شناسه خبر : 63273
یکشنبه 30 دي 1397 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر ۵ شهید دوران دفاع مقدس شناسایی شد

پیکرهای مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس که در عملیات‌های اخیر تفحص کشف شده بود، شناسایی شدند.

پیکر 5 شهید دوران دفاع مقدس شناسایی شد

اسامی این شهدای والامقام اعم از شهیدان حسین سهامی فرد از شیراز، شهید حمزه کرمی از کازرون، شهید جهانگیر امیری از شیراز، شهید هوشنگ مرتضوی از قائمشهر و شهید حسن عیسی زائی از سرخس است.

مشخصات این شهدای بزرگوار به شرح زیر است:

شهید «حمزه کرمی» فرزند خداخواست، متولد ۱۱ شهریور ۱۳۴۸، اعزامی از شیراز بود که از سال ۱۳۶۷ مفقودالاثر شد. پیکرش با تلاش گروه‌های تفحص شهدا پس از ۳۰ سال به کشور بازگشت. هویت پیکر شهید از طریق پلاک شناسایی شد.

شهید «هوشنگ مرتضوی» متولد ۲ مرداد ۱۳۴۶، فرزند سیروس بود که از قائمشهر به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۵ در شمار شهدای مفقودالاثر شد. پیکر وی پس از حدود ۳۲ سال کشف و از طریق کارت شناسایی شناسایی شد.

شهید «حسین سهامی فرد» متولد ۱ شهریور ۱۳۴۹، فرزند براتعلی بود که از شیراز عازم جبهه شد. پیکر وی پس از ۳۰ سال شناسایی و هویتش از طریق پلاک مشخص شد.

شهید «جهانگیر امیری» فرزند عوض، متولد ۱۳۴۴، اعزامی از شیراز بود که در سال ۶۷ مفقودالاثر شد و با تلاش گروه‌های تفحص شهدا پس از ۳۰ سال به کشور بازگشت و از طریق پلاک هویتش شناسایی شد.

شهید «حسن عیسی زائی» فرزند رستم، متولد ۲ اردیبهشت ۴۳ در شهر سرخس بود که سال ۶۵ در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت. پیکر وی پس از ۳۲ سال به میهن بازگشت و از طریق کارت شناسایی هویتش مشخص شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi