%تا 70%. مورد دوم که جانبازان را خیلی آزار می دهد بعضی ازمردمی هستند که می شود گفت روی اهل کوفه را سفید کرده و بلکه از نوادگان کوفیان باشند! چرا که در عجبم دست و پاهای بریده شده را می بینند ولی اصلاً انگارنه انگار! درخصوص خودم عرضه داشتم درطول بیش از3 دهه هنوز نشداه کسی ازمن بپرسد بااین وضعیت که نه پایی داری و نه دستی، چطور روزگار می گذرانی و خانواده ات چه زجری می کشند؟ ولی چیزی را که ندیده چنان باآب وتاب برای همدیگر و گاهاً برای خودم تعریف می کنند که خودمم باورم شده درناز ونعمتم وهرچه امرکنم همان می شود و البته در اینجا دولت هم مقصره چراکه کاری که وظیفه شان بوده ولی بدون عمل چنان دربوق وکرنا نموده که نه تنها گوش زمینیان که گوش افلاکیان را هم کر نموده!

بگذریم باعرض پوزش درادامه مطلب سهمیه ایثارگران درکنکور، اینهمه سهمیه دیگر هست. کسی اعتراض نمی کند! و به قولی فقط بُز این گله مائیم، چرا از سهمیه فرهنگیان، سهمیه نظامی ها، سهمیه فرزندان معاونین رئیس جمهور، سهمیه وزرا، سهمیه استانداران، سهمیه فرمانداران، سهمیه مدیران کل، سهمیه هئیات علمی دانشگاه ها و صدها سهمیه دیگر اعتراضی نمی کنید. آن هم بدون اینکه هیچ هزینه ای کرده یا درد و رنجی کشیده باشند!

 و درخاتمه عرایضم روی سخنم باشما مردم است. آیا انصافاً چنانچه در نزاعی فردی به خاطر شما خودش را وارد معرکه کند وحتی جراحتی هم برندارد، تاپایان عمر خود را مدیونش ندانسته و هروقت و درهر مکانی طرف رو ببینی به خاطر دفاع ازشما کاری کرده، تا کمرخم نمی شوید؟ ولی متاًسفم برایتان! چه زود یادتان رفت که اگر ازجان گذشتگی شهداء، فداکاری جانبازان و پایداری آزادگان نمی بود، الان بایستی جلوی اجنبی سر خم می کردید البته نه ما می خواهیم جلویمان سرخم کنید نه می خواهیم روی سرتان گذاشته و حلوا حلوا کنید نه تافته جدا بافته ای هستیم که لقب شهروند ویژه بهمان اعطا بشه. فقط این را انتظار داریم زخم وزبان ونیش وکنایه نزنید. اگر مرهمی بر زخم هایمان نیستین، لااقل نمک بر زخممان نباشین و از دولتیان و مجلسیان هم می خواهیم در پشت تریبون ها و جلوی لنز دوربین ها نه خود را مدیون و مرهون ازجان گذشتگی و فداکاری و استقامت افاضات بفرمایند و نه اینکه شعارهای دهن پُرکن و فریبنده و بدون عمل بدهند لطفاً. انصافاً درد و رنج خودمان از سرمان هم زیاده!

 عذرخواهم بابت عرایضم و ممنون از سایت وزین فاش نیوز که این امکان را فراهم نموده تا حقیر و امثالهم مشکلاتمان را بیان کنیم البته اگر بخواهم همه مشکلات و نامردمی ها را بگم، می شود مثنوی هفتاد من کاغذ.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام حق فرمودی یک بیک دورس ممنون برادر عزیز
با رتبه شش رقمی میرن پزشکی بعد حقی ضایع نمیشه؟
فرزندمن دو سال تمام درس خواند درصد هاش هم خوب بود ولی یه رشته کاملا معمولی قبول شد مردم بدانند که اصلا اینطور نیست که تو بوق کرنا میکنند
داداش عزیزترازجانم!من دوساله باسهمیه ایثارگران پشت کنکورم و هنوز حتی پیراپزشکی دانشگاه آزادم نیاوردم تازه امسالم درصدام بهتر بود . با این تفاوت که سایه پدرم رو سرم نیست و بخاطر این مملکت پر پر شد و واقعا شک نکن من بین بودن پدرم و سهمیه کنکور حتما پدرم رو انتخاب میکردم.یاعلی
عزیز من برادر من اخه مگه امار قبولیا دست شماست کی با رتبه 6 رقمی رفته پزشکی خونده اخه هر شایعه ایو که میشنوین قبول نکنین
تا دلت بخواد نمونه دارم واست که با رتبه های معمولی و با سهمیه نتونستن پزشکی قبول بعد تو میگی 6 رقمی؟؟؟
اگرم کسی با این رتبه بره پزشکی بخونه اینو بدون به جایی نمرسه الکی خودتونو اذیت نکنین...
به جای پیگیری این چیزا درستو محکم بچسبین.
یا الله.
ممنون از جانباز عزیزم که حرف دل ما جانبازان رو زد. در جواب آقا امیر که میگه با رتبه 6 رقمی میرن دانشگاه بگم چنین چیزی صحت نداره و فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان بالای 25درصد باید 80 درصد سطح علمی اون داوطلبی که بدون سهمیه قبول شده رو بیاره در غیر این صورت در دانشگاه مد نظر قبول نمیشن. متاسفانه کسانی که سهمیه ندارن و از دور به این قضیه نگاه میکنن فکر میکنن راحت ایثارگران قبول میشن ولی اینطور نیس.ما خانواده های جانبازان و شهدا فقط اسم سهمیه رومونه سختی های زندگیمونو نمیبینن.
از قدیم بوده و کسی براش دم درنیاورده الان تو بچه سوسول؟ برو اینجا جای این کارا نیست. فاش رو نده به اینها بیان اینجا برای ما قمپز دربیارن.
اقای ساقی میرن رو اعصاب دست ما نیست.
با سلام پارسال 3ماه مانده به کنکور نمایندگان مجلس طرح اصلاح ماده 90 قانون ششم توسعه را در دستور کار خود قرار دادند تا ظلمی که در حق جانبازان زبر 25 درصد در هنگام قرائت این قانون توسط هیئت ریسه شد را جبران نمایند لیکن با مخالفت برخی نمایندگان این طرح به مهرماه 97 موکول شد و قرار شد تا پایان مهرماه طرح مذکور تعیین تکلیف گردد تا کنکوری ها دچار سردرگمی نگردند لیکن نزدیک کتکور 98 است و هنوز خبری از این قانون نیست لطفا اطلاع رسانی نمایید
همینی هست که هست می خواهید استفاده کنید استفاده کنید نمی توانید هم برید پی کار های دیگه به درد درس خوندن نمی خورید. دکتر ساقی جوان های مردم سوسول شدند و دنبال ادا دراوردن هستند. کاری از دستشون برنیاد می روند دنبال ادا بازی و این جور باید باشه و اونجور باید باشه این ها را باید بفرستند کار کنند تا مرد بشوند اینها الان دختر هستند مرد نشدند مرد سرش تو کاره دنبال سرک کشیدن و قرتی بازی و ادا دراوردن نیست.
ظلم؟؟؟؟؟؟
تفاوت 25 درصد با 5 درصد چیه؟؟؟
میدونین ایا؟؟؟
کوچکتوین تفاوت رو من براتون میگم
5 درصدا همون عزیزانی که 6 ماه جبهه بودن و 25 درصدا عزیزانی که 6 سال جبهه بودن
25 درصدایی که قسمتی از وجودشونو تو تک تک ذرات این خاک به یادگار گذاشتن
و شما میگین ظلم
من قصد توهین به این عزیزان رو ندارم هر دو برای ما عزیزن اگه اونا جونشونو نذاشته بودن الان منم اسایش نداشتم ولی کاش یکم ...
یا حق
باسلام به عزیزان هموطن ببینید برادران وخواهران این انقلاب هر خوبی که کرده به عزیزان پولدار کرده من سال 59 18 ساله اول جوانی دیدم انقلاب به نیرو احتیاج دارد چون دشمن از کردستان شروع کرده بود چند نفر دوست بودیم چداشدیم من و یکی از دوستتم باهم رفتیم جبهه اون دوستانم رفتن دمبال کار حالا من و دوستی که جبهه رفته بودیم بداز اینهمه زجر برگشتیم به جای اولی دریق از یک دفترچه درمان ولی اونهای که نیامدن جبهه هرکدام بالای 10 ملیار تومان سرمایه دارند هر روز داد میزنیم بابا ما روانی شدیم یک دفترچه درمان بما بدهید انگار نه انگار حالا آن وقت من جنگ میکردم طرف سرمایه جمع میکرد یا در امریکا به درس خود ادامه داد حالا اونشده ریس کل اداره مملکت آیا با این وز میشه مملکت را اداره کرد اگر خدا نکنه جنگی بشه کی با جنگ میکنه شما با این کار ریشه نظام را خوش کردی با این برنامه ریزی هرکیه داره ریشه نظام خوش میکند یا هرچه ضد انقلاب است در بنیاد پیدا میشه بخدا دارند خیانت میکنند با پنبه سره ایثارگران را میبرند بدن خون ریزی امروزه یا فردا باید انقلاب را فرزندان همین جانبازان باید نگهدارند ولی بیا ببین چخبر است هر بار که رفته دمبال نامه پدر بنیاد چوری برخورد کرده که بچه من شده ضد انقلاب این از بچهای ایثارگران یا حقوق باباش را ندادن خودش شده طرف تا از ریشه مشگل ایثارگران حل نشه تا این بنیاد از ریشه خراب نشه مشگلات حل نخواهد شد هرروز بنیاد ضد انقلاب تولید خواهد کرد مظلم مظلوتر و پولدار پولدارترخواهد شد
سلام امیرآقا اینکه فرمودین بارتبه6رقمی فرزندجانبازدر رشته پزشکی قبول شده نقل وقول هست یاسندداری ولی جهت استحضارجنابعالی ودیگرافرادی که چون شمافکرمیکنندفرزندحقیربارتبه121در کنکور97شرکت ودر دانشگاه فرهنگیان که انتخاب اولیه اش بودپذیرفته نشدولی چطوراونهمه سهمیه های دیگه رو که نام برده چیزی نگفتین فقط درخصوص سهمیه ایثارگران مُسرهستیدکه حقتان ضایع شده درصورتیکه توضیحات مفصل وجامع روعرض نموده ولی با این حال هنوزباب شهادت وجانبازی بازه لطفاً دَدِی جان رابه عراق وشامات بفرستین تایابه درجه رفیع شهادت نائل آمده یابه درجه جانبازی نائل گشته اونوقت شمادُردانه هم ازامتیازات وسهمیه های که شمااهل کوفه هرروزبه سرمان زده بهرمندگردید انشاءا...ولی مطمئنم اولاًحاضرنیستیدواگرهم راضی به شهادت وجانبازی دَدِی جانتان بوده تازه بعدمتوجه شده واز دل ماها آب خواهیدخوردکه درونمان را خودمان راکشته وبیرونمان راشمااهل کوفه واما ازباب استخدام دوفرزندم درمعتبرترین دانشگاههای این مملکت دانشگاه شریف ودانشگاه صنعتی وبه لطف دولت جناب پرزیدنت روحانی که میشودگفت روی معاویه رو سفیدنموده هیچیک ازفرزندانم به استخدام ادارات ودوائردولتی درنیامده اندولی بازم تاًکیدمیکنم عراق وشامات منتظرتان هستندتابه درجه رفیع شهادت وجانبازی نائل گشته وازمزایا وسهمیه ایثارگران که فقط درحدشعارودهن پُرکن میباشدبهره جسته ودرادامه عرایضم ازخداوندمتعال خواستارم که دولتیان معاویه صفت وبه اصطلاح هموطنان اهل کوفه رو که البته روی معاویه واهل کوفه روسفیدکرده این وامیدوارم خداوندقادرومتعال ازتون نگذره که جواب مدافعینتان رابابی مهری تمام وگستاخانه پاسخ داده وامیدوارم که انشاءا...هرچه زودتربه دردورنج ماگرفتارشوین انشاءا...باتشکرازسایت وزین فاش نیوزکهدصدای مارابه گوش لااقل عده ای میرساندخداوندحفظتان کندانشاءا...
اینکه میگین۸۰درصد نمره قبولی گاهی رتبه تا۷۰هزارم میره کاش براساس رتبه کار میکردن نه تراز.به عنوان کسی که چندسال در زمینه کنکور کار کرده فرزندان ایثارگران با رتبه۷۰هزار هم پزشکی که با جون مردم رابطه مستقیم دارن قبول میشن.هم کارنامه هاش موجوده هم اسناد ومدارکش که قابل انکار نیس اینه ک یه نفر خودش جانباز وانقلابیه دلیل نمیشه ک بچه هاشم باشن به فرض ک باشنم مگه ملاک نباید علم و استعداد وذکاوت باشه مابچه های عادی هسیم که همیشه محکومیم یه جوری حرف میزنیدانگار ما کافرزاده ایم.یه کاری کردین که این تفاوت فاحش بین ما وشما مارا از انقلابمون زده کرده از کشور فراریمون داده اگه خلوص نیت دارید دبگه چرا دنبال سهمیه هستین واسه بچه هاتون.اجرتون با خدا کار بزرگی کردین ولی دلیل نمیشه یه نخبه کنار گزاشته شه که یکی دیگه خوشحال بشه این ک یه نفر زمان جنگ باباش بچه بوده دلیل ترسو نامیدن نمیشه.این حرف ما بچه های عادی ک ۸۰-۹۰درصد جمعیت کنکور رو تشکیل دادیم نه اقازاده ایم نه هیچ چیزه دیگه.اگه ۸۰درصد مردم کشور ناراضی باشن مطمعن باشین اون۲۰درصد نمیتونن کارخاصی کنن
اولا شما خودت رو جای کسی که توی زمینه کنکورفعالیت داشنه جانزن چون معلومه هیچ اطلاعاتی نداری. دوما اگه منظورت کارنامه های گزینه دوهست که همه تقریبامیدونن اون کارنامه ها درست نیستند.سوما شما ازکجا آمارداری که میگی ۸۰درصد ناراضی هستند؟باتوجه به نظرسنجی های سایت های پزشکی مطمئنن اون ۸۰درصد اگرسهمیه داشتند حتما استفاده می کردند الان چون سهمیه ندارند این حرف هارومیزنند .چهارم بحث سمیه ها امسال ۴بار با پیشنهادات رفت صحن علنی مجلس رای لازم روکسب نکردحالا بگو اون جماعت خیالی ۸۰درصدی شما چه جوری زورشون به ۲۰درصد نرسیدکه الان شما میگی اون ۸۰درصد ناراضی باشند اون ۲۰درصد کاری نمی تونند بکنند؟
اولا با این رتبه ای که شما فرمودی قبول نمیشن
دوما پایین بودن درصد دروسی مثل عربی دینی یا حتی فیزیک در کنکور در باسواد بودن یه پزشک چقدر تاثیر گذار است
کنکور فقط یک سد است که وضعیت را برای بچه ها سخت کرده
اگه یک جستو جویی کنید متوجه میشوید که فقط تعدادی از کشور ها هستند که پذیرش با کنکور دارند
پس در سایر کشور های که ورود به دانشگاه کار اسانیست چطور انقدر پیشرفته اند ؟؟؟
نگران جان خودتون نباشید
سلام فقط یک جمله حال که رضای خدا راپیش کشیده شماها نیزبرای رضای خدا کناربکشیدازطرفی فکرنکنیدتنهاشمانخبه این من خودم رو مثال میزنم فرزندانم دوره دبیرستان تیزهوشان رشته ریاضی فیزیک وبامعدل19دیپلم خودرااخذنموده ویکی بارتبه81ودیگری بارتبه140واردمعتبرترین دانشگاهها شده وفرزندسومم بارتبه 121وطرازعلمی بیش از8500ولی بازم پذیرفته نشدوالانم که فرزندانم که درسال91و94فارغ التحصیل شده اندبیکارندباتوجه به اینکه حقیردارای70%جانبازی یعنی نه دست نه پا نه کلیه ولی بااینهمه ازکسی طلبکارنیستیم وبایستی گفت که درعجبم جای طلبکاروبدهکارعوض شده ازطرفی لطفاً فردیاافرادی که بارتبه70000رشته پزشکی پذیرفته شده اندرو اسنادشودرسایت فاش نیوزبذارین وازطرفی اگه شماهانخبه بودین احتیاجی نبودگیربدین به سهمیه ایثارگران که قبلاً توضیحاتشو ارائه داده بنام ما وبکام به اصطلاح ازمابهترون ضمناً سهمیه های دیگرم مدنظرداشته باشین،سهمیه آموزش وپرورش،سهمیه فرزندان وزرا،سهمیه فرزندان نمایندگان،سهمیه فرزندان استانداران،سهمیه فرزندان فرمانداران بخشداران،سهمیه فرزندان مدیران کل و.....لطفاً در دیدگاهتان تجدیدنظرکنید
سلام مجدد،اینکه فرمودین پدرانمان زمان دفاع بچه بودندالان که ماشاءا ...بزرگ شده وپدرشده اندوالانم نیازبوجودشون درعراق وسوریه لازم وضروریه پس بهتره ازشون بخواین برن بجنگندالانم باب شهدشربت شهادت وجانبازی بازه تشریف ببرندوبعدشم شماها ازسهمیه ومزایا مدافعین مملکت در دوران دفاع مقدس بهره ببرین،بسم ا...
احسنت خوب گفتی
شما اگه میخاین حق و به حق دار برسانی باید این بدونی ایثارگر زیر25 درصد هم رفته جبهه جانبازم شده فشارای سختی متحمل شده بخاطره غیرتش رفته جنگیده من بیچاره چه میدونستم جانباریم زیر 25 درصد میشه .من فکمیکردم تو این کشور حق اایثارگران یکی هست .والاه من پسرم رتبه 4000هزار اورد نتونست با سهمیه5 درصدی پزشکی قبول شه ولی سهمیه25 درصدی ها70 هزارشون قبول شد..واقعا این عدالت نیس..همه جوونا دارن زحمت میکشن پزشکی قبول شن شبا نمیخابن اخر سر یه اقا با 70000 بیاد پزشکی ..بخدا این عدالت نیس..ایشالاه خدا جواب حق خورهارو اونیکی دنیا میده
جانبازای ۲۵درصد به بالامشکلاتشون مطمئنن خیلی بیشتراز جانبازای زیر۲۵درصد هست این مشکلات گریبان گیرخانواده هاشون هم شده کسی که جانباز۷۰درصدنیازبه مراقبت ویژه بیشتری داره وباید خانواده هاشون این مراقبت ها رو انجام بدن وبیشتر وقتشون صرف این کارمیشود. بعد شما چه طور انتظار داری که فرزندت بافرزند جانباز ۷۰درصد یکی بشه؟ آیابه نظرشمااین عدالت هست؟
اولا زیاد نمیخواد براساس عدالت بیای حرف بزنی ک هیچ کدوم از درصدهایی ک دادن براساس عدالت نبوده و نیس ..الان خیلی از بیمارهایه اعصاب و روان هستن ک درصدهای پایین گرفتن و هرسال هم حالشون بدتر شده ..همین الانش نمیتونن درست تشخیص بدن چه مشکلی داری چه برسه به حداقل ۲۵ سال قبل
اونایی هم ک میگن دره شهادت الان بازه تو سوریه لازم نکرده تعیین تکلیف کنن برایه دیگران شاید یکی واقعا توانایی حضور در جبهه نداشته باشه دیگ
من خودم فرزند جانبازم ..پدرمم پزشک ...درسته مشکلی ندارم ولی یه لقمه غذا با اعصاب اروم از گلویه ما پایین نرفته مگ فکر کردی مشکلات فقط نداری و بی سرپناهیه یه لحظه بیا با یه بیماره اعصاب و روان زندگی کن تا بفهمی مشکلات چیه
اولاشماایی که می گی هیچ کدوم ازدرصدهای داده نشده براساس عدالت نبوده ونیست مگرشماچه کاره هستید که نظر میدهید؟دوما کسی برای کسی دیگری تعیین و تکلیف نکرده است، یه سری افرادزیاده خواه هستن وازسرخودخواهی حرف هایی رو می زنند که درست نیست.سوماحرف های شما باهم تناقض داره ازیک جهت می گوید پدرتان پزشک وجانباز اعصاب وروان هم هست ومشکلی ندارید بعد ازیک طرف دیگه میگید به خاطرجانبازی پدرتان مشکلاتی هم دارید.کسی که مشکل اعصاب وروان دارد وبرای اطرافیانش مشکلاتی ایجاد کرده است می تواندبرود هفت سال پزشکی بخواند و پزشک شود؟ شما که جانبازان اعصاب وروان درصد پایین رو می گویید، پس خانواده های جانبازان اعصاب وروان درصد بالا که اکثر اوقات پدرانشون توآسایشگاه های جانبازان اعصاب وروان هستند چه بگویند.
خانم پگاه
به فرض حرف شما درست .این چه ربطی به ادغام سهمیه ها داره ؟؟؟؟
مشکل حل کردن کمیسیون پزشکی بنیاد هست .تا آگه به فردی حقش هست درصد بالا بگیره بهش بدن .
نه اینکه چون نمی تونین کمیسیون پزشکی رو اصلاح کننید بیان افراد ایثارگر رو باهم اذغام کنید .
برای من جالب هست چرا هیچ کدوم از افراد زیر 25 درصد طرحی و صحبتی نمی کنن برای دادن برنامه ای برای اصلاح کمیسیون پزشکی ولی از اون طرف مدعی ادغام سهمیه ها هستن .
این شک دار هست که شما ها مشکلی ندارید و دنبال زیاده خواهی هستید
شما ها باید علت رو بگیرید نه اینکه برید معلول رو اصلاح کنید .
درثانی بنده خودم فرزند جانباز 60 درصد هستم .آگه قرار باشه حرف شما رو اجرا کنن پدر من با مشکل اعصابی که داره الان شده بود 70 درصد و من می تونستم از مزایای خانواده شهدا استفاده کنم .ولی هیچ گاه دنبال این نبودم که به خاطر رسیدن به مزایایی بیشتر دروغ و ....رو به زبون ببارم .و ....
و بگم مثل شما چون نمی تونن به افراد اعصاب و روان درصد اضافه کنن پس بیاین قوانین رو اصلاح کنید تا من به سود و منفعتی برسم .
خواهشن شما ها مشکلات خودتون رو عرض نکنید که افرادی هستن که مشکلات به مراتب بیشتر از شما دارن
به کاربر سید امیر لطف کن اول متوجه بشو من تو نظرم چی گفتم بعد بیا تفسیرهاتو بگو ..بله پدره من جانباز اعصاب و روان و شیمیایی ...زمان معاینه پزشک بهش میگ درصد بالایی بهت تعلق می گیره ولی دراینده معلوم نیس چی بشه و همین جانبازی ..درصد از کارافتادگی میشه برات و استخدامت نمیکنن ..درصدشو ۲۰ درصد میزنه ..در ضمن پدره من خودش از سهمیه اش ک ایثارگر بوده سال ۶۷ استفاده کرده با ظرفیت پذیرش ۴۰ درصدی برایه ایثارگران ..مشکل امثال من و زن و بچه هایه دیگ جانبازهایه اعصاب و روان ک خودشون به جایگاه اجتماعی رسیدن پول و خونه و ماشین و گرونی و ...نیست ...داشتن اضطراب و افسردگی و موج انفجاری بودن پدره ....نداشتن یک لحظه ارامشه و گوشه گیریه پدره ..امثال دیگران یه لحظه کناره یه افسرده زندگی نمیکنن چه برسه یه عمر بخوان کنار بیان ...من خودم خیلیارو دیدم ک شرایط بهتری داشتن نسبت به پدرم ولی بالای ۳۰ درصد حتی بودن
خودمم تو مدرسه های شاهد درس خوندم
نظرشما رو متوجه شدم ومطابق آن نظرخود رادادم .کمیسیون پزشکی براساس مستندات نظرخود را اعلام می کند وهمچنین الان کسانی هستند باتوجه به مراتب بیشتر مشکلات ودرصدبالا در دستگاه های دولتی استخدام هستند وبازنشسته هم شدند.فقط خانواده های جانبازان اعصاب وروان این مشکلات رو ندارن ،خانواده های جانبازان شیمیایی درصد بالاکه اثرات ناشی از موادشیمیایی که به خودجانباز آسیب فراوانی وارد کرده است وهم چنین اثرات این موادشیمیایی موجب به انتقال به نسل بعداز خود جانباز نیزشده است.شما ازکجا می دانید که جانبازای درصد بالاشرایط بهتری نسبت به شما دارند مگرشما درزندگی آن هابودید که قضاوت می کنید؟اگر فکر می کنیددرصد پدرتان کم است پدرتان می توانددوباره به کمیسیون پزشکی مراجعه کنند.
داوطلبان ایثارگر 5 درصد قانون کلیات سهمیه ایثارگران که در آن سهمیه ایثارگران 5دربه 30درصد افزایش یافت در خردادماه 97تصویب شد اما هنوز خبری از اجرایی شدن این قانون در کنکور 98 به دست ما نرسیده خواهشا داوطلبان عزیز این موضوع را با خبرنگاران صداوسیما جمهوری اسلامی ایران با شماره پیامک های 10001915و1000600و1000601 در میان بگذارید تا هرچه سریعتر برسی کنند
تورو خدا جواب من بدید اخه گفته بودن سهمیه ایثارگران 30درصد میشه الان چرا سهمیه ها تغیر نکرده؟؟حد نصابم مثه سال هاب پیش هست با واسه پزشکی امسالم حد نصاب 85 درصده؟؟
خانم پگاه که میفرمایید درصدا با عدالت نبوده شما چقد در این زمینه اطلاعات داری؟؟؟

الان پدر بنده تیر به مغزش خورده و نزدیک یک سال تو کما بوده بدونه اینکه نامو نشونی ازش باشه
و سایر مجروحیت ها و مشکلات بعد این حادثه
اونوقت به ایشون 30 درصد جانبازی دادن
بعد شما میگی ناعادلانه بوده
الان این گرونی ها و بخور بخور ها ناعادلانه نیس بعد یه دونه اون 30 درصده نا عادلانه شده؟؟؟
خودت درس بخون قبول شو
سلام.پدرم جانباز 70درصد هست والبته جانباز اعصاب.کلامم خطاب به ادم هایی هست که تاحالا تجربه نداشتن ،من تنها دختر وفرزند خونه هستم چقدر تجربه داشتید پدرتون ساعت 2شب درو روی شما قفل کنه وتوی خیابون بمونید وترس تمام وجودتونو بگیره،گاهی وقتا بخاطر اینکه خدایی نکرده بلایی سر مادرم نیاد بیدار میمونم تا خودصبح.اینا تنها بخشی از سختی ها ورنج یه دختر 21ساله هست.من به قضاوت دیگران کاری ندارم اما میدونم بچه های شاگرد اول داریم تو تاپ ترین رشته ها که سهمیه ای بودن من هیچ اعتقادی ندارم که بچه های ایثارگر نمیتونن موفق باشن درزمینه رشته های تاپ.اصلا ربطی نداره که سهمیه ای باشه یا عادی چیزی که مهمه اینه که وقتی وازد دانشگاه شدی بتونی درس بخونی وخودتو بالا بکشی ما حتی بچه هایی داریم که با درصدهای بالا وارد رشته پزشکی میشن اما طرف ظرفیت این حجم از درسو نداره وحتی انصراف میده.من اعتقاد دارم ادم خنگ در دنیا وجود نداره اگر کسی واقعا از ته دلش رشته پزشکیو بخواد حالا چه سهمیه ای باشه چه عادی قطعا موفق خواهذ شد من با تمام سختی هایی که درزندگیم داشتم ودارم هرگز به این نرسیدم که من لایق این رشته ها نیستم چون نمیتونم با بچه های بهشتی رقابت کنم ودرس بخونم این حرفی کاملا پوچ ومحدود کننده است.مطمئن هستم همین ادمایی که میان دم از ناعدالتی میزنن اگر حتی بدون اینکه پدرشون اسیب دیده باشه بهشون سهمیه داده میشد استفاده میکردن. متاسفانه درمملکتی زندگی میکنیم که هیچ وقت مسئولینش باهامون صادق نبودن وگرنه ایثارگران تنها سهمیه ندارن.کسی که با استفاده از هیئت علمی سهمیه میپذیره و........
ایناهم سهمیه دارن چرا کسی راجب اینا صحبت نمیکنه؟!!!!!
چرا باحرف این که چون رشته پزشکی با جان مردم سروکار داره بچه های ایثارگر متهم به اینکه سواد کافی ندارن میکنید
برید تو دانشگاه شهید بهشتی ببینیذ چند بچه ایثارگر معدل بالا دارن چرا با این حرفای پوچ سواد علمیشون زیرسوال میبرید خواهشا تحقیق کنید ببینید چند بچه ایثارگر الان توی حرفه وشغل پزشکیش موفقه وهیچ مشکل سواد علمی نداره
اگر این استدلال باشه اون فرد عادی که سهمیه ندارد ودر دوران دبیرستان اصلا درس نمیخونده ومعدل 12داشته باید بگیم سواد کافی برای پزشک شدن رو نداره درصورتی که کنکور یا هرازمون دیگری هیچ ارتباطی با هوش نداره کافیه تمرین وتکرار وتکزار وتکرار صورت بگیره همون فرد عادی اگر بخواد وبا تمام جون ودل درس بخونه میتونه رتبه ای بیاره که هیچ ارتباطی با معدلش نداره پس فرزند ایثارگر هم اگر درس بخونه سختی بکشه به اون رتبه عالی میرسه
برادر عزیز جانباز ما مدیون شما هستیم و در مقابل ایثارتون برای این ملت زانو میزنیم شما رفتید که ما رحت بشیم ببخشید ما را که در مقابل شما عزیزان بی مهری میبیند واقعا خجالت بکشید که هر روز با یک مسله این عزیزان را می رنجانید متاسفم و خجالت زده ...... حلال کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi