شناسه خبر : 63408
شنبه 06 بهمن 1397 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانواده جانبازان در عذابند!

تینا حامدی - من فرزند جانباز 25 درصد هستم. سه تا دختر هستیم با یک برادر. دو خواهر ازدواج کردیم، البته بدون جهیزیه. چون پدرم توان خریدشو نداشت. از طرف بنیاد شهید هم 2میلیون کمک کرد.

پدر من از سال92 مریض شد، از اون موقع دیگه پدرم شکسته شد و همش تو بیمارستان ها بستری بود و مدام می رفت و میومد. یکی از پاش قطع شد. با وامی که برداشت گفت میتونم مغازه م رو که سوپر مارکت هست، مجدد راه بندازم! بعداز چند مدت اون یکی پاش هم زخم شد، چون تو مغازه اونقدر سر پا موند و اینقدر رفت اینور و اونور که بازم مریض شد. میدونید چرا؟ میرفت چون نمی خواست این دخترش رو هم شو بدون جهیزیه بفرسته خونه بخت.

ولی بازم نتونست وامی که برداشته بود برگردونه. همش خرج شد برای بیماری خودش و نتونست قسط وام رو بده. بالاخره پدر من 6 سال پیش یعنی سال97 فوت شد و الان برادر من که 15 سالشه مونده با کلی بدهی و قرض بابام.

مادرم هم 47 سالشه و بیسواده. هیچ کاری هم نمیتونه بکنه و هیچ کاری هم از دستش بر نمیاد! پدر من35 میلیون به بانک بدهی داره و از طرف بنیاد شهید کاری نمی کنه. کمکی نمی کنن به خانوادش!

چرا بنیاد بین جانبازا فرق میزاره؟ جانباز،جانبازه. اگه درصدش کم هم باشه مهم اینه که رفته جنگ و تیرو ترکش خورده و جلوی چشماش دوستان و همسنگراش تیکه پاره شدن! خانواده جانباز در عذاب زندگی میکنن و شما باید به فکر اونا باشین نه درصدش!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام به خواهر عزیزم که فرزند جانباز هستن ببینید خواهر من این بنیاد کارش تمام شده بلکه ان شاالا در آینده یک مسوولی بیاد بفکر هم جانبازان و هم به خانوادها کمک کنند خواهرم این بنیاد ریشه خود را خوش کرده یه چند وقت دیگر اون برگها هم خوش خواهد شد بلکه از نو یک نهل خوب با باغبانی خوب دورس بشه که همه ما دلمان خون است ولی چکار کنیم آقایان دولتیان کارشان همینه تمام ملت را زجر دادن نه شما را اونکه دشمن اسلام است باید از اون یاد بگیرند به سربازان چه کمک که نکردن بداز 70 سال به نوه های سربازان جنگ ویتنام حقوق میدهند ولی ریس بنیاد ما جانباز را ضد انقلاب میکنه باید این دولتیان افتخار کنند که همچه ریس دارند که دله همه جانبازان را خون کرده هروز مینویسند فلان کار را کردیم ما گفتیم نه شما اگر راست میگوید یک نظرسنجی ببین چند درصد قبولت دارند تازه میفهمی که ایثارگران قبولت ندارند فلان با زور میری جلو در حالکه هیچکس قبولت نداره من خواهش میکنم از فاش نیوز عزیز که همه زحمت ایثارگران به گردن این نشریه است لطفا یک نظر سنجی برای ریاست بنیاد بگذارند ببینیم آیا ایثارگران از بنیاد راضی هستن خودشان از خودشان بله یا از حقوقهای خودشان بله جناب ساقی عزیز لطفا این کار را انجام دهید واسلام
جانباز 25% هستم که آزادی خرمشهر و ولفجر1 وخیبر به درجه جانبازیها در آمدم .بنیاد نه هدیه ازدواج داده ونه هدیه فارغ تحصیلی کارشناسی وکارشناسی ارشد ذاده نه چیزهای دیگر که هیوقت نگفته ان ونمی گویند برای ما جانبازان الهی که صاحبمان را خدا زودتر بفرستد.
سلام ، مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبارزه با استکبار غرب از انقلاب اسلامی شروع شده و با جنگ اقتصادی و تحریم ادامه دارد و اطمینان داریم تا نابودی و محو کامل امپریالسم پایان نخواهد پذیرفت.
همانگونه که مجاهدان فی سبیل الله با جان و مال مانع از پیشروی دشمن شده و تمام خاک اشغال شده میهن را آزاد کردیم. در جنگ رسانه ها با سلاح فرهنگ اصیل اسلامی - ایرانی موفق شدیم دشمن را شکست بدهیم و امروز در جنگ اقتصادی با عرض تاسف سنگرها در اشغال غربگرایان و گرین کارتیها قرار دارد و بدیهی است انگیزه جنگیدن ندارند بنابراین تصویب برجام و سایر کنوانسیونهای استعماری که به ملت ایران تحمیل شده به معنی تصرف شهرهای ایران توسط دشمن است بنابراین هرچه کنوانسیونهای استعماری بیشتر شوند قدرت استقلال و مقاومت کاهش خواهد یافت.
همانگونه که رهبر معظم انقلاب در ارزیابیهای گذشته ، حال و آینده اعلام کرده است هر موقع با سلاح انقلابی گری به جنگ دشمنان و مشکلات رفتیم پیروزی قطعی بدست آمده اما امروز با کمال تاسف باید بگوییم سنگرهای نظام اسلامی بدست عده ای افتاده که از قبل تسلیم محض دشمن بودند.
حقایق تلخ یکی پس از دیگری آشکار میشوند که در اثر تحلیل و بررسی دقیق مواضع دشمنان بدست آمده است لذا پیوستن به کنوانسیونهای استعماری که تا خلع سلاح کامل نظام اسلامی پیش خواهد رفت با حربه و ترفند گروگانگیری معیشت مردم و فشارهای اقتصادی به ریر ساختها بوده که در این شرایط تحمل سختی توسط مردم و پیوستن به کنواسییونها به منزله شکست اراده و مقاومت مردم و تسلیم نظام اسلامی در جنگ اقتصادی خواهد بود.
خلاصه میگوییم چرا هنگامی که مردم شش سال انواع سختی و مشقت معیشتی را تحمل کردند و در برابر تحریمها ایستادگی کردند چرا در حال مقاومت جانانه مردمی همزمان برجام و کنوانسیونها امضا میشوند؟؟؟؟
سلام بردخترگلم .خداپدرت را بیامرزد .بخدا وقتش شده که بنیاد تبعیض ودرصدرادربین ایثارگران بردارد.هرخانواده ای خرج دارد درصدنمی پرسد اما ایثارگران انقلاب دلسوزندارند.ای کاش ماده ۳۸و۳۹را اجراکنندتاشایدکمی ازفقرایثارگران بکاهد.ودر کل تمام جانبازان حقوق کم می گیرند بخصوص جانبازان زیر۵۰درصد بیشتر الان کمترین حقوق کشورمربوط به جانبازان است وهمه در فقر کامل زندگی می کنندخدا مسئولین را نیامرزد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi