شناسه خبر : 63557
شنبه 13 بهمن 1397 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رزمنده باید دنبال کارتن باشد؟!

علی- هنگام جنگ 13ساله بودم. با سن کم 7ماه در 3 مرحله رفتم جبهه. با توپ 106 کار می کردم. از جنگ که برگشتم، بعد از صلح یا همون قطع نامه پدرم که مخالف رفتن من بود، بعد7 روز که آمده بودم گفت تمام کسانی که می خواستند بیایند دیدنت آمدند! وقتشه ازخونه من بری بیرون.

بله اولین درآمدی که از جنگ به من رسید، بیرون کردن ازخانه پدری بود. در14سالگی به استان همجوار در1000کیلومتری منزل پدری رفتم. 8 سال بعد بیرون آمدن ازمنزل پدرم تصادف کردم. 4نقطه پایم شکست. هرچندپزشک من را ازکارمنع کرده بود اما من تا2سال قبل ادامه دادم. 2سال قبل پای شکسته اول درد سپس پریدن و لمس شدن! منم راننده کامیون بودم. سریع اخراج خداحافظ!

هرجا رفتم نونی نداشت هیچ، نمکم روی زخمم ریختند. دخترم را ازمدرسه گرفتم. به دلیل نیاز مالی شبها تا صبح دنبال کارتن آشغال بودم. بچه هام فهمیدند تا مرز زدنم پیش رفتن. من آن لحظه مرگم ازخدا طلب کردم. از آن زمان بامن قطع رابطه کرده و تهدید به جدایی! 20میلیون تومان وام میخواستم تا نانوایی خانگی بزنم و خانواده ام را ازفروپاشی نجات دهم اما 20میلیون هیچ، 20 ریالم برام قایل نشدند.

اگر کسی خدا. پیامبر و قرآنش را قبول داره کمکم کنه تلفن میدم برای پیام من آدرس هرچه بخواهید را دراختیارتون میذارم فقط کمک کند نانوایی رو کنم تاازفروپاشی خانواده م جلوگیری کنم. همان طورکه در 13سالگی من شماها رو از خود دانسته و برای دفاع از شما و فرزندانتان دل به آتش دشمن زدم، شمابزن دل به دریا و برای حفظ خانواده ام یاریم کنیدتا این نانوایی خونگی را درست کرده، شرمنده بچه هام نباشم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
جانباز همیشه مدافع اصلی انقلاب و نظام بوده و خواهد بود.
اگر کمی پیگیر اخبار رسانه ها و بخصوص معاندین باشید روزانه خبر انواع تجمعات و اعتراضات صنفی را خواهید شنید که بسیاری از این اعتراض ها و مشکلات ابدا ارتباطی به نظام اسلامی و دولت هم ندارد و بخش خصوصی باید پاسخگوی مطالبات کارگران خود باشد اما به گونه ای وانمود می شود که همه این مشکلات را نظام مقدس اسلامی ایجاد نموده است.گرچه مشکلات فراوان است و وضعیت اقتصادی نابسامان.
چندین ماه بیمه جانبازان بلاتکلیف بود و هنوز هم مشکلات عدیده ای دارد که اکثریت خانواده ها ناراضی هستند.
اما یک تفاوت اساسی بین ایثارگران و سایر اقشار وجود دارد:در تمام این چند ماه مشکلات بیمه از هر طرف جهت رفع مشکلات اقدام گردید.مجلس....بنیاد شهید...دولت و....تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات بکار بستند.اما ما که جنگ را با گوشت و پوست خود حس کرده ایم خوب می دانیم که تحریم چیست و عواقب آن کدام است.
حال بحث اینجاست که واقعا ما جانبازان و ایثارگران در احقاق حقوق مصوب و قانونی خود عرضه نداریم؟ چرا تجمع نمی کنیم؟ چرا اعتراض و داد و بیداد نمی کنیم؟
مشکلات وجود دارد، بی تدبیری ها هست، اختلاس فراوان است، بسیاری از مدیران فقط به دنبال جیب خود هستند و.‌...
.....اما اگر خانواده ایثارگران هم اعتراض و تجمع کرد و شروع به فریاد و دادخواهی کرد و خوراک تبلیغاتی برای معاندین ایجاد نمود مشکل حل خواهد شد؟
جانباز ی از ابتدا مدافع نظام اسلامی و انقلاب بوده است و از بهترین سرمایه خود یعنی جان گذشته است چگونه می تواند برای مشکلات بیمه خود هم صدا با دشمنان شده و آب در آسیاب معاندین بریزد؟ این بی عرضه بودن نیست،
کافیست فقط یکبار ما ایثارگران که خود را مدافع انقلاب می دانیم دست به تجمع بزنیم تا شرایط را جهت فتنه گران و دشمنان فراهم کنیم.
اگر به خاطر نظام اسلامی و انقلاب تحمل نموده و علرغم تمام مشکلات تحمل کرده و مطالباتمان را داد نمی زنیم نشان از بی عرضه گی نیست که جانباز نماد غیرت و مردانگی است و عرضه را در طول دفاع مقدس معنی داده است.اما همانگونه که امام عزیز فرموده اند: حفظ نظام از اوجب واجبات است. والسلام
سلام خداوکیلی باید خجالت بکشین سیصد هزار چیه به عنوان عیدی دادین
چند کلمه عرض داشتم به مسئولین مملکتی اعم از مسئولین سپاه و نمایندها و غیره!
ببینید عزیزان ما کسانی بودیم که در اول انقلاب تازه جوان آماده به زندگی که از شانس ما جنگ شروع شد. ما جوان ها از خوش زندگی کردن گذشتیم. چرا؟ چون روزی بود که کردستان جنگ بود، عراق حمله کرده بود، 10 الی 15 تا شهر ما را گرفته بود. دولت شدیدن احتیاج به نیرو داشت. رفتیم بدون یک ریال چشم داشتی از وطن، از ناموس، از آب و خاک، از همه دفاع جانانه کردیم. تعدادی شهید تعدادی جانباز و تعدادی بدون مجروح ولی از داخل مجروح بودیم.
کسانی که در جنگ بودن می دانند من چه می گویم. بعد از مدتی حالا برگشتیم. یکی با 3 سال، یکی با 5 ماه، یکی 10 ماه، تعدای مجروح بودن. دیگر دنبال پرونده نرفتن و تعدای هم رفتن و همان زمان درصد خود را گرفتن. زمان گذشت تا مملکت کم کم رفت به طرف نداری. اون تعدادی که مجروح شده بودن دنبال پرونده نرفته بودن رفتن و مدرک داشتن و مثل اون اول ها درصد خود را گرفتن. ماند ما که از داخل مجروح بودیم و آن کسانی که مجروح بودن و مدرک نداشتن یا گم شده بود یا از اول دنبال مدرک نبودن، به هر حال پیدا نشده. حالا مگر ما کار گناه کردیم از اول دنبال جانبازی نرفتیم؟
20 سال است شما نه حقوق دادید نه درمان کردید! حق این بچه ها این نبود! جناب سرداران یک روز جانباز زیر 25 می گوید، یک روز به رزمنده این وطن، معسر می گوید! طرف رفته در این مملکت مجروح شده، حالا خودش که ناتوان است بچه اون هر روز می نویسد ما نون شب نداریم! شما مسئول اون بنده خدا، تو بودی چطور شب میتوانی راحت بخوابی؟ تو آن را بردی آموزش نظامی دادی و بردی جنگ مجروح کردی و حالا یک روز می گویی اینها ایثارگر نیستن؟ یک روز می گویی 5 درصد هستن. یک روز شما درصد می دهی، بنیاد درصد نمی دهد، یک روز بیمه را نمی دهد، یک روز می گویی کارت بدهیم، یک روز نه!
حق این ملت این نبود! شما طرف را بردی مجروح شده! مگر بنیاد می تواند بگوید من جانبازی نمیدم؟ این کلاه شرعی را از سر خود دور کنید. با این کارها دارید تیشه به ریشه نظام وارد می کنید. شما با این کار کاری کردید که به مسئولین نظام بد و بیراه می گویند به خدا اگر قانون باشد، باید شما را دادگاهی کنند. چون این بسیجیان مخلص را تبدیل به ضد انقلاب نمودی. پیش خدا هم مسئول هستید. امیدوارم بیدار شوید که روز قیامت نزدیک است./// رزمندگان دردمند وبدون دفترچه درمانی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi