شناسه خبر : 63529
پنجشنبه 11 بهمن 1397 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان ویلچری با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید بیعت کردند+ تصاویر

در آستانه دهه مبارک فجر ده ها تن از جانبازان انقلاب اسلامی اعم از نخاعی، ۷۰درصد و ویلچری با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی، با آرمان های بلند امام راحل تجدید میثاق کردند.

فاش نیوز - در آستانه دهه مبارک فجر و و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ده ها تن از جانبازان انقلاب اسلامی اعم از نخاعی، ۷۰درصد و ویلچری با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی، با آرمان های انقلاب اسلامی، حضرت امام، رهبری معظم و شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

به گزارش فاش نیوز، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با هماهنگی انجمن جانبازان نخاعی با مسئولان مرقد مطهر امام راحل و مدیران بهشت زهرا(س) جانبازان نخاعی و ویلچری 70درصد، امروز پنجشنبه 11 بهمن از ساعت 10:30صبح با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند و پس از اقامه نماز جماعت با حضور در بهشت زهرا(س) با آرمان های انقلاب، امام خمینی(ره) و شهیدان تجدید پیمان کردند.

گزارش تصویری این مراسم از نظرتان می گذرد...

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi