شناسه خبر : 63326
سه شنبه 02 بهمن 1397 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«خط ایثار» رونمایی شد

نسخه دیجیتال کتاب «خط ایثار»، حاوی بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در دومین نشست شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت رونمایی شد.

«خط ایثار» رونمایی شد

حاوی بیانات چهار دهه اخیر رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مقدمه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت توسط دبیرخانه این شورا در 2100 صفحه و شش جلد تدوین و آماده چاپ‌ شده است.

جلد اول تا سوم این کتاب شامل بیانات کامل حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در جمع ایثارگران با محوریت ایثار و شهادت از سال 1357 تاکنون است، جلد چهارم کتاب هم شامل خاطرات ایشان از موضوع ایثار و شهادت و دفاع مقدس و جلد پنجم نیز حاوی نامه‌ها و پیام‌هایی در این خصوص است، جلد آخر این کتاب نیز شامل عکس نوشته‌های طراحی‌شده با موضوع سخنان رهبر معظم انقلاب درزمینهٔ ایثار و شهادت است.

این کتاب علاوه بر جامعیت 40 ساله سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، هوشمند بوده و مخاطب با اسکن کردن «نمایه» تعبیه‌شده روی هر مطلب، به منبع اصلی مطالب متصل شده و علاوه بر اطمینان از صحت مطالب، می‌تواند به فیلم، صوت، تصاویر و متن مطلب موردنظر دسترسی داشته باشد. همچنین به همراه این کتاب، یک لوح فشرده حاوی محتوای کتاب به‌صورت PDF و جلد ششم به‌صورت تصاویر باکیفیت چاپ و در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد تا بدون هزینه، دسترسی به مطالب ارزشمند کتاب میسر شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi