شناسه خبر : 63290
یکشنبه 30 دي 1397 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجرم امنیتی در شورای شهر تهران چه می‌کند؟!

مجید توکلی که در فتنه ۸۸ حین فرار با لباس زنانه دستگیر شده و یکی از افرادی است که خواستار تحریم ملت ایران شده بود اخیرا به یکی از جلسات شورای شهر تهران درخصوص آلودگی هوا رفته و در این جلسه شرکت کرده است!

به گزارش فارس، مجید توکلی فردی است که در تاریخ ۱۶ آذر سال ۸۸ در جریان تجمع غیرقانونی جمعی از فتنه‌گران در دانشگاه امیرکبیر در حالی که از لباس زنانه برای فرار استفاده کرده بود دستگیر شد.
مجید توکلی در ۳۰ دی ۱۳۸۸ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به جرم اجتماع و تبانی علیه نظام و تبلیغ علیه نظام به هشت سال و شش ماه حبس تعزیری، ۵ سال محرومیت از فعالیت سیاسی و ۵ سال ممنوعیت از خروج از کشور محکوم شد.
براساس اطلاعات موجود این فرد در تاریخ  ۲۹ مهر ۱۳۹۲ با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.
به تازگی این فرد در یکی از جلسات برگزار شده در شورای شهر تهران و مرتبط با موضوع آلودگی هوا شرکت کرده است.
توکلی فردی است که مدت حبس خود را گذرانده است اما به هر تقدیر یک سابقه‌دار محسوب می‌شود و باید پرسید آیا در میان جوانان این مرز و بوم افرادی دارای تخصص مجید توکلی و فاقد سوءسابقه امنیتی برای حضور در جلسات تخصصی وجود ندارند.
گفتنی است مجید توکلی در صفحه شخصی خود در توئیتر از تحریم و فشار به مردم ایران استقبال می‌کند بعد شهرداری تهران از او دعوت می‌کند تا برای کاهش آلودگی هوا ایده بدهد!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi