شناسه خبر : 63373
چهارشنبه 03 بهمن 1397 , 18:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای نمایشواره «کوچه‌های بنی‌هاشم» ویژه ایام فاطمیه

گروه هنر ــ اجرای نمایشواره «کوچه‌های بنی‌هاشم» به کارگردانی علی نکته‌سنج، از امروز چهارشنبه ۳ بهمن آغاز و تا ۲۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشواره فرهنگی مذهبی «کوچه‌های بنی‌هاشم» تلفیقی از نمایش زنده، نمایش رادیویی و نمایشگاه است که در ۹ لوکیشن و در محدوده‌ای به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع با بیش از ۵۰ بازیگر اجرا می‌شود و بزرگترین نمایش محیطی کشور است. 

داستان این نمایش از روزگار امروز آغاز می‌شود و در سفری تاریخی مخاطب را به ۱۴۰۰ سال پیش می‌برد. محوریت داستان نمایش، شهادت حضرت زهرا(س) است اما از وفات پیامبر(ص) تا امروز و جان‌فشانی شهدای مدافع حرم و ظهور حضرت حجت ادامه پیدا می‌کند. 

نمایش‌نامه این اثر به سرپرستی مرتضی سراهی به نگارش درآمده و کارگردانی آن به عهده علی نکته‌سنج است. 

نمایشواره فرهنگی مذهبی «کوچه‌های بنی‌هاشم» محصولی از مؤسسه ریحانه‌النبی(س) و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و از سوم تا بیستم بهمن ساعت ۱۷ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشواره می‌توانند به میدان ولی‌عصر(عج)، ابتدای بلوار کشاورز، کوچه برادران معظم مراجعه کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi