شناسه خبر : 63556
شنبه 13 بهمن 1397 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرهنگ ایثار سد محکمی در برابر تفکر اشرافیت

معلم جانباز- فرهنگ ایثار و ایثارگری سد محکمی در برابر تفکر اشرافیت و سرمایه داری و لیبرالیست  

تا این فرهنگ شهادت و جهاد و شجاعت که در خون جوانان وطن تبلور دارد، مبارزه هست. پس بهترین روش محو این تفکر ترد کردن  بی خاصیت کردن و ناامید سازی و از میدان بیرون کردن است! امروز امریکا وغرب، نگرانی بزرگتر از همین تفکر که خوشبختانه ریشه دوانده و در میان جوانان کشور همسایه جایگاهی پیدا کرده، گروه های مقاومتی رشد و موی دماغ آنها شده و این را آنها می دانند لذا برای مبارزه با این تفکر باید از سرچشمه آن شروع به خشکاندن تفکر کنند و امروز کدخدا پرستان غرب گرا و اشرافیت تحصیل کرده دانشگاه های غربی در تلاش هستند تا عصای دست اربابان خود باشند و با موقعیتی که فعلا" کسب کرده اند، نهایت استفاده را ببرند.

 
 ایثارگران و خانواده های معززشان پشتوانه های قوی و مستحکم تفکر بسیجی و جهاد و شهادتند و در این چهل سال عزیزترین  فرزندان و جسم و جان شیرین خود را ارزانی این راه پر صلابت کرده اند. بعضی ها فکر می کنند اگر امکانات ناچیز از جمله بیمه ویا مسکن و یا وامی از این طیف سلب کنند، اینها به راحتی مسیر خود را عوض ومعترض نظام می شوند و فاصله می افتد بین خواسته ها و تفکراتشان. لذا می بینیم هرچه کمبود وکسری اعتبار هست از این ارگان سر در می آورد و هرچه مشکلات مالی هست اولین چشنده ها ایثارگرانند!

 
 اما فکر می کنم سخت در اشتباه هستند. هرچه بر این طیف ایثارگر سخت گرفته شود، مقاومت وحساسیت بالا می رود. هرچه سختی ایجاد کنند این جامعه ایثارگر هوشیارتر می شود. لذا اینجاست که امام راحل می فرمود هرچه ما را بکشید ملت ما بیدارتر می شود. امیدواریم دولت تدبیر و امید به خصوص جناب حاج آقای شهیدی جلوی این تفکر را بگیرد و اجازه ندهند هرچه کمبود اعتبار و مشکلات هست نصیب جانبازان بشود ضمن اینکه نمایندگان ایثارگر مجلس باید با دقت تمام اجازه ندهند مشکل بنیاد از این بیشتر بشود.

 یا حق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
هرگاه فقر وارد شود، ایمان از در دیگر می رود
با ضعیف نگه داشتن ایثارگران فقط این دشمنان ایران هستند که شاد می شوند .
همه چیز را به گردن تحریم نبایستی انداخت .
سرعت طوفان گرانی وافزایش قیمتها بیشتر وپیشتر از حد نرمال بوده به , تا سال 1402 خودش رو رسانده .تا 5 سال اینده سبقت گرفته .
یعنی اشفته بازار و احتکار وگرانی و کم فروشی وظلم به مردم اسیب پذیر .
اغنیا ی مرفه به برادران هموطن وضعفا ر حم کنید تا خداوند به مال شما برکت دهد .
در گذشته کاسب با خدا ومومن جنس را با تومنی یک ریال سود می فروخت . یعنی 10 درصد سود .غالب مردم کشش و مشقت در گرانی مایحتاج روز مره را ندارند .
ا رحم ترحم .
تنظيم بازار ونظارت وظيفه دولت است اين همه سازمانهاي نظارتي داريم از نظارت اصناف تا سازمان بازرسي ووزارت صنعت ورفاه تا ديگر سازمانهاي قارچ گونه كه از بيت المال ارتزاق ميكنند امروز در كجاي قراردارند
متاسفانه در صدا وسيما گاهي كارشناساني دعوت ميشوند كه از گراني اجناس به بهانه هاي واهي حمايت ميكنند
دولت ارز ٤٢٠٠٠ريالي از جيب مردم ميدهد به واردكنندگان وانها با كمال نامردي يا جنس وارد نميكنند ويا در پرسه توزيع. با قيمت ازاد بفروش مي رسد
دولت يا نميتواند وتواناي ندارد برخورد كند ويا عمدا بازار بحال خود رها كرده تا هركس هرطور كه دوست دارد بفروشد
نتيجه امر براي مردم روشن است پولدارها پولدارتر وفقرا فقيرتر تا كي ادامه دارد هدف دولتيان از اين بي نظارتي چيست اهل سياست واقتصاد ميدانند
صد البته مردم هم ميدانند از اين اب گل الود قراره دشمنان نظام ماهي بگيرند
سلام دوستان و دلسوزان نظام میدانند مشکلات از چه نوع تفکری ایجاد شده و نوک پیکان آنها بسوی نیروهای انقلابی است. برای مثال در تهران گوشت کیلویی 49 هزار تومن توزیع میشود اما در شهرهای دیگر حدود 90 تا 100 هزار تومن رسیده یعنی قشر خاصی در نظر ایشان از رفاه برخوردارند.
اکنون مردم بخوبی میدانند دشمنی که برخی خیالی تصور کرده بودند چطور آشکار و علنی مشغول تخریب انقلاب اسلامی است زیرا دوران چپاول مسلمانان تمام شده و دشمنان اسلام ضرباتی سخت از حزب الله دریافت کردند بطوری که در آمریکا مجبور شدند به بهانه های واهی دولت را تعطیل کنند و در اروپا به شدت با کمبود بودجه مواجه شدند.
علی ایحال آنها که غرب را مهد تمدن و دمکراسی میدانستند امروز دانستند که عده ای چپاولگر و خون آشام هستند که از غارت ملتها توانستند طی نیم قرن به پیشرفتهای وسیعی دست پیدا کنند اما اکنون درمانده و نالان بدنبال راه نجات برای دوام و ماندن در قدرت میباشند. بزودی قدرت هایی که با چپاول ملتها پیشرفت کردند تبدیل به بیابانی برهوت خواهند شد که دست گدایی به سوی مسلمانان دراز کنند.
قیمت پراید و پسته و شیر و همه اقلام اساسی رو خود دولت چهار برابر افزایش داده !
قبرها را در بهشت زهرا با اینکه قبلا خریده بودیم ، مجدد برای هر طبقه 5میلیون پول زور می گیرند و یک متر و نیم قبر را سرجمع مجددا 15میلیون پول می گیرند!
و مردم بیچاره باید سالها قسط وام قبر بدهند .
و حقوق کارمند را 10% افزایش !
ما حالا باید از کدام دشمن بنالیم ؟
دشمن داخلی و دولتی یا خارجی
جنسی نام ببرید که در این8 ماه اخیر گران نشده باشد
سلام جنسی که طی هشت ماه اخیر گران نشده بنزین و سیم کارت ایرانسل هستند. بنزین از قیمت آب معدنی ارزانتر است و سیم کارت بدلیل سود آوری زیاد مفت عرضه میشود.
اگر مدیران دانش مدیریت داشتند و عرضه کنترل مملکت را دارا بودند قیمت بنزین باعث گرانی سرسام آور نبود تا مجبور شوند بنزین را از آب معدنی ارزانتر بفروشند علی ایحال با اینکه بنزین گران نشد اما تلافی ارزانی بنزین را از کالاهای اساسی درآمردند یعنی مسئولانی فاقد دانش مدیریت که با جیب مردم مدیریت میکنند و مردم را به خاک سیاه نشاندند.
تلگرام بتدیل به بلندگوی دشمنان انقلاب اسلامی شده و با شدت مشغول تخریب تفکر انقلابی بین مردم شده است لذا اولین اقدام مسئولان دلسوز بایستی کنترل نلگرام باشد زیرا تلگرام جزئی از نیاز روزمره مردم شده و قطع تلگرام امکانپذیر نیست و بازخورد معکوس خواهد داشت. دوم کنترل رانندگان تاکسی که تبدیل به ستون پنجم دشمن شدند و انواع تفسیر و تخریب دشمن بر علیه انقلاب اسلامی را منتشر میکنند. معلوم نیست رانندگان تاکسی چه وقت فرصت میکنند کانالهای تلگرام را بطور کامل بررسی کنند و به خورد مردم بدهند.
دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را !!!!!درجایی میفرمایید هرچه مشکلات وسختیها بیشتر باشد بهتر است وما استقامتمان بیشتر میشود !!!!در جایی دیگر از دولت تدبیر وامید ونمایندگان مجلس وجناب شهیدی میخواهید که جلوی مشکلات را بگیرند!!!!!!!بالاخره جلوی مشکلات را بگیرند یا مشکلات خوب ونعمت است؟
شما متن خوب مطالعه نفرمودي عزيز برادر كل متن را با دقت بخوانيد متوجه منظور نگارنده خواهيد شد سطحي بله مفهوم كه فرموديد شايذ بذهد بدرود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi