شناسه خبر : 63409
شنبه 06 بهمن 1397 , 14:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ویژه برنامه های دهه فجر انجمن جانبازان نخاعی اعلام شد

ویژه برنامه های انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اعلام شده است.

فاش نیوز - ویژه برنامه های «ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» در انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، براساس مصوبه هیئت مدیره انجمن، تشکیل "ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران" در دستور کار قرار گرفت و با حضور تعدادی از جانبازان نخاعی و تشکیل چندین جلسه، برنامه های ویژه ای برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن جشن های ایام الله دهه فجر، تدوین و اعلام شد.

بنا براین گزارش، برنامه هایی که در آستانه دهه مبارک فجر در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب انجمن جانبازان مطرح شد و مورد بررسی و تصویب قرار گرفت به شرح ذیل اعلام شده است:


١- روز پنج شنبه ۱۱ بهمن: تجدید پیمان و میثاق جانبازان با آرمان های انقلاب و امام راحل.
طبق هماهنگی بعمل آمده با مسئولین حرم مطهر امام خمینی(ره) و همین طور سازمان بهشت زهرا(س) مراسم تجدید میثاق با آرمان های بنیادنگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی راس ساعت 
۱۱ صبح با حضور بیش از ۱۰۰ جانباز قطع نخاع و ویلچری، مانند سنوات گذشته در حرم مطهر امام برگزار خواهد شد که ضمن قرائت فاتحه، اهدای تاج گل و ادای احترام جانبازان به مقام امام خمینی، بیانیه ای توسط انجمن قرائت خواهد شد.


۲- روز پنجشنبه ۱۱ بهمن: غبارروبی مزار شهدا و اهدا شاخه گل
در روز ۱۱بهمن پس از مراسم تجدید پیمان در حرم امام راحل(ره)، جانبازان بر سر مزار جانبازان نخاعی شهید و دیگر شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم در بهشت زهرا حضور خواهند یافت و بانثار گل، مزار این عزیزان غبارروبی و عطر افشانی خواهد شد.


٣- دیدار با جانبازان نخاعی دوران انقلاب (ایام دهه فجر)
طبق هماهنگی بعمل آمده با دبیران گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی استان ها و آمارجانبازان نخاعی که در دوران انقلاب به مقام جانبازی نائل شده اند، آیین تجلیل و تقدیر از ۱۷ نفر از این عزیزان در استان ها سراسر کشور با حضور مقامات و مسئولین انجام خواهد شد.


۴- روز جمعه 19 بهمن ماه همایش پیاده روی خانوادگی جانبازان
طبق هماهنگی بعمل آمده با دانشگاه اسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) همایش پیاده روی خانوادگی همراه با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی با حضور بیش از یکصد نفر از جانبازان نخاعی در سالن ورزشی دانشگاه امام حسین برگزار خواهد شد و همسران جانبازان نخاعی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.


۵- جشنواره مسابقه ورزشی کشوری (۱۳ لغایت ۱۷ بهمن)
مقرر شده است با حمایت و برنامه ریزی اداره کل تربیت بدنی و امور اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، جشنواره ورزشی فرهنگی از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۷ بهمن ماه بصورت مسابقات کشوری و در قالب 4 رشته انفرادی ( دارت، شطرنج، فوتبال دستی و تنیس روی میز ) در رامسر برگزار گردد که  پیش بینی میشود این جشنواره با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار جانباز نخاعی از سراسر کشور برگزار گردد.


۶- جشنواره مسابقه ورزشی استان تهران ( ۴ بهمن)
طبق هماهنگی بعمل آمده جهت حضور جانبازان در مسابقه کشوری رامسر، ویژه جانبازان نخاعی، مسابقه انتخابی در استان ها برگزار شود و منتخبین به جشنواره رامسر راه یابند. در تهران نیز مقرر شده است روز پنج شنبه چهارم بهمن ماه مسابقه انتخابی در باشگاه شهید یگانه مخابرات (خ ستارخان) برگزار شود و ضمن ایجاد شور و شعف در بین جانبازان ، نمایندگان تهران در هررشته ورزشی به رامسر اعزام شوند.


۷- مسابقه کتابخوانی ویژه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهنمد اسلامی بین جانبازاننخاعی و خانواده ایشان:

به جهت هر چه باشگوهتر برگزار شده برنامه های دهه فجر، و به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، مسابقه بزرگ کتاب خوانی تحت عنوان ( انقلاب پایدار ) از جلد دوم کتاب "انتخاب صالحان" بین جانبازان قطع نخاع و خانواده آنها بصورت پیامکی برگزار خواهد شد که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب، به چهل نفز از برندگان و  شرکت کنندگان به قید قرعه، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد

۸- مسابقه خاطره گویی (ویژه دهه فجر)
این مسابقه که برای نخستین بار قرار است که برگزار شود، بصورت کشوری برای جانبازان و همسران آنان صورت خواهد گرفت. بر این اساس برنامه ریزی گردیده شرکت کنندگان در این مسابقه خاطرات خود را در مورد دوران پرشکوه انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن در غالب (ویس) ضبط صدا در 3 دقیقه بیان کنند و آن را به انجمن ارسال نمایند تا پس از جمع بندی و داوری، به قید قرعه به تعداد
۱۲ نفر از شرکت کنندگان در این خاطره گویی، جوایزی اهدا شود.


9- مسابقه عکاسی ( ۲۲ بهمن لغایت پایان بهمن)
برای اولین بار مسابقه عکاسی با موضوع انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن بین جانبازان نخاعی و خانواده ایشان برگزار خواهدشد. بر این اساس هر شرکت کننده می تواند سه قطعه عکس که از طریق دوربین های حرفه ای یا تلفن همراه ثبت کرده باشد به آدرس انجمن ارسال نماید تا پس از بررسی داوران، به 12 عکس برتر از 12 عکاس، جوایزی اهدا شود.


۱۰- جایگاه ویژه جانبازان و خانواده شهدا در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن
در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر ساله محل تجمع جانبازان نخاعی و ویلچری (خیابان آزادی، نبش خیابان قانعی) می باشد و انجمن جانبازان نخاعی جایگاهی را از طریق سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری مشخص و جانبازان نخاعی و دو پا قطع و جانبازان بصیر و خانواده معظم شهدا در آن جایگاه حضور می یابند.

امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بیانات مهم رهبر معظم انقلاب برای هرچه باشکوتر برگزار شدن این رویداد ملی و مذهبی، انجمن جانبازان نخاعی برنامه های متنوعی را برای حضور جانبازان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تدارک دیده است که اهدای کتاب، بادکنک و ... به کودکان شرکت کننده در راهپیمایی، پذیرایی از جانبازان و خانواده آنها، اجرای مارش نظامی، خاطره گویی و برنامه های دیگر ار جمله آنهاست.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان با تبریک فرارسیدن ایام خجسته دهه فجر، از عموم ملت شریف و قدرشناس، قاطبه ایثارگران و خانواده معظم شهدا، به ویژه جانبازان قطع نخاع و ویلچری دعوت کرده است به منظور حفظ اتحاد و انسجام ایرانی - اسلامی و یاس و ناامید کردن تمایلات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در به بن بست رساندن انقلاب و کشور و همیچنین با توجه به بیانات روشنگرانه و انقلابی بزرگ جانباز انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای عزیز در پاسداری از ارزش ها، انقلاب و دست آوردهای آن، باحضور باشکوه در برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، وظایف جهادی و انقلابی خود را به منصه ظهور برسانند و با آرمان های انقلاب، امام راحل، شهیدان گرانمایه و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان نمایند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
دیروز یکی از دوستان که برنج فروشی داره با گریه میگفت ...
آخر چراغی پاشودم جمع و جور کنم و کرکره و بدم پایین و برم که یه نفر با یه مقداری لوله مسی وارد مغازه شد گفت آقا ببخشید دستم خیلی خالیه پول ندارم یک کلیو مس آوردم بجاش بهم هرچقدر میشه برنج بده ..... رفیقم گفت این حرفا چیه داداشم قابلتو نداره شما ببر مهمون من باش ... طرف زد زیر گریه گفت بخدا بیشتر از یه ماهه بچه هام برنج نخوردن ...
الانه باید از کلیدی که قرار بود عزت ایرانی رو بهشون برگردونه که نیازی به یارانه نداشته باشند سراغی گرفت که آهای کلید سخنگو دیشب کجا بودی سر شگستگی یه مرد رو ببینی ؟

ز غارت گری ها گرش مانده باقی /// ز اسباب حجره درش مانده باقی ...
میتونی سانسورش کنی دادا ... راحت باش ... مآم تربچه !!!
پس چرا اون انجمن های نمایشی دیگه مثل راست قامت و بصیر هیچ برنامه ای هیچوقت ندارند؟
اصلا فعالیتی ندارن. هرچی هست و هر خبری و برنامه ای همش وال انجمن نخاعی هاست.
وزیر کشاورزی در جواب سوال مجری !!! چرا قیمت مرغ انقدر گران است ؟؟؟

وزیر کشاورزی . .. ببینید اول باید بگم بروید خدا رو شکر کنید که با این قیمت مرغ هم است !!!
سلام به شما عزیزان خبرگزاری فاش نیوز.
بنظر من انجمن ما جانبازان نخاعی خیلی خوب دارد عمل می کند. البته عیب و ایراد هم دارند ولی در مجموع نمی شود با دست خالی برای بچه ها کاری کرد.
بنا براین همین مقدار که کاری را که وظیفه بنیادی هاست راانجمن انجام میدهند خوب است.
البته من چون یکی از دستان صمیمی ام از جانبازان قطع دو پا هست و خودشان انجمن و دفتر دستک دارند ولی مدام میگوید که کاری برایشان انجام نمی دهند حتی دریغ از یک اردوی ورزشی یا مسابقه و تجمع.
امیدوارم دیگر جانبازان نخاعی که منتقد انجمن هستن هم بیایند و کمک کنند و مشکلات را بردارند.
هر چی اتحاد و هم دلی بین ما بیشتر باشد موفقتر هستیم.
درود بر انجمن نخاعی ایران
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi