شناسه خبر : 63405
شنبه 06 بهمن 1397 , 11:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما را ز سر بریده می ترسانید؟!

تا جان داریم، با اشرافیگری، تجمل گرایی و دشمنان داخلی و خارجی نظام مبارزه خواهیم کرد؛ اگر چه چشمی در سر نداشته باشیم، نفس هایمان زخمی باشد، پاهایمان پروتز و جسممان بر روی ویلچر باشد!

جانباز نخاعی، علیرضا ضابطی - یک معادله ی تکرار شده و آزمون پس داده، آن هم غرب گرایی، مساوی با حقارت و برابر با عقب گرد؛ اما چقدر می توان شاگرد تنبل مدرسه انقلاب بود و رفوزه شد و باز دور تسلسل و باطل غرب گرایی و ....
اینها همه آبشخور فرهنگیست که خود را محتاج بیگانه می دانند و با خودی ها حس غربت دارند. تجمل گرایی که مولود اقتصاد بازارهای باز لیبرالیستی است آفت این روزهای انقلاب ماست؛ لکه ی ننگ آقازادگی بر دامن انقلاب خودنمایی می کند که جز دست با کفایت نیروهای مخلص، کسی توان از زدودن آن را ندارد و انتظار می رود قوه ی قضائیه با منشی علوی، با فساد برخورد کند که تا کنون با وجود زحمت های فراوان و کارشکنی غوغا سالاران، مورد قبول نبود است.
رویش های انقلاب نسل اولی ها، همان انقلابیون واقعی، نه آن ریزش ها که به طمع زر و زور وارد و به انقلاب چشم  دوختند و برخی به آن رسیدند و بعدها چهره شان نمایان شد و برخی هم فرار را بر قرار ترجیح دادند و تبدیل به اپوزوسیون شدند.
و اما رویش های دفاع مقدس ما، امثال شهدای هسته ای، مدافعان حرم و وطن و ...
و ریزش ها هم همانهایی که پشیمان شدند و  حضورشان در دفاع مقدس را پتکی کردند بر سر نظام که برایشان، نام و نان و بام به همراه داشت و البته چهره در پنهان مانده خود را نیز نشان دادند و البته هنوز هم در جامعه شاهد اینگونه افراد هستیم.
مظلومان با غیرت و با قدرت دفاع مقدس هم بودند که با واژه «شهدا شرمنده ایم»، به دیار حق شتافتند و یا در میان ما هستند و بی مهری و بی عدالتی را می بینند و البته آنچه به جایی نمی رسد، فریاد رسای مظلومیتشان است.
آری! ما مظلومیم، اما مقتدر و مستحکم؛ تا زنده هستیم، این بی عدالتی را، این نافرمانی از رهبری را بر نمی تابیم و اگر فریاد بر زیر آب است، آن را آنقدر ادامه می دهیم تا سکوت روی آب شکسته شود و دلسوزان واقعی بدانند که فتنه امروز، فتنه 78 و 88 نیست، فتنه امروز،کار کردن بر روی انقلابیون واقعی است، آنهم بنام عدم توجه، بی مهری و ... و هدف پیکان این فتنه هم ایثارگران و روحانیون هستند که باید بیش از پیش روشنگری نمائیم.
حضرت آقا در سخنانی فرمودند:
تز انقلاب ما از حوزه در آمد و دشمن دارد کار می کند که آنتی تز انقلاب هم از حوزه در بیاید.
و البته دشمن هنوز مردان مرد دفاع مقدس را نشناخته است؛ آنان روزی برای شهادت جنگیدند؛ پس به دریارفته را غم طوفان نیست.
تا جان داریم، با اشرافیگری، تجمل گرایی و دشمنان داخلی و خارجی نظام مبارزه خواهیم کرد؛ اگر چه چشمی در سر نداشته باشیم، نفس هایمان زخمی باشد، پاهایمان پروتز و جسممان بر روی ویلچر باشد!
این پاتک بر و بچه های جبهه ها خواهد بود و اما تک بچه هایمان، نسل نواندیش و دوستدار فرهنگ ایثار و شهادت نیز، همراهمان خواهند بود؛ چرا که ما در واقع سنگر آنان خواهیم بود!
پس ای دشمنان احمق ما! ما را از چه می ترسانید؟  از سر بریده؟
آه که چقدر دلم هوای سر به نیزه شدن دارد؛ اما چه حیف! چرا که فرصت پیدا نمی کنید، و گرنه ما عاشق شهادتیم.
و اما سخن آخر؛
 بصیرت عمار و اقتدار مالک اشتر ره آورد همه دلسوزان نظام اسلامی است؛ پس ما را با این واژه ها بشناسید.
درود و بدرود

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام انشاالله اهداف شهدا به ثمر برسد حکومت عدل آقا امام زمان تحقق یابد
ولی آیا درست است ویلچرنشین با بودن بسیجی های مقتدر از ویلچر پرت شود از توانبخشی محروم و برایش خط ونشان بکشند ضامن بیاور تعهد بده وبنیاد نظاره گر باشد جوانی دادیم ولی اینها رادر دوران نقاهت و انزوا ودرد انتظار نداشتیم شکر که خدایی ناظر ست ان ربک لبالمرصاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi