شناسه خبر : 63505
چهارشنبه 10 بهمن 1397 , 11:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره استخدام فرزندان ایثارگر، مطالبات و درصد موقت

س - پدر یکی از دوستام سال 64سرباز وظیفه سپاه بوده. 28 ماه خدمت داشته. حالا برای دریافت مطالبات که در قانون ششم وجود داره، باید از چه ارگانی پیگیر باشه؟ همچنین در دوران خدمتشون هم بیماری گرفتن هم یک کم شیمیایی شدن اما مدارک زیادی در دست نداره. آیا میتونن دنبال کارشونو بگیرن?

ج- متولی امور رزمندگان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح زیر نظر وزارت دفاع است که اخیرا" در حال انجام اقداماتی برای این موضوع هستند. رزمندگان باید پیگیر باشند.
پیگیری جانبازی باید از طریق نهاد اعزام کننده انجام گیرد که پس از طی مراحل داخلی به بنیاد شهید جهت ادامه کار معرفی می شوند.

 

س - از استخدام فرزندان 70% و فرزندان شهید تا پایان برنامه ششم توسعه بحثی نشده است?

ج- خیر گویا از نظر آقایان اصلا"‌چنین قانونی تصویب نشده است و همه خود را به آن راه می زنند.

 

س - پدر بنده سال ۶۴ جانباز شیمیایی ۲۵ درصد از ناحیه ریه و اعصاب شد و در سال ۸۰ به دلیل کمیسیون نرفتن به ۵ درصد تقلیل داده شد و الان با پیگیری به ۲۰ درصد افزایش دادن و گفتن ۲۵ نمیدیم چون جانبازی موقت!!!! دادن اون سال! الان می خواستم ببینم ما چه کار میتونیم بکنیم؟؟

ج- اگر درصد قبلی شما موقت بوده است از لحاظ شکلی کار کمیسیون پزشکی قابل ایراد نیست. لکن این را بدانید که تعیین درصدها به ویژه برای عوارضی که اندازه گیری آنها ملموس نیست، طبق روال قبل نیست و با حساسیت های بیشتر انجام می گیرد. فقط می توانید با تشدید ضایعه و نظر پزشکان متخصص تقاضای تجدید نظر کنید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
MOBIN Alizadeh: با سلام اسامی قبول شدگان سهمیه ایثارگران پس از ۱ماه از اعلام نتایج اولیه در آزمون وکالت در سایر استان ها به جز تهران اعلام نمیشود و هیچگونه پاسخگویی هم در مورد علت و چرایی آن داده نمیشود و بنابر اعلام یکی از کارکنان کانون وکلا مرکز برخی از افراد هیت مدیره درحال رایزنی برای کم کردن از سهمیه ایثارگران و اضافه کردن به سهمیه آزاد هستند لطفا پیگیری نمایید با تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi