شناسه خبر : 63545
شنبه 13 بهمن 1397 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزند قهرمان باید هر روز بنویسد نان شب نداریم؟!

بهرام- چند کلمه عرض داشتم به مسئولین مملکتی که مسئولین سپاه و نمایندها و غیره!

 ببینید عزیزان ما کسانی بودیم که در اول انقلاب تازه جوان آماده به زندگی که از شانس ما جنگ شروع شد. ما جوان ها از خوش زندگی کردن گذشتیم. چرا؟ چون روزی بود که کردستان جنگ بود، عراق حمله کرده بود، 10 الی 15 تا شهر ما را گرفته بود. دولت شدیدن احتیاج به نیرو داشت. رفتیم بدون یک ریال چشم داشتی از وطن، از ناموس، از آب و خاک، از همه دفاع جانانه کردیم. تعدادی شهید تعدادی جانباز و تعدادی بدون مجروح ولی از داخل مجروح بودیم.

 کسانی که در جنگ بودن می دانند من چه می گویم. بعد از مدتی حالا برگشتیم. یکی با 3 سال، یکی با 5 ماه، یکی 10 ماه، تعدای مجروح بودن. دیگر دنبال پرونده نرفتن و تعدای هم رفتن و همان زمان درصد خود را گرفتن. زمان گذشت تا مملکت کم کم رفت به طرف نداری. اون تعدادی که مجروح شده بودن دنبال پرونده نرفته بودن رفتن و مدرک داشتن و مثل اون اول ها درصد خود را گرفتن. ماند ما که از داخل مجروح بودیم و آن کسانی که مجروح بودن و مدرک نداشتن یا گم شده بود یا از اول دنبال مدرک نبودن، به هر حال پیدا نشده. حالا مگر ما کار گناه کردیم از اول دنبال جانبازی نرفتیم؟

 20 سال است شما نه حقوق دادید نه درمان کردید! حق این بچه ها این نبود! جناب سرداران یک روز جانباز زیر 25 می گوید، یک روز به رزمنده این وطن، معسر می گوید! طرف رفته در این مملکت مجروح شده، حالا خودش که ناتوان است بچه اون هر روز می نویسد ما نون شب نداریم! شما مسئول اون بنده خدا، تو بودی چطور شب میتوانی راحت بخوابی؟ تو آن را بردی آموزش نظامی دادی و بردی جنگ مجروح کردی و حالا یک روز می گویی اینها ایثارگر نیستن؟ یک روز می گویی 5 درصد هستن. یک روز شما درصد می دهی، بنیاد درصد نمی دهد، یک روز بیمه را نمی دهد، یک روز می گویی کارت بدهیم، یک روز نه!

 حق این ملت این نبود! شما طرف را بردی مجروح شده! مگر بنیاد می تواند بگوید من جانبازی نمیدم؟ این کلاه شرعی را از سر خود دور کنید. با این کارها دارید تیشه به ریشه نظام وارد می کنید. شما با این کار کاری کردید که به مسئولین نظام مرگ می گویند به خدا اگر قانون باشد، باید شما را دادگاهی کنند. چون این بسیجیان مخلص را تبدیل به ضد انقلاب نمودی. پیش خدا هم مسئول هستید. امیدوارم بیدار شوید که روز قیامت نزدیک است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
آقا بهرام درد دل شما درددل هزاران رزمنده این آب وخاک است که روزگاری برای این آب وخاک جنگیدند ومجلس محترم مصوباتی را برای این عزیزان تصویب نمودنند اما دولت تدبیر وامید به سرکرده گی نوبخت نزدیک به سه سال است
سلام ، حرف شما کاملا بحق است
اگر پزشکی قانونی مسئول تعیین درصد بود ، همه رزمندگان بالای 50% جانبازی داشتند و همه اسیب های 30 سال پیش هم معلوم می شد که برای ایام جنگ بوده یا خیر.
ولی کمیسیون بنیاد به صورت تشریفاتی تعیین درصد می کند و نه براساس مدارک و شواهد
و حق ایثارگران واقعی را 30سال است که ضایع کرده
احسنت دلاور که واقیت را به مسولین گوشزد کردی ...30سال ازپایان جنگ میگذرد هنوز که هنوزه رزمندگان درپله اول مشکلات دارند دست وپنجه نرم میکنند چرا؟؟؟دلیل اینهمه بی مهری وتبعیض اشکارا درحق جانبازان زیر25درصدها وبخصوص رزمندگان چیست؟؟چراکسی پاسخگوی این شیرمردان نیست؟چرا به این شیرمردان که ازخاک وناموس وولایت فقیه شان دفاع کردند معسر میگویید؟بنظر شما معسر برازنده این فجرافرینان8سال جنگ میباشد؟؟؟؟لطفا بدادرزمندگان بسید که همگی درکهنسالی بسرمیبرند نگذارید اخرعمری این شیرمردان عرصه جنگ پیش اهل وعیال شرمنده باشند .واگرباشند روزقیامت شما مسولینی که مخالف رزمندگان بودید باید پاسخگو باشید .رزمنده دردمند وداوطلب27ماه جنگ مشکانی
سلام ودر و بر روان پاک شهیدان ۸ سال دفاع مقدس
سی سال میگذرد از آن روزها پر شور و پر هیاهو
آن زمان که ارتش و سپاه و بسیج عاشقانه خدمت کردند .کسی بدنبال پست و مقام وم درک ودر صد نبود
همه وظیفه میدونستن دفاع از خاک ایران اسلامی را . دفاع از شرف ناموس و خاک جنگیدن و جنگیدن در کنار هم دست بدست هم با یک نام . رزمنده . بی ادعا . بدون چشم داشت . خالصانه وعاشقانه جنگیدن و دشمن رو به زانو در آوردند.
شهید شدن جانباز شدن و اسیر شدن مفقود شدن ولی همیشه رزمنده ماندن و رزمنده خواهند ماند
درد کشیدن و حرف شنیدند واز درون سوختن ولی باز هم رزمنده ماندن باز هم بی ادعا باز هم بدون چشم داشت
درود به شرف و غیرت تمام رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس که کسی قدر آنها را ندانست

اخوی جان این آقایانی که در راس امور اجرائی و تصمیمگیری هستند،اگر میخواستند کاری برای رزمندگان اسلام انجام دهند،داده بودند،حق گرتنیست
جانباز و رزمنده ارزشی ندارد،اگر خواستی به شغلی برسی و درآمدی داشته باشی،باید در باند باشی و سفارش شده،در همه جا به عینه میتوان این رادید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi