شناسه خبر : 63425
یکشنبه 07 بهمن 1397 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن عروسی فرزندان شهدای یمن

برای نخستین بار مراسم ازدواج دسته جمعی بیش از 210 فرزند شهید یمنی در صنعا برگزار شد تا اعلام شود، انقلابیون یمنی به رغم همه جنایت‌ها و ناجوانمردی‌هایی که در حقشان می‌رود، هنوز امیدوارند.

تجاوز واقعا وحشیانه و چهار ساله ائتلاف سعودی به یمن هرچند باعث ویرانی خانه‌ها و به شهادت رساندن مردمان زیادی در این کشور شده اما، ارده و امید مردم این کشور همچنان زنده است و جوانه‌های امید از زیر خروارها آوار ناشی از بمباران عربستان در حال جوانه زدن است.

در اوج محاصره، قحطی، بیماری و تجاوز وحشیانه ائتلاف سعودی، مراسم ازدواج دسته جمعی 210 نفر از فرزندان شهدای یمن در صنعا پایتخت این کشور برگزار شد.

اداره کل زکات با همکاری موسسه شهدای یمن برای نخستین بار این جشن ازدواج را برگزار کرده‌اند. در این مراسم «حسین عبدالله علی مقبولی» به عنوان وزیر دارایی، «احمد عقبات»، وزیر دادگستری، «خالد المدانی»، عضو کمیته عالی انقلاب، «حمود عباد»، فرماندار صنعا و صدها نفر از اقشار مختلف یمن حضور داشتند.

در این مراسم دامادها با لباس سنتی یمنی و جنبیه که خنجر مخصوص مردم این کشور است حضور داشتند. هر یک از دامادها نیز اسلحه و برخی نیز شمشیر در دست داشتند.

منبع: کیهان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi