شناسه خبر : 63304
دوشنبه 01 بهمن 1397 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت از طرح‌های پژوهشی با موضوع اسارت

فرزانه قلعه قوند مسوول پژوهشی موسسه فرهنگی پیام آزادگان در گفت‎و‎گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به تهیه بسته پژوهشی ویژه دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی اظهار داشت: این بسته قرار است در جهت حمایت از مقالات، پایان نامه ها و رساله های دکتری باشد.

وی افزود: این بسته به تصویب بخش پژوهشی موسسه به ریاست دکتر محمدرضا سنگری و اعضا شامل دکتر حشمتیان، دکتر بیژن کیانی، دکتر بهشتی پور، آقای نجار، دکتر عیسی مراد و بنده رسیده است.

قلعه قوند در خصوص محتویات این بسته گفت: مقوله های دسته بندی شده شامل ساحت های ادبی، فرهنگی، پزشکی، اقتصادی است که در اسارت اتفاق افتاده اند که به صورت یک کتاب در قطع پالتویی در اواخر بهمن و یا اوایل اسفند امسال رونمایی می شود و در اختیار مراکز پژوهشی و دانشکده ها قرار می گیرد.

قلعه قوند همچنین در پایان گفت: دانشجویان می توانند با استفاده از بسته پژوهشی موضوعات و سوالت پایان نامه های خود را انتخاب کنند. مقالاتو پایان نامه هایی با این موضوعات مورد حمایت و چاپ ما قرار خواهند گرفت.

برنامه های موسسه پیام آزادگان به مناسبت 40 سالگی انقلاب

وی به ویژه برنامه های موسسه پیام آزادگان به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: برای دومین سال متوالی موسسه قصد دارد تا در راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر و پربارتر حضور پیدا کند. درغرفه ای که روز 22 بهمن برپا می کنیم از جایگاه اسرا در دفاع از انقلاب اسلامی صحبت خواهد شد و فعالیت های اسرا در سالروز پیروزی انقلاب در اسارت معرفی می شود.

قلعه قوند تصریح کرد: همچنین شب خاطره این ماه حوزه هنری به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با مشارکت آزادگان و خاطره گویی آنان برگزار می شود.

یادآور می شود، موسسه فرهنگی پیام آزادگان با هدف تولید و حمایت از آثار مربوط به آزادگان سرافراز کشور بنا نهاده شده است. از این موسسه تاکنون آثار گوناگونی شامل کتاب های پژوهشی و تاریخ شفاهی مربوط به آزادگان منتشر شده. همچنین این موسسه هر ساله در اقدام به برگزاری ویژه برنامه هایی مربوط به آزادگان در سراسر کشور می کند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi