شناسه خبر : 63539
شنبه 13 بهمن 1397 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیوند انقلاب با مردم ناگسستنی است

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم آئین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت سالروز دوازده بهمن روز ورود امام خمینی (ره) به کشور اظهار داشت: به کوری چشم استکبار جهانی مردم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوهتر از گذشته جشن خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مردم پیوند خورده و ثابت قدم بودن مردم در شعار و عمل از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب است، افزود: انقلاب اسلامی نخستین انقلابی است که توانسته جهت گیری خود را از بدو تاسیس تاکنون حفظ کند؛ زیرا این انقلاب با مردم آغاز شد، با مردم ادامه پیدا کرده و با مردم نیز به اهداف خود خواهد رسید.

سردار کارگر در ادامه با اشاره به انقلاب فرانسه و روسیه گفت: این انقلاب‌ها پس از چند سال به انحراف کشیده شدند اما انقلاب اسلامی ما الحمدالله با نام خدا آغاز شد و برای مردم، استقلال، آزادی و امنیت را به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه احیای هویت‌های ارزشمند که در دوران طاغوت لگدمال شده بودند از دیگر ویژگی انقلاب اسلامی است، گفت: کشور ما در گذشته با ثروت و سرمایه های فزاینده در اختیار کشورهای بیگانه بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به تشرف خدمت مقام معظم رهبری، بیان داشت: ایشان فرمودند: ننگ عهد نامه ترکمن چای هنوز هم وجود دارد و ما باید کاری کنیم تا صد الی دویست سال آینده مردم به دستاوردها و گنجینه عظیم دفاع مقدس افتخار کنند.

وی با بیان اینکه پهلوی اول برای مردم ایران قلدر و در برابر دشمنان فردی ترسو بود، افزود: رضاخان با شروع جنگ جهانی دوم از کشور فرار می‌کند، اما حضرت امام راحل در طول جنگ برای اینکه با افرادی که از این امکانات بهره‌مند نیستند تفاوتی نداشته باشند، هنگامی که برخی‌ اصرار داشتند تا برای حفظ جانشان به پناهگاه بروند، ایشان امتناع ورزیدند و همواره در کنار مردم ایستادگی کردند.

سردار کارگر ادامه داد: در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران به تصرف دشمن درنیامد؛ ما در دفاع مقدس سیم خاردار وارد می‌کردیم اما امروز دنیا جمع شده تا جلوی پیشرفت‌های ما را در حوزه علوم و فناوری هسته‌‌ای بگیرد.

وی گفت: امروز بنا بر اعلام‌ سازمان های بین المللی ایران رتبه دوازدهم علمی را در سطح جهان دارد و اینها همه به برکت انقلاب است، لذا باید قدر انقلاب را بدانیم؛ بعضی افراد متاسفانه دستاوردهای انقلاب را به حاشیه می‌برند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه ملت ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی بر سرنوشت خود حاکم هست، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که امروز ایرانی برای ایران تصمیم می‌گیرد در حالیکه در گذشته مستشاران و آمریکایی‌ها برای ما تصمیم می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه مردم ایران مطمئن باشند ایران امروز به پشتوانه آنها قدرت‌مند و با اقتدار است، گفت: امروز به سطحی از توانمندی رسیده ایم که هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور موثر ایران اسلامی گرفته نمی‌شود و همه این ارزشها به واسطه انقلاب اسلامی، شهدای گرانقدر و رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

سردار کارگر گفت: نسل جوان ما امروز از جوانان انقلاب و دوران دفاع مقدس به مراتب بهتر هستند و می توانند در عرصه های مختلف حضور داشته و به توفیقات بزرگی دست یابند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi