شناسه خبر : 63283
یکشنبه 30 دي 1397 , 09:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پویشی مردمی برای شهدای قنیطره

همزمان با چهارمین سالروز شهادت شهدای قنیطره, پویش در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است.

"مسیر ادامه دار"؛ پویشی مردمی برای شهدای قنیطره +تصاویر

28 دی ماه سال 93 بود که جهان اسلام با یک حمله موشکی در بُهت فرو رفت و خبر شهادت چند تن از اعضای حزب الله لبنان و یک فرمانده ایرانی رسانه‌ها را پر کرد.

فرمانده شهید محمد احمد عیسى ملقب به «ابو عیسى», شهید جهاد عماد مغنیة ملقب به «جواد», شهید عباس ابراهیم حجازی ملقب به «سید عباس», شهید مجاهد محمد علی حسن ابو الحسن ملقب به «کاظم», شهید غازی علی ضاوی ملقب به «دانیال», شهید علی حسن ابراهیم ملقب به «ایهاب» و سردار محمد الله دادی از رزمندگانی بودند که در این جنایت صهیونیست‌ها به فیض شهادت نائل شدند.

بعد از شهادت این شهدا و به خصوص شهید «جهاد مغنیه»,  عکس‌ها و حرکت‌های خودجوشی در راستای معرفی «شهید جوان حزب‌الله» در شبکه‌های اجتماعی ایران و لبنان پخش شد.همزمان با چهارمین سالروز شهادت این شهدا, جمعی از جوانان لبنانی با طراحی پوسترهایی از شهدای حزب الله و انتشار آن در فضای مجازی با شعار «المسیرة المستمرة» به معنای مسیر ادامه دار یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند. این پویش با استقبال مردم ایران هم روبرو شده و آنها پست هایی ها را با این هشتک در فضای مجازی منتشر کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi