شناسه خبر : 63558
چهارشنبه 17 بهمن 1397 , 13:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس فراکسیون ایثارگران از فاش نیوز دیدن کرد

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس با حضور در دفتر پایگاه خبری فاش نیوز، بر پیگیری و برطرف کردن مشکلات معیشتی و رفاهی ایثارگران با همفکری آنان تاکید کرد.

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثارگران مجلس با حضور در دفتر پایگاه خبری فاش نیوز، بر پیگیری و برطرف کردن مشکلات معیشتی و رفاهی ایثارگران با همفکری آنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین «حسن نوروزی»، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون ایثارگران همزمان با آغاز چهلمین سال پیروزی بهار انقلاب اسلامی، روز شنبه 13 بهمن ماه از پایگاه خبری فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز) دیدن کرد.

در این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید، مسایل و مشکلات عمده ایثارگران مانند معیشت، درمان، آموزش، اشتغال و کارآفرینی، مسکن، رفاهی، حمایت قضایی از ایثارگران و موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از جمله مواردی که به عنوان ایرادات اساسی و دلایلی که باعث روی زمین ماندن قوانین ایثارگری و حل نشدن مشکلات آنان با وجود تصویب قوانین متعدد شده، بحث نبود نظارت بر اجرای قوانین و فقدان سازو کاری مناسب برای تعامل میان مجلس و قانون گذاران با ایثارگران عنوان گردید.

بر اساس این گزارش، در این دیدار رییس فراکسیون ایثارگران در جمع صمیمی جانبازان اظهار داشت: با بیان اینکه بیشترین تعداد قوانین حمایتی ایثارگران در مجلس دهم تهیه و به تصویب رسیده است، موارد عنوان شده توسط جانبازان حاضر را مورد پذیرش و تأکید قرار داد.

وی با استقبال از اظهارات جانبازان، نسبت به تعامل بیشتر و موثرتر میان نمایندگان و ایثارگران تأکید و راهکارهایی را نیز برای این منظور پیشنهاد کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: گلایه ما از خودمان به خاطر کمبود زمان است و از آن ناراضی هستیم و همین زمان کمی را که با ایثارگران می‌گذرانیم باعث افتخار ماست.

در این نشست که جانبازان یوسف مجتهد، محمود غیاثی، حسن ابوطالبی و حیدر بنایی از فعالان حوزه ایثارگری و انجمن جانبازان نخاعی حضور داشتند، مهم ترین دغدغه های جامعه ایثارگری مطرح و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

مشروح این دیدار بزودی منتشر خواهد شد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
با سلام جناب نوروزی نماینده محترم ایثار گران در مجلس ضمن تشکر از زحمات شما در حوزه جانبازان وقو انین اصلاحی و تلاش در جهت اجرای در خواست ایثارگران در زمینه درمان ومعیشت و....
موردی که در شان مردم ما نیست موضوع مبلغ زیر میزی ان دسته از پزشکان مال اندوز وبی رحم است که که خون مردم بیمار ومستمند را در شیشه کرده وامان شان را بریده اند .بنده فقط 6 مورد جراحی در 6 نوبت داشتم که سه مورد ان مربوط به تنگی کانا ل وستون مهره بوده و هنوز سه عضو دیگر منتظر عمل هستم .
که در این شش نوبت جراحی سه بار پزشک جرا ح با بی رحمی تمام ازمن زیر میزی گرفت .واین نه تنها مشکل بنده بلکه غالب جانبازان ومردم شهرستان هاست .
در حوزه بهداشت ودارو ودر مان جانبازان ومردم مشگلات فراوان دارند امید است در نشستهایتان به این موضوع حیاتی وانسانی رسیدگی کنید جلوی این پدیده شوم زیر میزی را بگیرید .
جانبازان سر مایه هستند به دیده هزینه نگاه نکنیم . روزی می رسد که جامعه تهی از این قشر ویاد گاران 8 ساله دفاع مقدس خواهد شد .

ایثار گران جنس وارداتی هم که نیستند ....و سپس حسرت و پشیمانی وتاریخ قضاوت خواهد کرد ونسلها .
با تشکر از فاش نیوز محترم در نشر این گلا یه ودرد ,که جنبه عمومی هم دارد .
ودعای خیر برای ان دسته از پزشکانی هم که خیرند وبدون چشمداشت مادی به مداوای بیماران می پردازند که بیشتر در تهران وشهرهای بزرگ مستقرند .
درود بر فاشنيوزان الحق اگر امثال شما عزيزان در مركز مدافع جانبازان نباشيد اشرافيت بدجوري با ما برخورد خواهد كرد خداوند به برادران مجتهد وساقي وساير جانبازاني كه اساميشان را نميدانم وخبرنگاران عمر با عزت وسلامتي عنايت فرمايند ما قدر دان زحمات جناب حاج اقاي نوروزي وشما عزيزان هستيم
سلام.جناب دکترساقی خواهشمندیم به این نمایندگان محترم ایثارگرمجلس بفرماییدکه گناه ماچیست که ماده 38به ماتعلق نمیگیرد!آیاکسانیکه برای دفاع ازاین انقلاب توسط منافقین دردوران نفاق وضدانقلاب مجروع شدندوحکم ازکارافتادگی نیروهای مسلح راهم دارندوحالت اشتغال بنیادنیزهستندبایدمحروم باشند؟هیجکس هم پاسخگونیست.هزاران نفربلاتکلیف هستیم خواهش میکنیم ازفاش نیوزاطلاع رسانی وپیگیری بفرمایند.خواسته همه کسانیکه ازماده 38محروم هستندازشمااین میباشداطلاع رسانی وپیگیری همچنین ازنماینده ایثارگرمجلس..ازتشکرازجناب دکترساقی مدیرمحترم فاش نیوزکه همیشه بعدازخدایارویاورمابوده..
با سلام لطفا نمایندگان مجلس کف جانبازی را بردارند و تمام امکانات تعلق گرفته به بالای 25 که حقشان هست را به زیر 25 درصد هم تسری دهندکه حق آنها هم هست.فاش نیوز عزیز لطفا از نمایندگان مجلس و جناب آقای نوروزی مطالبه نمایید.با تشکر.جانباز شیمیایی 20 درصد
سلام خداقوت عرض خسته نباشیدممنون ازفاش نیوزخداخیرتون بده دردورنج ما بی کسان را فریاد گرید
باسلام وخسته نباشيد خدمت شمابرادر بزگوار جناب آقاى مجتهد باتوجه به اينكه اين جانب جانباز بسيجى ازپرسنل بنياد شهيد خوزستان تبصره شش با ٥٠٪؜ درصد جانبازى هستم چرا درحكم پرسنلى بنده بند ض)ماده ٥١ قانون جامع خدمات رسانى اجرا نمشود متشكرم برادر شما موسى على كرمى دزفول
من دردترا ازدست آسان ندهم/دل برنکنم زدوست تاجان ندهم/ازدوست بیادگاردردی دارم/کان دردبه صدهزاردرمان ندهم/تقدیم به فاش نیوز
سلام فاش نیوز ازمسولین بپرسید که ۶۳ ماه خدمت و۱۵ درصد جانبازی این همه خدمت به اندازی ۲۵ درصد نمی شودکه همه امتیازات دارن به نظر بنده این عدالت نیست
4 ماه از قطع بیمه مکمل ایثارگران گذشته ولی هنوز بعلت بدهی بیمه دی به مراکز درمانی هیچ امکاناتی نمی دهند ---ضمن خسته نباشید از همکاران فاش نیوز خواهشمندم این مطلب را به گوش مسئولان بی لایق و بی کفایت برساند .
سلام اقای ساقی واقای مجتهد لطفا از نادیده گرفته شدن رزمندگان دردمند که باگذشت30سال از پایان جنگ هنوز ذفترچه درمانی نداردند بدادشان برسید چرا توهیچ جلسه واین نشستها حرفی از رزمندگان فجر افرین زده نمیشود .لطفا باگذشت اینهمه سال یاریشان کنید ..رزمنده دردمند وداوطلب27ماه جنگ بدون دفترچه درمانی و....... که حق قانونی مااست
با سلام به فاش نیوزی های عزیز
لطفا نتیجه استفساریه یک مقطع بالاتر برای رزمندگان از پیگیری کنید . این نمایندگان و دولت تا فشار نباشه کاری برای ایثار گران و رزمندگان نمی کنند.
گربدستت دادتیغ بران روزگار/هرچه میخواهی ببرامامبرنان کسی /پناه برخدا
شما خبرنگاران فاش نیوز شجاع ترین خبرنگاران کشور هستید
خداوند پشت و پناهتان
انشاا لله حضور مدیران ایثارگر جانباز سایت فاش نیوز را ,در کرسی مجلس اتی شاهد باشیم .
سلام نوشجانتان دم نوش هم بهتر عالي است . فقط يادتان باشد اگر زحمتي نيست درمورد قرارداد با دكترها و داروخانه ها صحبت هم بكنيد چون ما پول نداريم بعد فاكتور دهيم ممنونم سر ميز نهار هم ميشود يا صبحانه كاري ويا عصرانه كاري باسپاس فراوان
سلام
این تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی و قراردادی به رسمی را مطرح کنید.آزمون پدرمون را در آورد. تا کی فرزندانمان منتظر آزمون باشند
سلام.مسئول پیگیری نیمه تکمیلی جانبازان و فرزندان شهدا اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان هستم. متاسفانه برابر مصوبات با بیمه دی قرارداد منعقد و 2 ماه از قاردادرا نیز تعوسط اداره پرداخت کردیم . اما متاسفانه بعد از تغییر رییس بیمه دی در اهواز فرد جدید اقای اسکندری به گواه پرسنل بیمه دی توانایی حل مشکلات را ندارد. و تاکنون با هیچ بیمارستان خصوصی قرارداد نبسته و از کل بیمارستانهای دولتی فقط با بیمارستان شهید بقایی قرارداد دارد و حتی با مراکز ام ار ای و تصویر برداری در کل اهواز قرارداد ندارد. و جای تاسف و تاثر است.
بهتر است بگویید رئیس فراکسیون رزمندگان مجلس. اقای نوروزی بخاطر وعده های دروغتان در مورد ماموریت آموزشی شما را به خدا واگذار میکنیم.
ماموریت اموزشی از طرف دولت و بصورت غیر کارشناسی لغو شده و دکتر نوروزی هم درحال تلاش هستند ولی نمی توانند بخشنامه دولت را یک نفره لغو کنند .
ما هم باید انصاف داشته باشیم .
و با نمایندگان مردمی خود در مجلس کمی مهربانتر
فاش نیوز سلام
این سئوال را من از سایت ایثار بنیاد شهید کردم و این گونه جواب داد.
17/11/97
سؤال: آیا فرزندان جانبازان زیر 25 درصد که سال‌ها در ادارات دولتی به‌عنوان قرارداد کارمعین با مدرک لیسانس یا فوق لیسانس مشغول کار هستند برای تبدیل وضعیت باید آزمون بدهند یا معاف هستند؟
پاسخ: به موجب تبصره ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، ایثارگران مشمول باید پس از سه ماه به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شوند؛ لذا دستگاه محل خدمت ایشان موظف است مشروط به اینکه مجوز استخدام از سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه نسبت به تبدیل وضعیت ایشان اقدام نماید.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماموریت آموزشی فرزندان ایثارگران چه شد؟؟؟؟
زندگیم نابود شد.
مادر مریض و هزار درد سر
خدا نبخشد آنکس را که این قانون را ملغی اعلام کرد
سلام وعرض ادب از انجایی که 13 بهمن ماه با رببس فرکسیون ایثارگران مجلس دیدار ددشتی چرا از رئیس جمعیت جانبازان شیمیایی ویا رئیس جمعیت جانبازان اعصاب ورمان دعوت به عمل نیا وردید واین اقدام شما به چه معنا می باشد در هر صورت اگر از این دو نیز دعوت می کردی همفکری این دوستان پشتی بانه خکبی برای جمهیت ایثارگران بود
سلام آقای شریفی با نشستن کار درست نمیشه. اصلا برای جانبازان برنامه مدون داری؟ رفتم پیش یکی از کارکنان شما که معمولا سربازند و سن نوه من رو دارن، پرسیدم مسئولتان کجا تشریف دارند گفتند نمی‌دانیم گفتم بانک اطلاعات جانبازان دارید. با پرخاشگری گفت مگه نمیگم مسئولم نیست. بعد نشست سرجاش شروع کرد با موبایل!؟؟؟؟؟؟ بازی کردن شما اینطوری میخواهی برای جانباز کارکنی. خاک بر سر من و امثال من. تمام کامنت‌هایی که برای شما گذاشتند حاصل عملکرد شماست!!!!!!؟؟؟؟؟؟ واین تذهبوا. به خدا واگذارتان میکنم. والعاقبة للمتقین
درود بر شرف آقای نوروزی که برای احقاق حق رزمندگان دفاع مقدس در مجلس دفاع میکند و دل هزاران رزمنده هشت سال دفاع مقدس رو شاد میکند همین امر برای آخرتش بس است ای کاش همه اونایی که ادعا دارند در کنار آقای نوروزی نگذارند حقوق این عزیزان ضایع شود برای ایشان و خانواده محترمش آرزوی سلامتی میکنم و انشااله با پیگیری ها و رایزنی های ایشان موضوع یک مقطع تحصیلی بالاتر به تصویب نهایی برسد .
سلام این مسولین تاکی با این حرفهای صدمن یک غاز قوانین ششم هم اینطور درحق وحقوق ما جانبازان زیر۲۵درصد ظلم کردن هیچ حق نیست
سلام علیکم بر خادمین شهدا و ایثارگران
برادر ابوالقاسم شریفی ، چرا مجموعه تحت امر شما پاسخگو نیست؟
آیا از محل ماموریت خودتان بازدید میدانی دارید؟
به نظرم مسیولیت سختی برعهده دارید که به آن حق الناس اطلاق می شود.
جنابعالی مدتهای مدیدی در خدمت جانبازان بودید و سنگ صبورشان، عرض میکنم خدا قوت خسته نباشید ولی کی به پایان راه می رسیم؟
قصد دیدار جنابعالی را دارم، مثل زمان صدر اسلام یا دور نرویم مثل زمان دفاع مقدس به نظر این حق را داشته باشم.
مستدام و خدوم باشید .
بااحترام
اگردرخواستی که مافرزندان شهیدکه ازقضا جانبازهستیم رابعنوان یک حق قانونی ومطالبه دولت ازماداشت راچگونه بامابرخوردمی کردآیامیگذاشت 8سال ازدرخواست بگذردوهیچ گونه پاسخی دربرنداشته باشدیاشده مارابدادگاه میکشیدوحقش راازماطلب می کرد؟چطور مسئولین حاضربه پاسخگوئی نیستند یااینقدر وجودندارند مشکل ماراحل نمایند.ماحق فرزندشهیدی خودراخواسته ایم وبس .اول حق ما را بدهند
اگرنظام مقدس جمهوری اسلامی همان درخواست یامعادل همین خواسته ازمن فرزندشهیدطلب میکردآیا براستی ازاین حق میگذشت یانه ؟
ما جانباز و فرزندشهید و رزمنده وبسیجی سی وشش ساله سابقه فقط مقطع تحصیلی خاص فرزندان شهداو یامعادل قانونی این حق را خواستاریم خواسته بیشتری نداریم .اگراین مسئولین با توجیهات درست بعداز8سال ازاجرای این قانون جوابی دارشت میداد.اگراین حق برای ماشدنی نیست پس فرق ماباکسی که اصلاً فرزندشهیدنیست کجاست ؟لطفاًپاسخ قانع کنندنه تکرای بمابدهید.؟چراان موقع که فرصت ادامه تحصیل بصورت خصوصی بانظرپزشک مهیابودکوتاهی شده ؟
سلام وعرض ارادت به محضر برادربزرگوارم جناب مجتهدظاهراً جناب ساقی عزیزدر این به اصطلاح نشست دعوت نشده یا خودشان تشریف نیاورده اند درهرصورت درود وعرض ارادتم به جناب ساقی عزیز همیشگیست عرض شود جناب آقای نوروزی به اصطلاح رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ودیگرعزیزان را بایستی بهشان یادآورشددرطول بیش از3سال نه تنها کاری برای ایثارگران نکرده بلکه فقط بهبه وچهچه اتان از دولتیان گوش زمینیان وافلاکیان راکر کرده است جناب نوروزی ظاهراً به کاردرمجلس آشنایی نداشته چراکه نمایندگان تنها کارشان تصویب قوانین نیست بلکه کار اصلیتان نظارت برحُسن اجرای قوانین توسط وزارتخانه ها وارگانها نهادهاو...میباشد جناب نوروزی درطول بیش از3سال فقط برای یکدیگرنوشابه بازکردین وبس وحال که نزدیک انتخابات مجلس یازدهم می باشد باز می خواهید از ایثارگران پله ساخته وباز درصندلی های سبز بهارستان که حکم تخت را دارد تکیه زده وبازبه ریشمان بخندید جناب نوروزی اگرراست میگوئیدوغم ایثارگران را دارین فقط کافی ست دولت راملزم ومکلف براجرای قوانین که توسط شمانمایندگان به تصویب رسیده هرچه زودتر ودراسرع وقت به مُرّ قانون عمل کنندوخواسته دیگرجامعه هدف این ست چرا بیش ازهزاران نفرازفرزندان وبستگان دولتیان وهمچنین بعضی ازبه اصطلاح نمایندگان که فرزندانشان اتفاقاً بیشترشان درآمریکاو انگلیس و دیگر کشورهای غربی آن هم با پول بیت والمال زندگی اشرافی را میگذرانندچرا تصویب نمیکنیدافرادی که در دولت ودرمجلس مشغول خدمتدندفرزندان وبستگانشان به ایران برگردند،شماهادراینجابه ریش مردم میخندید وآقازادهای تازه بدوران رسیده به قول خودشان ژن های برتردرکشورهای غربی به ریش ملت میخندد،باتکه کلامی عرایضم را تمام میکنم جانبازان بر روی تخت درازندهمراه بادردوتازه بدوران رسیدها هم ... هردوبر تختنداما این کجا وآن کجا
باسلام و احترام
از طرف تمام جانبازان و ایثار گران درخواست داریم مجدانه پیگیر تصویب و ابلاغ و اجرای عاجل طرح امتیاز تلفیقی ایپارگرا باشید
با نهایت تشکر و سپاس
پیگیری حق ایثارگری نیروهای مسلح پایور و وظیفه که دیوان عدالت آنرا باطل کرد چه شد؟
باوجود۲۷ ماه حضوردرجنگ موج انفجار در عملیات نصر۸ و قبل از قطنامه وعقب نشینی نابهنگام که بعدمنجر به قطعنامه شددر اطلاعات وعملیات بودم و خیلی از همرزمان بدنبال پرونده پزشکی ویا ممعانت از رفتن به پزشک میکردن انوقت هدف والاترازاین حرفها وهنوزهم برای مااینگونه است بعد جنگ ازدواج کرده در سالهای بیکاری وفشاراعصاب وروان موهای سر وصورتم ریزش کرد یکبار به بیمارستان رازی تهران رفتم و دیگررها کردم به توصیه های و خواص سیرارا ودنیم کرده شش ماه کارم همین بودکه وانکنش نشان داداعصاب وروح روان ومغز و اعصابم مختل شده فرزند اولم بدنیا امداما با بیماری خودم دوماه بعد سکته وفوت کرد وهمسرم که مدام از ظاهروباطن من رنج میبرد وکتک هم میخورد فرزنددوم بدنیا امد مجددا باهمان بیماری که درسال۸۰ همسرم دوام فقروبیکاری واعصاب وروان دونفر رانداشت جدا شد و من ماندم بافرزندمعلویت ذهنی ازمدرسه اخراج و به مدرسه بهزیستی رفت وتا پنجم ابتدای خواند وترک تحصیل کردسالیان را بادعا واستغفار گذراندیم تا فردی از بسیجیان گفت بی است کی قراراست زندگی کنی حوادث جنگ فاقدمدارک هم قابل قبول است با بقیه الله معرفی وگفتندهیچ چیزی مشاهده نمیشود منکه در درد ورنج جان میکنم ازدعوا وحادثه بریدن تمام رگهای دستم و جراحی یکروزه حادثه بخیه پادرباتلاق وعفونت مشهو را دارم به بیمارستان طالقانی رفته مضوع سردردهای همه روز ازبالای فک تارگهای گیجگاه دوطرف والتهاب مغزودور کامل سرم راتشریح کردم متنی بعنوان نورولوژی نوشت وگفت بعد ان جراح مغزو اعصاب بده به بقیه الله برگشتم و مجددا همهرا انجام دادم نتیجه باشرایط موجودجراح مغز واعصاب بدلیل نورلوزی نوارمغزو غیره وناشی ازبریدن کل رگهای دست سمت سه انگشست ازدست وسه انگشتدست چهدرحالت سروجود داردومغزم بهمراه عفونت والتهاب درونی به حالتهای کما بیهوش زمان عمل وخوابهاکنترل مغزم خارج میشود ۶۰درصد ازکارافتادکی به این دلایل زده واقعافاقد کاروتلاشم وفرزندم بدتردرهفته سه مرتبه فشار روحی دارم وانواع داروهای خواب اور میخورم سه بار درهفته ارام بخش ترزیق میکنم متاسفانه رییس کمسیون عالی که خداست ومنشی اجازه حضورنمیدهد منشی میگویید نظرمتخصص جراح مغز واعصاب بی مورداست وفقط دکتراعصاب و روان قابل بررسی ایست ایشان راهنمای به درمانگاههای ترک اعتیادوگرفتن داروی متادون را پیشنها داده امادرنسخه ننوشته با وضع موجودکه اگرارام بخش تزریق نکنم ویک داروی خواب اور نخورم وکنترلم را از دست بدهم کسی را بزنم دعوا وشاید در کمیسیون چه کسی جوابگوست اگرقرار به سو استفاده سالها پیش میکردم یکسال است بیماریم غیر قابل کنترل است چه کنم خودم را بکشم وفرزند معلول ذهنی ۲۰ سال فاقد مادر بی پدرهم شود درست میشود ریاست محترم کمیسیون یکجا بهم میرسیم دیر و زود دارد سوخت وسوز ندارد هدر دو در خاک ویک لباسیم دیگر منشی وجود نداردده بار ازشهرستان برای ملاقات درقبال پرونده باپارف یکی از مسولین که خوب میشناسید امابه منشی دستورعدم ملاقات کنده میدهی سی سال کشیدم الانهم با ارام بخش سپری میکنم هرکه داندعمل خود باخدای خود
سلام جانم فدای رهبر,وباسلام خدمت تمامی ایثارگران عزیزوباسلام وعرض ادب خدمت برادربزرگوارجناب اقای اوحدی ریس محترم بنیادشهیدوامورایثارگران وباسلام وخسته نباشی خدمت سروران عزیزبرادران مجتهد,پاکدل,ساقی,نوروزی وتمامی نمایندگان مجلس وسروران عزیزدربنیادوکسانیکه درجهت تلاش برای اعمال ماده 38زحمت کشیدند..تشکروقدردانی میکنم.
باسلام وخسته نباشید به مسئولین ایثارگران چرا اکثر جانبازن میتونن 2تا حقوق داشته باشند وبنده بازنشسته هستم وهم دارای رای از گارافتادکلی دارم بما تغلق نمیگیرد در قانون اساسی ما اینچنین نوشته نشوده وقت فکر کونم بیعدالتی وجودو دارد از رشت جانباز 25 درصد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi