شناسه خبر : 63508
چهارشنبه 10 بهمن 1397 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکلات ایثارگران پتروشیمی بندر امام!

علی مرادی- متاسفانه در پتروشیمی بندرامام که زیر مجموعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است. هیچگونه اهمیت و ارزشی برای ایثارگران به خصوص رزمندگان قائل نیستند. درصورتی که همه مدیون شهدا. جانبازان. رزمندگان و آزادگان هستند. در پتروشیمی بندر امام ایثارگرانی وجود دارند که با حضور داوطلبانه بیش از یک سال در جبهه ها و دارای سوابق کاری ارزشمند بیش از 25سال وگذراندن دوره های آموزشی مرتبط شغلی بیش از 15 سال است که فروزن هستند و هیچگونه ارتقاء شغلی ندارند و بعد از گذشت 15سال هیچ دلیل و منطقی غیر از بی احترامی و بی حرمتی و بی ارزشی به ایثارگران وجود ندارد. اگر غیر ازاین بود به راحتی میشد مشکل ارتقاء شغلی این عزیزان را حل کرد.

 مشکل دیگر ایثارگران پتروشیمی بندرامام مشکل تعدیل مدرک تحصیلی میباشد. با توجه به اینکه طبق قانون جدید هیچ محدودیت تحصیلی برای ایثارگران (جانبازان. رزمندگان. فرزندان شهداء و آزادگان) وجود ندارد و فورا" باید تعدیل مدرک شوند ولی متاسفانه در پتروشیمی بندر امام ایثارگرانی هستند که سال هاست مدرک گرفتند ولی هنوز تعدیل نشده اند.

 مشکل دیگر کارمندان ایثارگر پتروشیمی بندرامام مشکل عدم اجرایی قوانین و مقررات به خصوص در مورد رزمندگان میباشد و عدم اجرای سند راهبردی رزمندگان است. متاسفانه در بعضی از موارد به عزیزان ایثارگر توهین و هتاکی شده است که دل هر انسان مومنی را به درد می آورد!

 آیا این است معنی ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و آیا این است معنی ارزش گذاری و تکریم ایثارگران که نه ارتقاء شغلی ونه تعدیل مدرک داشته باشند و نه قوانین و مقررات اجراء شوند و تازه مورد ضرب و شتم واقع شوند.

 در این ارتباط نامه های مختلفی به رئیس محترم جمهور. وزیر نفت. معاون وزیر نفت و آقایان جعفر ربیعی. ابوالفضل عزیزی. حمیدرضا رستمی. محمدحسین پهلوان نوشته شده است که متاسفانه به دلیل اینکه ایثارگران در عمل هیچ ارزشی برایشان نداشت رسیدگی نکردند.
هل من ناصرا ینصرنی؟ آیا کسی هست که صدای مظلومیت مارا بشنود و ما را یاری کند.

با تشکر فراوان.اجرکم عندالله.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام و احترام
دوست من (جناب آقای علی مرادی)، این موضوع در این برهه از زمان، فراگیر است و تمام سازمان‌ها رفتار بهتری (بی احترامی و بی حرمتی و بی ارزشی به ایثارگران) با ایثارگران ندارند، خدا را شکر کن هنوز بیکارت نکردند و خسارات جنگ را طلب نکردند، البته به آنجا هم خواهیم رسید.
با سلام دوست گرامي جناب همقطار اولا علت اين بي حرمتي ها وجود مسئولين نالايق در مسند قدرت مي باشد متاسفانه آنهائي كه در زمان جنگ مشتي افراد ترسو بودند وشهامت حضور در جبهه نداشتند ويا براي خود شيريني تا پشت جبهه آمدند و چندتا عكس بارزمندگان گرفتند و امروز با همان عكسها خود را مدعي انقلابي ميدانند ثانيا دوستان رزمنده نيز به علت سكوت و عدم وحدت زمينه ساز افزايش قدرت افراد بي لياقت در صنعت هستند اگر ايثارگران در صنعت با هم وحدت داشته باشند مطمئن باش اين زالوصفتاني كه نسبت به ايثارگران بي حرمتي ميكنند حتي پست نخواهند گرفت لازمه مبارزه با اين خائنان وحدت ايثارگران است اينها برخلاف بخشنامه هاي وزير و معاونت رياست جمهوري هم مدير پروازي هستند وهم از امكانات بيت المال و حق الناس كه از سود سهام من وشما كم ميشود در مهمانسراها ي شركت اسكان و خورد وخوراك ميكنند اميدوارم دست به دست هم داده و جلوي اين بي توجهي ها را بگيريم
بسمه تعالي.
باسلام ودعاي خير.
احسنت ودرود برشما برادر عزيزوبزرگوار ايثارگر. تمام مطالبي كه فرموديد صددرصد درست است.و مورد تائيد همه ايثارگران پتروشيمي بندرامام ميباشد.الان طبق قانون درتمام مملكت فورا تعديل مدرك ايثارگران را انجام ميدهند.ولي فقط در پتروشيمي بندر امام به دليل بي حرمتي .بي احترامي و بي ارزشي به ايثارگران انجام نميدهند.
الان در تمام مملكت هيچ كارمندي را سراغ نداريد.كه بيش از بيست وپنج سال سوابق كاري داشته باشد.ودراين مدت تمام دوره هاي آموزشي مرتبط با شغل را گذرانده باشد.وبيش از يكسال حضور داوطلبانه در جبهه هاداشته باشد.وهيچگونه سمتي در مدت بيش از پانزده سال نگرفته باشد.و فروزن باشد.و هيچگونه ارتقاء شغلي در مدت بيش از پانزده سال نداشته باشد.ولي در پتروشيمي بندرامام وجود دارد.واين عمل خيانت بزرگي به ايثارگران است.قوانين و مقررات ايثارگران اصلا اجراء نميشود.سند راهبردي رزمندگان اصلا اجرايي نميشود.
نامه هاي متعددي به تمام مسئولين نوشتم.هيچ كاري نكردند. .اصلا جواب نمي دهند.مگر رهبر عزيز انقلاب نفرمودند.مديريت ها بايدحل مشكلات ايثارگران را در اولويت كاري خودشان قرار دهند.و فورا حل كنند.
اميدواريم كه دلسوختگان به نظام و انقلاب كاري كنند.متشكرم.
مشکل ایثارگران نبود شورای ایثارگران قوی و مقتدر جهت پیگیری و استمرار در مطاللبات و اجرای قوانین مصوب در نفت و قوانین تصویب شده در دیوان عالی کشوری امور ایثارگران در پتروشیمی بندرامام است،که اگر بود شاهده اینهمه عقب ماندگی در اجرای قوانین ایثارگران در بندر امام نبودیم،الان بنده نمیدونم در بندر امام تشکل ایثارگران چه کسانی هستن و مسولش کیه،
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi